SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1, dit is veelbelovend!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:53 schreef L0t.. het volgende:
Dat is echt geen tuurlijntje hoor. Ik wil je geen valse hoop geven maar dat ziet er voor mij echt niet uit als een indrooglijn.
euhm, rond 16:00 eroverheen gepiest, toen ff 10 minuten af en toe gekeken tot de roze inkt was weggetrokken, en toen was er NIETS te zien. (nee echt, NIETS)quote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ben ik het niet helemaal mee eens, bij mij duurden de eerste tests ook nogal lang. Sara, hoe lang na het testen heb je m weggelegd?
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Sara82 het volgende:
De zeer ingezoomde/korrelige foto. Het is echt een tuurlijntje. (de test was ca. 2,5 uur oud. Als nachtdienster is jullie etenstijd mijn ochtend) Sorry, duidelijker krijg ik hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belovend... stiekeme jubelstemming hier..quote:Op maandag 14 juli 2014 18:28 schreef Sara82 het volgende:
Oh my fucking god, oh my fuckinggod.... heb vanmorgen nog een test gedaan om te kijken waarom mijn nod wegbleef. Weer negatief. Noukijk ik zzojuist nog een keer...... hele lichte streep! Ik vermoed dat het een verdampingslijntje is maar ben nu schijtnerveus!!!!!!
"is er dan een heuze streepjesregen?"
morgen test je toch wel weer? S P A N N E N D !
* Dottey draait duimen suf
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ohh gelukkig. En vroeger stond ik zelf vaak (als 1 van de weinige vrouwen en toen nog dun ook) in de moshpit..quote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, tenzij er een moshpit is, dan zou ik wel aan de zijkant gaan staan. Maar in oktober kan jouw kindje nog geen gehoorschade oplopenKomt heus goed!
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen![]()
Hoop dat we hier allemaal snel door mogen naar het volgende topic.Inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel ja, ooit met zwangere vriendin naar concert geweest. Was nog vrij in het begin maar ze was erg blij dat ze kon zitten ivm bandenpijn..
Het klinkt wel goed! Lekker wachten tot je NOD. Dat doe je goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef rammeltje het volgende:
Gefeliciteerd gevalletje!![]()
Spannend Sara! Het ziet er wel hoopvol uit!
Hier kan het nog alle kanten op. De spotting blijft spotting, als in een paar drupjes (oud)bloed per dag. Mijn temperatuur is nog steeds mooi hoog. Maar voorlopig ga ik nog niet testen, aangezien ik er weinig vertrouwen in heb. En mocht mijn ei pas op dag 25 gesprongen zijn, dan zit ik nog voor mijn NOD.
quote:
Ohw jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef Cholula het volgende:
En ik dacht eigenlijk dat ze morgen zou testen.
Moeten vertellen..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:52 schreef Gevalletje het volgende:
te zeggen "en dat zeg je nu pas dan? Dacht je echt dat ik boos zou worden??". Hij had liever dat het later was geweest maar nu het zo is is het zo dus gewoon leuk en we gaan ervoor . En ineens teleurgesteld zijn dat ie een dure tablet kocht laatst (ik vond dat we dat beter konden gebruiken, stel dat ik zwanger zou raken, maar nee hoor hij wou het nu), zegt ie nu dat ie dat liever voor de baby zou hebben! Ook zei ie dat hij het moeilijk zal hebben met voor zich houden . Liefst wacht ik op 1e echo wegens onzekerheid, maar dat duurt denk ik iets te lang. Vooral vanwege bbq bij z'n broer begin augustus. Dan zal er wel veel gedronken worden en zullen we het hun dan wel moeten vertellen waarschijnlijk.
Wat een vervelend nieuws. Maar mag ik je er even op wijze dat je gewicht niet de oorzaak van je pcos is. Het kan helpen om af te vallen. Maar dan nog kan pcos voor problemen zorgen rond je vruchtbaarheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:51 schreef Bloesem. het volgende:
Nou, na een tijd lurken en veel jompels missen (omdat alles daar beneden niet helemaal oke voelde en ik mezelf niet op wilde jutten) toch even een korte update.
Kom net van de huisarts. Ik ben door medicatie 15 kilo aangekomen en daardoor nu PCOS. Zou weer over moeten gaan als ik afval, maar zie maar 'even' 15 kilo af te vallen. Voorlopig dus nog geen kans op zwangerschap en dat is mooi klote. Ik zal dus af en toe wel een blik werpen hier, zoals hiervoor, maar posten blijft even uit tot alles weer op gang is. Bluh
Heel vervelend Bloesem! Maar, besef je wel, het is niet onmogelijk om zwanger te raken met PCOS! Succes met afvallenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:51 schreef Bloesem. het volgende:
Nou, na een tijd lurken en veel jompels missen (omdat alles daar beneden niet helemaal oke voelde en ik mezelf niet op wilde jutten) toch even een korte update.
Kom net van de huisarts. Ik ben door medicatie 15 kilo aangekomen en daardoor nu PCOS. Zou weer over moeten gaan als ik afval, maar zie maar 'even' 15 kilo af te vallen. Voorlopig dus nog geen kans op zwangerschap en dat is mooi klote. Ik zal dus af en toe wel een blik werpen hier, zoals hiervoor, maar posten blijft even uit tot alles weer op gang is. Bluh
Oh en dat!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heel vervelend Bloesem! Maar, besef je wel, het is niet onmogelijk om zwanger te raken met PCOS! Succes met afvallen
Is hetzelfde tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar heb je ook echt PCOS, of heb je PCO?
Daar zit nogal verschil in namelijk, het laatste kan je namelijk vaak wel door afvallen weer verhelpen
Ben benieuwd naar Sara!
ik had altijd begrepen van niet. Dat je die cystes kan hebben zonder het syndroom te hebben. Maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 17 juli 2014 07:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Is hetzelfde toch
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Polycysteus-ovariumsyndroom
Ik was voor mijn zwangerschap van E gediagnosticeerd met PCO(S) en naar mijn weten zijn het 2 benamingen voor hetzelfde. En de cystes waar ze naar verwijzen zijn volgens mij meerdere vochtblaasjes op de eierstokken, oftewel, onrijpe eierenquote:Op donderdag 17 juli 2014 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had altijd begrepen van niet. Dat je die cystes kan hebben zonder het syndroom te hebben. Maar pin me er niet op vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |