abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142243976
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef Dottey het volgende:

[..]

Het is niets geks dat je onzeker of twijfel krijgt bij iets wat je zo graag wilt.
Je wordt dan met je neus op de feiten gedrukt, terwijl je nog liever even wilde mijmeren en de hoop koesteren dat het zover is.
ik denk dat iedereen die zenuwen herkent ;)
Voel me nogal stom en onzeker.. Gezeur maar even onder spoiler want klinkt allemaal zo negatief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Gevalletje op 13-07-2014 20:15:54 ]
pi_142244153
En dan kwam ik er een paar dagen geleden achter dat de eerste band waar ik ooit fan van was en altijd speciaal zal blijven na 13 jaar hier eindelijk weer eens een echt concert geeft. En dat het vrijdag in de verkoop ging. Wist dat goede kaartjes snel weg zouden zijn dus gelijk maar een kaartje gekocht. Dit was dus de 11e met de 12e NOD, maar er zal toch niks zijn! En als er inderdaad niks is dan laat ik een goede plek voorbij gaan. Zal je natuurlijk net weer zien dat het ineens wel raak is en ik nu met dat kaartje zit he :P
  zondag 13 juli 2014 @ 16:15:54 #103
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142244332
Hoezo zit je dan met dat kaartje?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 13 juli 2014 @ 16:28:00 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142244718
Je kan zwanger ook gewoon naar een concert toch? Of is liters bier een verplichting? Douchen met bier kan zwanger gewoon :P
Kwak
pi_142245340
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:00 schreef twist02 het volgende:

[..]

Heerlijk hè? Hier ook al 3 neefjes en nichtjes en nummer 4 is onderweg! O+
Als wij een beetje opschieten, ben ik nog een paar maanden tegelijk zwanger met m'n schoonzusje; lijkt me ook heel leuk!

Klinkt inderdaad vreemd ja. Onder het mom van positiviteit*: wie weet wordt de boel wel even goed wakker geschud nu en is het gauw raak! :*
* Niet dat jij zelf niet positief bent hè? ;)

Hier kan ik voorlopig weinig anders doen dan afwachten voor een week of 2. * twist02 is nu al ongeduldig :')
Aan de inzet ligt het in elk geval niet! *)
Ook al blijf ik liever positief erin staan.. dan nog kan ik ook mindere dagen hebben hoor ;)
En natuurlijk vind ik het ook fijn om nog een positiever zetje te krijgen O+

Neefjes en nichtjes! Ik vind ze om op te vreten O+ Wij zijn dus druk bezig om de logeerkamer te verbouwen voor dat grut. Ze slapen hier graag allemaal tegelijkertijd O+
Vol nest O+ O+

Twee weken.. eigenlijk is het in een poep en een scheet voorbij :D
Maar als je ergens op zit te wachten gaat het zo tergend langzaam! Gelukkig heb je een goede kans door de goede inzet. Dan ga je toch al wat fijner die weken in, denk ik.
Succes met het duimendraaien!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142245995
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:04 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Voel me nogal stom en onzeker.. Gezeur maar even onder spoiler want klinkt allemaal zo negatief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142246046
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Gevalletje het volgende:
En dan kwam ik er een paar dagen geleden achter dat de eerste band waar ik ooit fan van was en altijd speciaal zal blijven na 13 jaar hier eindelijk weer eens een echt concert geeft. En dat het vrijdag in de verkoop ging. Wist dat goede kaartjes snel weg zouden zijn dus gelijk maar een kaartje gekocht. Dit was dus de 11e met de 12e NOD, maar er zal toch niks zijn! En als er inderdaad niks is dan laat ik een goede plek voorbij gaan. Zal je natuurlijk net weer zien dat het ineens wel raak is en ik nu met dat kaartje zit he :P
je kunt gewoon naar een concert als je zwanger bent....... :D
pi_142246197
Euh. dat mag ik hopen van wel ja, ik heb in oktober nog een soort van orkest concert van video games live in Amsterdam. Daar ga ik dus echt wel gewoon heen hoor. :{w Vorige keer in Parijs geweest naar zo'n concert. Was super leuk. Als je van de videogames bent, moet je dat zeker eens gaan doen. Super avond gehad.
  zondag 13 juli 2014 @ 17:55:35 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_142247656
Ik ben zwanger naar lowlands geweest. Het enige lastige was het nachtelijk plassen :')
disclaimer
pi_142249994
Ik heb wel eens gehoord dat de dames in het laatste trimester een beetje misselijk van de bas worden...
* Dottey zingt: Dikke dreunen tot in je vruchtwater! :D OEMS OEMS OEMS OEMS... :D

maar dat is toch in het begin niet?
  zondag 13 juli 2014 @ 19:06:22 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_142250031
Geen idee, ik ben sowieso geen tel misselijk geweest ;) maar het is inderdaad absoluut niet iets wat je moet laten :D
disclaimer
pi_142250069
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, ik ben sowieso geen tel misselijk geweest ;) maar het is inderdaad absoluut niet iets wat je moet laten :D
^O^ dikke duimen voor het niet misselijk zijn!
pi_142250083
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 19:04 schreef Dottey het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat de dames in het laatste trimester een beetje misselijk van de bas worden...
* Dottey zingt: Dikke dreunen tot in je vruchtwater! :D OEMS OEMS OEMS OEMS... :D

maar dat is toch in het begin niet?
Ik ben nu 35 weken en heb een kind wat reageert op de bas, en soms als ze heeeeeel enthousiast is dan trappelt ze in mn maag, maar zo hoog ligt ze pas sinds een paar weken ;)
S. 2014
J. 2016
pi_142250138
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 19:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik ben nu 35 weken en heb een kind wat reageert op de bas, en soms als ze heeeeeel enthousiast is dan trappelt ze in mn maag, maar zo hoog ligt ze pas sinds een paar weken ;)
35 alweer *zucht en verliefd kijkt*

Wat lijkt me dat heerlijk om mee getrappel mee te maken! O+
Geniet maar van die kickboxer tegen je maag :P
pi_142250301
Ik gun het je ook zo onwijs lieverd :*
S. 2014
J. 2016
pi_142275922
Wie zit er deze week aan haar NOD?

Duimen over om te draaien! Dus wie heeft ze nodig? :D
pi_142284198
Oh ok, kende iemand die 6 mnd was en op festival achter in de zaal moest staan omdat het anders niet goed was? Maar kan dus wel gewoon? Gelukkig maar.. Hoop wel dat ik me in oktober nog zo goed voel.

Pff K tril nogal, dacht van de week echt dat ik niet zwanger was maar na m'n NOD twijfel ik nog steeds, terwijl een stemmetje in m'n hoofd steeds harder gilt "meid hou je zelf toch niet voor de gek, je bent gewoon hartstikke zwanger!". En al dagen in de stress, ik was er net over opgehouden, hoe vertel ik m'n vriend dat ik het wachten ineens ook ok vind.. Maar dat nu even niet meer gaat :o :o :o
pi_142284356
Duidelijker kon ik hem niet maken!
SPOILER
  maandag 14 juli 2014 @ 15:12:11 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_142284375
Nou, dat lijkt me duidelijk :D Gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_142284427
Gefeliciteerd gevalletje!

SPOILER
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_142284501
Dank je! Pff nou moet ik ineens al janken..

Oh en vergeetachtigheid? Gisteravond de wekker vergeten te zetten dus iets langer doorgewerkt omdat ik te laat was. Daarna gauw wat boodschappen, vergeet ik avondeten mee te nemen. Dit begint goed :')
pi_142284597
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:13 schreef J0ycie88 het volgende:

SPOILER
Dank je! Jij (en de rest) nu ook snel he!

SPOILER
  maandag 14 juli 2014 @ 15:19:26 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_142284661
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

SPOILER
Hoeft ook niet, tenzij er een moshpit is, dan zou ik wel aan de zijkant gaan staan. Maar in oktober kan jouw kindje nog geen gehoorschade oplopen ;) Komt heus goed! :*
disclaimer
pi_142284721
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

SPOILER
Ik ga mijn best doen ;)
Hoop dat we hier allemaal snel door mogen naar het volgende topic. :)
SPOILER
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_142284967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')