Voel me nogal stom en onzeker.. Gezeur maar even onder spoiler want klinkt allemaal zo negatiefquote:Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is niets geks dat je onzeker of twijfel krijgt bij iets wat je zo graag wilt.
Je wordt dan met je neus op de feiten gedrukt, terwijl je nog liever even wilde mijmeren en de hoop koesteren dat het zover is.
ik denk dat iedereen die zenuwen herkent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Gevalletje op 13-07-2014 20:15:54 ]
Ook al blijf ik liever positief erin staan.. dan nog kan ik ook mindere dagen hebben hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 16:00 schreef twist02 het volgende:
[..]
Heerlijk hè? Hier ook al 3 neefjes en nichtjes en nummer 4 is onderweg!![]()
Als wij een beetje opschieten, ben ik nog een paar maanden tegelijk zwanger met m'n schoonzusje; lijkt me ook heel leuk!
Klinkt inderdaad vreemd ja. Onder het mom van positiviteit*: wie weet wordt de boel wel even goed wakker geschud nu en is het gauw raak!
* Niet dat jij zelf niet positief bent hè?![]()
Hier kan ik voorlopig weinig anders doen dan afwachten voor een week of 2. * twist02 is nu al ongeduldig
Aan de inzet ligt het in elk geval niet!
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:04 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Voel me nogal stom en onzeker.. Gezeur maar even onder spoiler want klinkt allemaal zo negatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
je kunt gewoon naar een concert als je zwanger bent.......quote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Gevalletje het volgende:
En dan kwam ik er een paar dagen geleden achter dat de eerste band waar ik ooit fan van was en altijd speciaal zal blijven na 13 jaar hier eindelijk weer eens een echt concert geeft. En dat het vrijdag in de verkoop ging. Wist dat goede kaartjes snel weg zouden zijn dus gelijk maar een kaartje gekocht. Dit was dus de 11e met de 12e NOD, maar er zal toch niks zijn! En als er inderdaad niks is dan laat ik een goede plek voorbij gaan. Zal je natuurlijk net weer zien dat het ineens wel raak is en ik nu met dat kaartje zit he
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, ik ben sowieso geen tel misselijk geweestmaar het is inderdaad absoluut niet iets wat je moet laten
Ik ben nu 35 weken en heb een kind wat reageert op de bas, en soms als ze heeeeeel enthousiast is dan trappelt ze in mn maag, maar zo hoog ligt ze pas sinds een paar wekenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:04 schreef Dottey het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat de dames in het laatste trimester een beetje misselijk van de bas worden...
* Dottey zingt: Dikke dreunen tot in je vruchtwater!OEMS OEMS OEMS OEMS...
![]()
maar dat is toch in het begin niet?
35 alweer *zucht en verliefd kijkt*quote:Op zondag 13 juli 2014 19:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben nu 35 weken en heb een kind wat reageert op de bas, en soms als ze heeeeeel enthousiast is dan trappelt ze in mn maag, maar zo hoog ligt ze pas sinds een paar weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Gefeliciteerd gevalletje!Dank je! Jij (en de rest) nu ook snel he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dank je! Jij (en de rest) nu ook snel he!Hoeft ook niet, tenzij er een moshpit is, dan zou ik wel aan de zijkant gaan staan. Maar in oktober kan jouw kindje nog geen gehoorschade oplopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt heus goed!
disclaimer
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dank je! Jij (en de rest) nu ook snel he!Ik ga mijn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat we hier allemaal snel door mogen naar het volgende topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:11 schreef Gevalletje het volgende:
Duidelijker kon ik hem niet maken!WHOHW!!!!! Wat heerlijk!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk van genieten! Ik ben benieuwd wat je vriend er over zei![]()
iets in de trant van : *stilte...wat zeg je nou? Kijken... nog eens goed kijken...... WHOHW! WHOOT WHOOT?! Nog eens goed kijken.. dikke knuffels!*
Wat fijn zeg!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
vanaf zes weken gaat zich dat toch ontwikkelen hoor ^^,quote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, tenzij er een moshpit is, dan zou ik wel aan de zijkant gaan staan. Maar in oktober kan jouw kindje nog geen gehoorschade oplopenKomt heus goed!
Ja, maar die baby zit in een zak water met een dikke placenta en buikwand er omheen, da's een prima geluidsisolatie bij een concertquote:Op maandag 14 juli 2014 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
vanaf zes weken gaat zich dat toch ontwikkelen hoor ^^,
Dat is zeker waarquote:Op maandag 14 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar die baby zit in een zak water met een dikke placenta en buikwand er omheen, da's een prima geluidsisolatie bij een concertKijk, geweerschoten zijn qua decibellen toch van een iets ander kaliber
Dit was mijn indrooglijntje een tijdje terug (dus niet die gelige vlek maar dat hele lichte streepje ernaast):quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef Sara82 het volgende:
Mwaaaah, verdorie, de camera van mijn chinese nepmerk smartphone kan niet van zo dichtbij een foto maken.....
Ik ga er ff vanuit dat het een indrooglijntje is. Schrok me even helemaal wild, sorry jongens! (en je bent heus geen boeman hoor Joycie88, ben eerder blij dat er nog iemand een slag om de arm houdt, dan meteen enthousiast gaat roepen dattie raak is!)
Had van een vriendin ook al eens gehoord dat die lijntjes bestaan, dus wordt nu nog ff heen- en weergeslingerd. Ik hou het op NEE, en test als ik over 2 dagen nog niet ongesteld ben nog een keer.
(Foto's van indrooglijntjes zijn nu echter wel van harte welkom, ter vergelijking)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |