abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142123835
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ben blaasontsteking expert (echt al 1000 keer gehad), maar als je dat hebt merk je het vooral bij het naar 't toilet gaan; alsof je naalden plast. Je urine is troebeler dan normaal en er kan soms bloed in zitten.

Buiten het plassen om levert blaasontsteking vooral het gevoel op alsof je moet plassen (heel nodig) en kan je buik heel vol voelen. Echt steken herken ik niet. Blaasontsteking herken je in ieder geval, ook als je het nooit hebt gehad, wel meteen als dusdanig..
ik heb er ook al heel veel gehad en nooit t gevoel gehad dat k naalden pieste, ook nu niet ( maar zwanger dus anders) Ik heb wel steken en een zwaar gevoel in mn onderbuik, verder veel kleine plasjes of zelfs enkel druppels plassen..
Maar eem plasje is zo weggebracht en nagekeken, en bij twijfel altijd ff doen want je wilt niet dat de ontsteking omhoog kruipt.
S. 2014
J. 2016
pi_142124372
Ik herkende mijn eerste blaasontsteking echt helemaal niet. Pas toen ik bloed ging plassen en elke 5 minuten naar de wc moest voor drupels dacht ik aan blaasontsteking en ging ik naar de dokter. Oké ik was 'pas' 20 en misschoen nog een beetje naief in die dingen, maar ik herkende het in het begin dus echt niet. Gelukkig heb ik het maar 2 keer gehad en de 2e keer herkende ik het wel door de ervaring van de eerste keer.
pi_142124808
ik herkende de 1e pas nadat ik veel moest plassen voor druppels en ik niet normaal over hobbels kon fietsen...
S. 2014
J. 2016
pi_142128930
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:

Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee :P. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag :P.
Eisprong?
Dit, dat, alles.
pi_142129667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Helaas geen grotere borsten na het stoppen met de pil! Sowieso veranderen m'n borsten totaal niet gedurende de cyclus, kan daar dus nooit iets aan merken.

Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee :P. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag :P.
Ik herken het. Altijd een paar dagen voor mijn nod, ongeacht of het raak is of niet.

Dottey heb je nog nieuws?
pi_142131822
Ben ook benieuwd maar Dottey :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_142131940
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik heb er ook al heel veel gehad en nooit t gevoel gehad dat k naalden pieste, ook nu niet ( maar zwanger dus anders) Ik heb wel steken en een zwaar gevoel in mn onderbuik, verder veel kleine plasjes of zelfs enkel druppels plassen..
Maar eem plasje is zo weggebracht en nagekeken, en bij twijfel altijd ff doen want je wilt niet dat de ontsteking omhoog kruipt.
Dat zware gevoel ken ik, maar bij mij stond de pijn bij het plassen echt voorop. Ik ben er hier op m'n werk zelfs een keer van flauwgevallen, zo heftig was het..

Nahgoed, misschien heb ik dan een erg extreme vorm van blaasontsteking, maar ik herken het wel heel snel.. Als je twijfelt inderdaad even laten controleren :)
pi_142137626
Ik breek weer ff in hoor :) Sorry maar ik zit ermee en hoop dat jullie meer weten!

Ik heb bijna 3 weken terug een miskraam gehad (als in echt het vruchtje verloren), een week later (dus nu 2 weken terug) had ik een praktisch negatieve zwangerschapstest in handen.

2 weken terug een controle echo gehad waar de arts alweer een follikel van 10mm zag die binnen 3 tot 4 dagen wel zou springen zei hij.
Sindsdien heb ik half positieve ovulatietesten, mijn ovulatiestreepjes zijn nooit net zo donker als het teststreepje geweest (en toch zwanger geworden) maar wel had ik altijd maar 3 dagen een duidelijker streepje en niet bijna 2 weken..
Oud hcg kan het ook niet zijn want de zwangerschapstest van 2 weken terug was negatief..
Is dit normaal na een miskraam? Ik heb dus geen idee of mijn ei nu wel of niet gesprongen is en wat er gebeurd. Alvast bedankt voor jullie hulp!
  donderdag 10 juli 2014 @ 14:30:16 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_142137707
rawedni, mijn ervaring met zo'n eerste cyclus na een miskraam is dat je hormonen even aan de wandel gaan. Ik heb bijvoorbeeld nog tot 33 dagen na de miskraam een positieve test gehad (die niet eens lichter werd). Pas nadat ik weer een menstruatie had gehad werd het weer als vanouds. Het kan dus even gek gaan doen. Ik hoop dat je lichaam het ritme snel weel oppakt :*
disclaimer
pi_142137764
Eigenlijk vraag je je af wanneer je evt kan testen? Ik zou vijf dagen afwachten en dan testen als het nodig is. En als de test negatief is een week later het ziekenhuis bellen. Maar dat is voornamelijk omdat ik nogal ongeduldig ben.
Hoe gaat het verder met je?
pi_142138571
Dat dacht ik ook Stormqueen maar volgens de arts zou ik binnen 3 tot 4 dagen weer een ovulatie hebben en die heb ik dus niet echt gespot.

Ik wil niet weten wanneer ik weer kan testen hoor cholula, ik wacht alleen op mijn eisprong en vind het gek dat ik al 10 dagen streepjes krijg (niet heel onduidelijk ook niet) op alle ovulatietesten..
Verder, lief dat je het vraagt :* Op zich gaat het best, alleen zijn er alweer 3 vriendinnen zwanger, 2 weken voor of na mijn datum! Dat is wel erg zuur, zeker omdat ze het niet weten (en ik nu een beetje cranky wordt van hun gezeur over commodes).
  donderdag 10 juli 2014 @ 15:02:48 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_142138603
Rawedni :*
Wat ik wil zeggen is dat je hormoonhuishouding zo van de wap is dat je dat ei waarschijnlijk niet op een ovutest zal spotten. Dus het is echt even afwachten tot je menstruatie zich aandient en dan kun je ook weer verder :)
disclaimer
pi_142138654
Ah is dat zo ja? Naar zulke info was ik op zoek! Ik kon er op Google niks over vinden, wel dat veel mensen 2 weken erna weer een ovulatie hadden en de zwangerschapstesten waren vrij snel alweer negatief dus dat lijkt goed te gaan qua hormonen.
pi_142138795
Bij mij bleven de ovulatietesten nog een flinke tijd raar. Ik kan er vanavond wel een foto van maken als je het prettig vind om te vergelijken.
Ik 'hoop' ( klinkt zo stom in dit topic) dat je over een dag of vier ongesteld bent.

Vriendin van mij is een week later uitgerekend dan ik was. Ik heb open kaart gespeeld en dat zorgde ervoor dat ik oprecht enthousiast kon zijn, maar ook kon aangeven dat ik op sommige momenten het er moeilijk mee had.
pi_142138914
Ja dat vind ik wel fijn, heel erg bedankt alvast!

Een week pff ja dat is wel heel dichtbij :( Mijn vriendinnen weten het niet, ik wil geen medelijden, het is alleen wel pijnlijk af en toe ;(
pi_142149360
Allereerst :* voor Rawedni! Sterkte, hoop dat je snel weer wat duidelijkheid hebt over de cyclus!

En bedankt voor de berichtjes! Vandaag weer stuk minder last ervan. En geen pijn bij het plassen en ook geen kleine beetjes. Tijd terug eens buikpijn en geloof wel wat pijnlijker bij plassen, toen zei de ass van de ha dat de urine niet schoon was maar ook weer niet voldoende was voor echte blaasontsteking. Wilde het eerst maar even afwachten of het doorzet.
Dan denk ik toch dat het aanloop naar menstruatie is. Ken due steekjes niet maar m'n lichaam wisselt de klachten voor m'n menstruatie nog al af, iedere keer weer een verrassing wat voor klachten ik nu weer zal krijgen :P

Oh en Gewoonmezelf, lurk regelmatig in het z&g topic, hoop dat je bloeddruk gauw wil zakken en je niet opgenomen hoeft te worden!
pi_142149440
Overigens kunnen blaasontstekingen denk ik veel verschillen. Werkte vroeger in een apotheek en de 1 kwam vrolijk binnen met het recept voor antibiotica, terwijl de ander letterlijk dubbelgeklapt naar de balie kwam lopen..
pi_142149764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Rawedni het volgende:

Een week pff ja dat is wel heel dichtbij :( Mijn vriendinnen weten het niet, ik wil geen medelijden, het is alleen wel pijnlijk af en toe ;(
Wat rot dat er zoveel vriendinnen ineens zwanger blijken te zijn.. Mocht je het ze willen vertellen dan lijkt me dat ze wel snappen dat je het niet zegt om te zeuren of medelijden te krijgen hoor ;)
pi_142150219
Dat heb je vaak als je zelf bezig bent. Mensen om je heen zitten vaak in dezelfde levensfase en dan heb je dus een hele generatie die kinders wil werpen. Dan is het extra zuur als je zelf nog moet wachten. Maar straks ben je zelf aan de beurt en dan kan jij met trots je bolle buik showen. En dan is de rest van de wereld lekker jaloers op jou.
pi_142154437
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Rawedni het volgende:

Veel lichte strepen, maar wel een duidelijke eisprong:

[/URL][/img]

De maand die ik bedoelde kan ik nu niet vinden...

En nu maar hopen dat ik het in 1x goed heb gedaan.
pi_142156572
Ik had mij even verstopt :@
lief dat er aan mij gedacht was.
Ik heb gewoon k*t-jankboosteleurgestelde dagen gehad. manlief gaf ook niet de gewenste (lees nodige) reactie op negatieve test waar ik toch wel mee zat.
Tweede dag stilzwijgen en niets kunnen eten.. diende ook nog ongesteld zijn aan.
Met manlief bij de laptop gezeten na een flink stevig gesprek van beide kanten. nieuwe ronde ovulatietesten besteld. Gaan dat glijmiddel ook maar eens testen en hij was aan het loeren naar die mannentesten. Die hebben we niet besteld maar het was wel fijn dat hij meedenkt.

Sinds gisteren is mijn neefje hier logeren. En sinds vandaag een ander nichtje erbij.. samen beste vriendjes en keten, giebelen en spelen zo fijn met elkaar. Ze blijven tm zaterdag.
Ondanks dat ik leeg bloed (zo erg heb ik het lang niet gehad) rammelen ik super hard.

We blijven maar moed en hoop houden dat er eens een plakker inzit!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142156750
Blaasontstekingen.. daar kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen..

De een voelt er niets van, de ander loopt er krom van. Verstandig om het in de smiezen te houden.

Rawedni, het lijkt mij super moeilijk er niets over te zeggen tegen je vriendinnen.
Als je zegt dat je niet zit te wachten op medelijden snappen ze dat vast .
Medelijden en me(d)eleven zijn twee verschillende dingen naar mijn mening. maar doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142163176
Wat zijn jullie lief :'( O+ Heel erg bedankt Gevalletje, Risu en Dottey!

@Cholula, ja heel duidelijk inderdaad wel een eisprong! Heb je elke dag 1 test gedaan die periode? Ik heb niet zoveel testen dus heb ze gedurende 10 dagen om de dag gedaan en er lijkt weinig te gebeuren. Nu zijn ze sowieso op :(

@Dottey, wat naar dat je je zo hard bloed :o Hopelijk is dat gauw over!
1 vriendin (mijn beste) is een gigantische kletskous, als ik het vertel weet binnen no time iedereen het. Dus ik vertel het echt niet en lijd in stilte :P

Gisteren trouwens een zwangerschapstest gedaan die negatief was, heeeeeeeeeeeeeeeeel licht, niet te fotograferen streepje wellicht, geen idee of dat restant HCG is of eventueel iets heel prils nieuws.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:36:12 #74
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_142165111
Sorry dat ik een beetje afwezig ben geweest de laatste paar dagen! Druk met afronden van school voor de vakantie en over een week de bruiloft!

@dottey: ik hoop dat je snel minder heftig bloed ;( en dat je je snel weer wat beter voelt
@rawedni: hopelijk snel duidelijkheid!

Voor iedereen een dikke :* en ik probeer weer wat meer actief te zijn!

Hier overigens een dag te vroeg eigenlijk
Begonnen met ovulatie testen maar wel
Meteen strepen :o denk dat ik vandaag of morgen mn eisprong ga hebben
pi_142183650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 10:15 schreef Rawedni het volgende:
Wat zijn jullie lief :'( O+ Heel erg bedankt Gevalletje, Risu en Dottey!

@Cholula, ja heel duidelijk inderdaad wel een eisprong! Heb je elke dag 1 test gedaan die periode? Ik heb niet zoveel testen dus heb ze gedurende 10 dagen om de dag gedaan en er lijkt weinig te gebeuren. Nu zijn ze sowieso op :(

@Dottey, wat naar dat je je zo hard bloed :o Hopelijk is dat gauw over!
1 vriendin (mijn beste) is een gigantische kletskous, als ik het vertel weet binnen no time iedereen het. Dus ik vertel het echt niet en lijd in stilte :P

Gisteren trouwens een zwangerschapstest gedaan die negatief was, heeeeeeeeeeeeeeeeel licht, niet te fotograferen streepje wellicht, geen idee of dat restant HCG is of eventueel iets heel prils nieuws.
Toch een beetje spannend!
pi_142183700
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef sproetjes het volgende:
Sorry dat ik een beetje afwezig ben geweest de laatste paar dagen! Druk met afronden van school voor de vakantie en over een week de bruiloft!

@dottey: ik hoop dat je snel minder heftig bloed ;( en dat je je snel weer wat beter voelt
@rawedni: hopelijk snel duidelijkheid!

Voor iedereen een dikke :* en ik probeer weer wat meer actief te zijn!

Hier overigens een dag te vroeg eigenlijk
Begonnen met ovulatie testen maar wel
Meteen strepen :o denk dat ik vandaag of morgen mn eisprong ga hebben
Dat is wel effectief je ovulatietesten gebruiken zeg!
Dat scheelt weer een hoop staafjes plassen :D
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:41:45 #77
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_142187949
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:00 schreef Dottey het volgende:

[..]

Dat is wel effectief je ovulatietesten gebruiken zeg!
Dat scheelt weer een hoop staafjes plassen :D
Haha ja ik heb een app die me verteld wanneer mn vruchtbare dagen zouden zijn. Opzich klopt het dus goed, volgens die app is zaterdag of zondag de dag.. Al had ik vandaag ineens weer geen streep terwijl ie gister al best duidelijk was (en eergister heel licht)
pi_142188419
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Haha ja ik heb een app die me verteld wanneer mn vruchtbare dagen zouden zijn. Opzich klopt het dus goed, volgens die app is zaterdag of zondag de dag.. Al had ik vandaag ineens weer geen streep terwijl ie gister al best duidelijk was (en eergister heel licht)
Ga niet te veel op je app af hoor.....
kleine tip van iemand die al een tijd in de dubbele cijfers zich suf oefent ;)
pi_142188878
Spotting -O-

Raar dat ik een bloeding krijg terwijl ik met de ovulatietesten geen eisprong heb kunnen vinden, en dat de temperatuurmethode ook niks aangeeft (mogelijk op dag 25, maar ik heb 1x heel laat getempt en ik was al uit bed waardoor mijn temp vrij hoog was).

Ook al was dit ronde 3, ik baal best wel een beetje :@ . Ik had gehoopt dat ik de afspraak bij de gynaecoloog eind deze maand kon annuleren.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:14:12 #80
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_142189499
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ga niet te veel op je app af hoor.....
kleine tip van iemand die al een tijd in de dubbele cijfers zich suf oefent ;)
Hoe doe jij t dan? Wanneer ga je ovulatie testen gebruiken bedoel ik. We klussen veelal om de dag (soms elke dag, nog een voordeel van het stoppen met de pil, ik heb veel meer kluszin haha :@ ) maar vind t toch wel handig om te weten wanneer mijn eisprong is.

Had woensdag een licht streepje, gister een best duidelijke en vandaag ineens geen :?
Edit een hele lichte ipv geen

[ Bericht 1% gewijzigd door sproetjes op 12-07-2014 09:40:46 ]
pi_142197628
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef rammeltje het volgende:
Spotting -O-

Raar dat ik een bloeding krijg terwijl ik met de ovulatietesten geen eisprong heb kunnen vinden, en dat de temperatuurmethode ook niks aangeeft (mogelijk op dag 25, maar ik heb 1x heel laat getempt en ik was al uit bed waardoor mijn temp vrij hoog was).

Ook al was dit ronde 3, ik baal best wel een beetje :@ . Ik had gehoopt dat ik de afspraak bij de gynaecoloog eind deze maand kon annuleren.
He wat jammer.... snap dat je er van baalt, maar wel fijn dat je al snel naar de gyn kunt! Volgens mij kun je ook bloeden zonder eisprong, maar dat is dan meer vergelijkbaar met een onttrekkingsbloeding. Ik kon mijn ovulatie ook niet vinden met de piesstokjes, maar ik meen hem toch heus gevoeld te hebben twee weken geleden....
pi_142197694
Hier op mijn NOD trouwens nog geen bloed, maar ik voel me al wel ongesteld. (Schijtmoe, puisterig, zeurende doos, hoofdpijn). Dus die zet wel lekker door denk ik....
pi_142199407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:14 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Hoe doe jij t dan? Wanneer ga je ovulatie testen gebruiken bedoel ik. We klussen veelal om de dag (soms elke dag, nog een voordeel van het stoppen met de pil, ik heb veel meer kluszin haha :@ ) maar vind t toch wel handig om te weten wanneer mijn eisprong is.

Had woensdag een licht streepje, gister een best duidelijke en vandaag ineens geen :?
Edit een hele lichte ipv geen
Ik bedoelde te zeggen dat je niet blind op je app af moet gaan... dat je ziet oh de 18de mijn eisprong.. en dat je dan alleen vanaf de 15de tm de 18de batst ;) Je lijf is een gek ding en hormonen nog vreemder. Die houden van grapjes met je hoofd te maken. ik bedoel dus te zeggen dat je lichaam geen computer is die constant hetzelfde doet.

Dat je om de dag batst of elke dag is alleen maar fijn!
Het is handig om je cyclus een beetje in de gaten te houden. Heb je een standaard cyclus van 28 dagen of onregelmatig de ene keer 20 de andere keer 44..
Bij de onregelmatige is het helemaal handig om te tempen of ovulatiestripjes te gebruiken.

Zelf temp ik niet, maar gebruik ovulatiestrips. Soms begin ik een week voordat ik mijn eisprong verwacht.. ik ben zo al eens verrast met een vroeg ei!

Maar het is een beetje uitvogelen wat voor jou het beste werkt.
Hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt..

:*
pi_142199443
Na twee dagen hard bijna dood gebloed te zijn (voor mijn gevoel) was het op de derde dag toch wel chill.
Van de middag af drie druppels bloed... vandaag echt niets meer (dus zo ver)

Dus dat is wel fijn O+

Op naar de volgende ronde. Ik kan ondertussen lekker zwijmelen bij de haakprojecten die op bestelling zijn. Babymeuk O+

Ik wens iedereen een fijne dag!
pi_142202678
Rawedni: lijkt me inderdaad erg zuur dat er zoveel mensen in je omgeving nu zwanger zijn :*
Hopelijk is het snel weer raak, dan heeft je kleintje wel meteen een hoop vriendjes! O+

Dottey: pfff, alsof het nog niet vervelend genoeg is om ongesteld te worden en dan ook nog zo heftig. Gelukkig duurde het niet zo lang. Vind het toch echt knap hoe positief je eronder blijft! En kan me voorstellen dat je nog harder rammelt met je neefjes en nichtjes in huis! O+

sproetjes: goed getimed die test! En zo te horen gene gebrek aan inzet! ;)

rammeltje: vervelend die onzekerheid! :* hopelijk kan de gyn je snel verder helpen!

Sara82: toch nog even spannend dus, of denk je echt dat het niet raak is?
pi_142202887
Ohja, en wat ik me nog afvroeg:
Is je eisprong altijd afwisselend links en rechts, of hoeft dat niet? Want ik denk 'm bijna altijd te voelen, maar dat is wel meestal rechts :?
pi_142203393
Twist: ik denk niet dat het raak is, maar nog geen bloed. En je eisprong hoeft niet per se netjes af te wisselen van kant. Vaak is je geknapte eierstok de volgende maand wat minder gevoelig voor de fsh, vandaar dat het vaak afwisselt in de praktijk. Maar het hoeft niet en het maakt geen bal uit gelukkig!
pi_142203709
http://jenapincott.com/your-right-ovary-rules/

Ah kijk aan, meestal komt ie dus ook rechts.
pi_142209486
Hmm, vervelend dat je nog geen definitieve duidelijkheid hebt, hopelijk komt dan snel (liefst met een positieve test, maar anders in elk geval met een menstruatie, zodat je verder kunt!)

Ah, dan ligt het dus niet aan mij, thanks! ^O^
Al voel ik 'm volgens mij as we speak nu links :+ :')
pi_142210194
Nou, definitieve duidelijkheid hier. Zelfs met behulp van een halogeenlamp en een boel fantasie kan ik er geen tweede streepje van maken, lol!

Jammerdebammer, volgende ronde beter! Nou hoop ik dat ik zo ook ongesteld wordt, want dan kan ik voor het eerst in weken weer eens serieus weekend gaan vieren! (ik durf al weken niet echt, door het "je-weet-maar-nooit"- verhaal) En bovendien vind ik een cyclus van +/- 42 dagen al lang zat, eigenlijk... (klinkt zeurderiger dan ik me voel hoor...!)

Kom maar op! *staat klaar met een tampon en een biertje*
pi_142210773
Balen, Sara! ;(
Kan me voorstellen dat je het met zulke lange cycli wel beu bent ja!
pi_142214116
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Sara82 het volgende:
Hier op mijn NOD trouwens nog geen bloed, maar ik voel me al wel ongesteld. (Schijtmoe, puisterig, zeurende doos, hoofdpijn). Dus die zet wel lekker door denk ik....
Hier ook.. Hoewel m'n buikpijn nog niet erger is geworden verwacht ik het toch elk moment. Die steekjes zijn al wel ruim een dag gestopt overigens.
pi_142217359
Hier is het ook weer afgezwakt, maar ja, heb het met mijn eigen ogen gezien dat ik er niet blij mee hoef te zijn dattie wegblijft. Hoe handig zou het zijn om een reset-knop in je navel te hebben!

Al getest trouwens, gevalletje?
pi_142220089
Ik vind het zo gek dat ik hier nou niet meer meepost.

Ik las ergens iemand die maar een dag een duidelijk streepje had en daarna al nauwelijks? Dat kan kloppen hoor, ik heb dag na eisprong ook ineens veel minder duidelijk streepje.
Beetje jammer alleen dat die aanloop bij mij zo lang duurt. (Alhoewel ik nu natuurlijk niks te klagen heb)
pi_142225098
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Sara82 het volgende:
Hier is het ook weer afgezwakt, maar ja, heb het met mijn eigen ogen gezien dat ik er niet blij mee hoef te zijn dattie wegblijft. Hoe handig zou het zijn om een reset-knop in je navel te hebben!

Haha ja zou wel handig zijn zo'n knop!

Nog niet getest. Wil iig vandaag afwachten, afgelopen keren was het steeds precies 26 dagen dus ik verwacht het wel vandaag. Het stomme is dat ik afgelopen dagen er ineens enorm onzeker over ben geworden, dat ik bang ben dat ik het niet zou kunnen.. alsof het ineens dichtbij komt terwijl ik amper klachten heb en er dus echt niet vanuit ga. Begin nu toch te twijfelen, dus als er morgenmiddag nog niks is ga ik toch maar testen!
Vorige keren wilde ik vaak te snel testen en nu word ik er ineens nerveus van, wel raar :?
pi_142241425
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:54 schreef twist02 het volgende:

Dottey: pfff, alsof het nog niet vervelend genoeg is om ongesteld te worden en dan ook nog zo heftig. Gelukkig duurde het niet zo lang. Vind het toch echt knap hoe positief je eronder blijft! En kan me voorstellen dat je nog harder rammelt met je neefjes en nichtjes in huis! O+

Ja, het was een heel feest zo van woensdag tot gisteren. Ze wilde eigenlijk nog niet naar huis, dus dat is een goed teken dat ze het erg gezellig hebben gehad.

Ik ben twee dagen doodgebloed, toen twee dagen niets en vannacht ineens weer wel...
het word steeds vreemder en vreemder :D haha :D
pi_142241517
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef Sara82 het volgende:
Nou, definitieve duidelijkheid hier. Zelfs met behulp van een halogeenlamp en een boel fantasie kan ik er geen tweede streepje van maken, lol!

Jammerdebammer, volgende ronde beter! Nou hoop ik dat ik zo ook ongesteld wordt, want dan kan ik voor het eerst in weken weer eens serieus weekend gaan vieren! (ik durf al weken niet echt, door het "je-weet-maar-nooit"- verhaal) En bovendien vind ik een cyclus van +/- 42 dagen al lang zat, eigenlijk... (klinkt zeurderiger dan ik me voel hoor...!)

Kom maar op! *staat klaar met een tampon en een biertje*
Jammer zeg! Wat zijn dat lange rondes!
Ik drink ook niet door de je-weet-maar-nooit en ben dan ook echt toe aan een drankje als ik wel ongesteld ben geworden. Manlief haalt hier dan mijn favoriete biertje of wijntje in huis als het zover is.
Dan maken we er maar het beste van... Kan mij dus goed voorstellen hoe je je voelt om weer eens goed weekend te vieren :D
pi_142241528
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Sara82 het volgende:

Ik wil er zo een!!!! O+
pi_142241571
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Haha ja zou wel handig zijn zo'n knop!

Nog niet getest. Wil iig vandaag afwachten, afgelopen keren was het steeds precies 26 dagen dus ik verwacht het wel vandaag. Het stomme is dat ik afgelopen dagen er ineens enorm onzeker over ben geworden, dat ik bang ben dat ik het niet zou kunnen.. alsof het ineens dichtbij komt terwijl ik amper klachten heb en er dus echt niet vanuit ga. Begin nu toch te twijfelen, dus als er morgenmiddag nog niks is ga ik toch maar testen!
Vorige keren wilde ik vaak te snel testen en nu word ik er ineens nerveus van, wel raar :?
Het is niets geks dat je onzeker of twijfel krijgt bij iets wat je zo graag wilt.
Je wordt dan met je neus op de feiten gedrukt, terwijl je nog liever even wilde mijmeren en de hoop koesteren dat het zover is.
ik denk dat iedereen die zenuwen herkent ;)
pi_142243847
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:51 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ja, het was een heel feest zo van woensdag tot gisteren. Ze wilde eigenlijk nog niet naar huis, dus dat is een goed teken dat ze het erg gezellig hebben gehad.

Ik ben twee dagen doodgebloed, toen twee dagen niets en vannacht ineens weer wel...
het word steeds vreemder en vreemder :D haha :D
Heerlijk hè? Hier ook al 3 neefjes en nichtjes en nummer 4 is onderweg! O+
Als wij een beetje opschieten, ben ik nog een paar maanden tegelijk zwanger met m'n schoonzusje; lijkt me ook heel leuk!

Klinkt inderdaad vreemd ja. Onder het mom van positiviteit*: wie weet wordt de boel wel even goed wakker geschud nu en is het gauw raak! :*
* Niet dat jij zelf niet positief bent hè? ;)

Hier kan ik voorlopig weinig anders doen dan afwachten voor een week of 2. * twist02 is nu al ongeduldig :')
Aan de inzet ligt het in elk geval niet! *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')