ik heb er ook al heel veel gehad en nooit t gevoel gehad dat k naalden pieste, ook nu niet ( maar zwanger dus anders) Ik heb wel steken en een zwaar gevoel in mn onderbuik, verder veel kleine plasjes of zelfs enkel druppels plassen..quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik ben blaasontsteking expert (echt al 1000 keer gehad), maar als je dat hebt merk je het vooral bij het naar 't toilet gaan; alsof je naalden plast. Je urine is troebeler dan normaal en er kan soms bloed in zitten.
Buiten het plassen om levert blaasontsteking vooral het gevoel op alsof je moet plassen (heel nodig) en kan je buik heel vol voelen. Echt steken herken ik niet. Blaasontsteking herken je in ieder geval, ook als je het nooit hebt gehad, wel meteen als dusdanig..
Eisprong?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag
.
Ik herken het. Altijd een paar dagen voor mijn nod, ongeacht of het raak is of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Helaas geen grotere borsten na het stoppen met de pil! Sowieso veranderen m'n borsten totaal niet gedurende de cyclus, kan daar dus nooit iets aan merken.
Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag
.
Dat zware gevoel ken ik, maar bij mij stond de pijn bij het plassen echt voorop. Ik ben er hier op m'n werk zelfs een keer van flauwgevallen, zo heftig was het..quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb er ook al heel veel gehad en nooit t gevoel gehad dat k naalden pieste, ook nu niet ( maar zwanger dus anders) Ik heb wel steken en een zwaar gevoel in mn onderbuik, verder veel kleine plasjes of zelfs enkel druppels plassen..
Maar eem plasje is zo weggebracht en nagekeken, en bij twijfel altijd ff doen want je wilt niet dat de ontsteking omhoog kruipt.
Wat rot dat er zoveel vriendinnen ineens zwanger blijken te zijn.. Mocht je het ze willen vertellen dan lijkt me dat ze wel snappen dat je het niet zegt om te zeuren of medelijden te krijgen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat vind ik wel fijn, heel erg bedankt alvast!
Een week pff ja dat is wel heel dichtbijMijn vriendinnen weten het niet, ik wil geen medelijden, het is alleen wel pijnlijk af en toe
Veel lichte strepen, maar wel een duidelijke eisprong:quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat vind ik wel fijn, heel erg bedankt alvast!
Een week pff ja dat is wel heel dichtbijMijn vriendinnen weten het niet, ik wil geen medelijden, het is alleen wel pijnlijk af en toe
Toch een beetje spannend!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:15 schreef Rawedni het volgende:
Wat zijn jullie lief![]()
Heel erg bedankt Gevalletje, Risu en Dottey!
@Cholula, ja heel duidelijk inderdaad wel een eisprong! Heb je elke dag 1 test gedaan die periode? Ik heb niet zoveel testen dus heb ze gedurende 10 dagen om de dag gedaan en er lijkt weinig te gebeuren. Nu zijn ze sowieso op
@Dottey, wat naar dat je je zo hard bloedHopelijk is dat gauw over!
1 vriendin (mijn beste) is een gigantische kletskous, als ik het vertel weet binnen no time iedereen het. Dus ik vertel het echt niet en lijd in stilte
Gisteren trouwens een zwangerschapstest gedaan die negatief was, heeeeeeeeeeeeeeeeel licht, niet te fotograferen streepje wellicht, geen idee of dat restant HCG is of eventueel iets heel prils nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |