ik heb er ook al heel veel gehad en nooit t gevoel gehad dat k naalden pieste, ook nu niet ( maar zwanger dus anders) Ik heb wel steken en een zwaar gevoel in mn onderbuik, verder veel kleine plasjes of zelfs enkel druppels plassen..quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik ben blaasontsteking expert (echt al 1000 keer gehad), maar als je dat hebt merk je het vooral bij het naar 't toilet gaan; alsof je naalden plast. Je urine is troebeler dan normaal en er kan soms bloed in zitten.
Buiten het plassen om levert blaasontsteking vooral het gevoel op alsof je moet plassen (heel nodig) en kan je buik heel vol voelen. Echt steken herken ik niet. Blaasontsteking herken je in ieder geval, ook als je het nooit hebt gehad, wel meteen als dusdanig..
Eisprong?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag
.
Ik herken het. Altijd een paar dagen voor mijn nod, ongeacht of het raak is of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Helaas geen grotere borsten na het stoppen met de pil! Sowieso veranderen m'n borsten totaal niet gedurende de cyclus, kan daar dus nooit iets aan merken.
Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag
.
Dat zware gevoel ken ik, maar bij mij stond de pijn bij het plassen echt voorop. Ik ben er hier op m'n werk zelfs een keer van flauwgevallen, zo heftig was het..quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb er ook al heel veel gehad en nooit t gevoel gehad dat k naalden pieste, ook nu niet ( maar zwanger dus anders) Ik heb wel steken en een zwaar gevoel in mn onderbuik, verder veel kleine plasjes of zelfs enkel druppels plassen..
Maar eem plasje is zo weggebracht en nagekeken, en bij twijfel altijd ff doen want je wilt niet dat de ontsteking omhoog kruipt.
Wat rot dat er zoveel vriendinnen ineens zwanger blijken te zijn.. Mocht je het ze willen vertellen dan lijkt me dat ze wel snappen dat je het niet zegt om te zeuren of medelijden te krijgen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat vind ik wel fijn, heel erg bedankt alvast!
Een week pff ja dat is wel heel dichtbijMijn vriendinnen weten het niet, ik wil geen medelijden, het is alleen wel pijnlijk af en toe
Veel lichte strepen, maar wel een duidelijke eisprong:quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat vind ik wel fijn, heel erg bedankt alvast!
Een week pff ja dat is wel heel dichtbijMijn vriendinnen weten het niet, ik wil geen medelijden, het is alleen wel pijnlijk af en toe
Toch een beetje spannend!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:15 schreef Rawedni het volgende:
Wat zijn jullie lief![]()
Heel erg bedankt Gevalletje, Risu en Dottey!
@Cholula, ja heel duidelijk inderdaad wel een eisprong! Heb je elke dag 1 test gedaan die periode? Ik heb niet zoveel testen dus heb ze gedurende 10 dagen om de dag gedaan en er lijkt weinig te gebeuren. Nu zijn ze sowieso op
@Dottey, wat naar dat je je zo hard bloedHopelijk is dat gauw over!
1 vriendin (mijn beste) is een gigantische kletskous, als ik het vertel weet binnen no time iedereen het. Dus ik vertel het echt niet en lijd in stilte
Gisteren trouwens een zwangerschapstest gedaan die negatief was, heeeeeeeeeeeeeeeeel licht, niet te fotograferen streepje wellicht, geen idee of dat restant HCG is of eventueel iets heel prils nieuws.
Dat is wel effectief je ovulatietesten gebruiken zeg!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef sproetjes het volgende:
Sorry dat ik een beetje afwezig ben geweest de laatste paar dagen! Druk met afronden van school voor de vakantie en over een week de bruiloft!
@dottey: ik hoop dat je snel minder heftig bloeden dat je je snel weer wat beter voelt
@rawedni: hopelijk snel duidelijkheid!
Voor iedereen een dikkeen ik probeer weer wat meer actief te zijn!
Hier overigens een dag te vroeg eigenlijk
Begonnen met ovulatie testen maar wel
Meteen strependenk dat ik vandaag of morgen mn eisprong ga hebben
Haha ja ik heb een app die me verteld wanneer mn vruchtbare dagen zouden zijn. Opzich klopt het dus goed, volgens die app is zaterdag of zondag de dag.. Al had ik vandaag ineens weer geen streep terwijl ie gister al best duidelijk was (en eergister heel licht)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is wel effectief je ovulatietesten gebruiken zeg!
Dat scheelt weer een hoop staafjes plassen
Ga niet te veel op je app af hoor.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Haha ja ik heb een app die me verteld wanneer mn vruchtbare dagen zouden zijn. Opzich klopt het dus goed, volgens die app is zaterdag of zondag de dag.. Al had ik vandaag ineens weer geen streep terwijl ie gister al best duidelijk was (en eergister heel licht)
Hoe doe jij t dan? Wanneer ga je ovulatie testen gebruiken bedoel ik. We klussen veelal om de dag (soms elke dag, nog een voordeel van het stoppen met de pil, ik heb veel meer kluszin hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ga niet te veel op je app af hoor.....
kleine tip van iemand die al een tijd in de dubbele cijfers zich suf oefent
He wat jammer.... snap dat je er van baalt, maar wel fijn dat je al snel naar de gyn kunt! Volgens mij kun je ook bloeden zonder eisprong, maar dat is dan meer vergelijkbaar met een onttrekkingsbloeding. Ik kon mijn ovulatie ook niet vinden met de piesstokjes, maar ik meen hem toch heus gevoeld te hebben twee weken geleden....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef rammeltje het volgende:
Spotting![]()
Raar dat ik een bloeding krijg terwijl ik met de ovulatietesten geen eisprong heb kunnen vinden, en dat de temperatuurmethode ook niks aangeeft (mogelijk op dag 25, maar ik heb 1x heel laat getempt en ik was al uit bed waardoor mijn temp vrij hoog was).
Ook al was dit ronde 3, ik baal best wel een beetje. Ik had gehoopt dat ik de afspraak bij de gynaecoloog eind deze maand kon annuleren.
Ik bedoelde te zeggen dat je niet blind op je app af moet gaan... dat je ziet oh de 18de mijn eisprong.. en dat je dan alleen vanaf de 15de tm de 18de batstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Hoe doe jij t dan? Wanneer ga je ovulatie testen gebruiken bedoel ik. We klussen veelal om de dag (soms elke dag, nog een voordeel van het stoppen met de pil, ik heb veel meer kluszin haha) maar vind t toch wel handig om te weten wanneer mijn eisprong is.
Had woensdag een licht streepje, gister een best duidelijke en vandaag ineens geen
Edit een hele lichte ipv geen
Hier ook.. Hoewel m'n buikpijn nog niet erger is geworden verwacht ik het toch elk moment. Die steekjes zijn al wel ruim een dag gestopt overigens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Sara82 het volgende:
Hier op mijn NOD trouwens nog geen bloed, maar ik voel me al wel ongesteld. (Schijtmoe, puisterig, zeurende doos, hoofdpijn). Dus die zet wel lekker door denk ik....
Haha ja zou wel handig zijn zo'n knop!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Sara82 het volgende:
Hier is het ook weer afgezwakt, maar ja, heb het met mijn eigen ogen gezien dat ik er niet blij mee hoef te zijn dattie wegblijft. Hoe handig zou het zijn om een reset-knop in je navel te hebben!
Al getest trouwens, gevalletje?
Ja, het was een heel feest zo van woensdag tot gisteren. Ze wilde eigenlijk nog niet naar huis, dus dat is een goed teken dat ze het erg gezellig hebben gehad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:54 schreef twist02 het volgende:
Dottey: pfff, alsof het nog niet vervelend genoeg is om ongesteld te worden en dan ook nog zo heftig. Gelukkig duurde het niet zo lang. Vind het toch echt knap hoe positief je eronder blijft! En kan me voorstellen dat je nog harder rammelt met je neefjes en nichtjes in huis!
Jammer zeg! Wat zijn dat lange rondes!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef Sara82 het volgende:
Nou, definitieve duidelijkheid hier. Zelfs met behulp van een halogeenlamp en een boel fantasie kan ik er geen tweede streepje van maken, lol!
Jammerdebammer, volgende ronde beter! Nou hoop ik dat ik zo ook ongesteld wordt, want dan kan ik voor het eerst in weken weer eens serieus weekend gaan vieren! (ik durf al weken niet echt, door het "je-weet-maar-nooit"- verhaal) En bovendien vind ik een cyclus van +/- 42 dagen al lang zat, eigenlijk... (klinkt zeurderiger dan ik me voel hoor...!)
Kom maar op! *staat klaar met een tampon en een biertje*
Ik wil er zo een!!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Sara82 het volgende:
Hier is het ook weer afgezwakt, maar ja, heb het met mijn eigen ogen gezien dat ik er niet blij mee hoef te zijn dattie wegblijft. Hoe handig zou het zijn om een reset-knop in je navel te hebben!
Al getest trouwens, gevalletje?
Het is niets geks dat je onzeker of twijfel krijgt bij iets wat je zo graag wilt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Haha ja zou wel handig zijn zo'n knop!
Nog niet getest. Wil iig vandaag afwachten, afgelopen keren was het steeds precies 26 dagen dus ik verwacht het wel vandaag. Het stomme is dat ik afgelopen dagen er ineens enorm onzeker over ben geworden, dat ik bang ben dat ik het niet zou kunnen.. alsof het ineens dichtbij komt terwijl ik amper klachten heb en er dus echt niet vanuit ga. Begin nu toch te twijfelen, dus als er morgenmiddag nog niks is ga ik toch maar testen!
Vorige keren wilde ik vaak te snel testen en nu word ik er ineens nerveus van, wel raar
Heerlijk hè? Hier ook al 3 neefjes en nichtjes en nummer 4 is onderweg!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, het was een heel feest zo van woensdag tot gisteren. Ze wilde eigenlijk nog niet naar huis, dus dat is een goed teken dat ze het erg gezellig hebben gehad.
Ik ben twee dagen doodgebloed, toen twee dagen niets en vannacht ineens weer wel...
het word steeds vreemder en vreemderhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |