Dit inderdaad!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef Minarosa het volgende:
Ach nee Dottey... wat ontzettend jammer, het klonk zo veelbelovend![]()
Als ik het iemand gun (natuurlijk gun ik het iedereen) dan ben jij het - je bent altijd zo optimistisch voor iedereen en na 18 rondes is het echt wel tijd voor jouw streepje!
Dan ben je nog voor mijquote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef rammeltje het volgende:
Ik blijf sowieso nog een maand hier Dottey! Dag 25 en géén eisprong te bekennen.
En jij bent eerst aan de beurt voor twee streepjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Dottey op 07-07-2014 15:07:17 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nope.. pijnlijke borsten, gekke tepels, misselijk als een hond, trek in vreetwerk etc etc..quote:Op maandag 7 juli 2014 14:15 schreef Skittles het volgende:
Dottey![]()
Ik zat zo te hopen dat je een tweede streep zou plassen!
Is je lichaam nu wel een beetje lief voor je en ben je al wel ongesteld nu geworden of nog steeds niet?
M'n duimen draaien vast voor je voor de volgende ronde.
Manlief zegt elke keer.. nog een ronde nog een ronde..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef twist02 het volgende:
Dottey wat klote!
Ben even kwijt wanneer je NOD was; kan het geen gevalletje late innesteling zijn?
Al 18 rondes joh, ik vind het knap dat je over het algemeen nog zo positief bent!
Nog geen reden om medisch onderzoek te laten doen of willen jullie dat niet?
Hier gaan we het de komende week maar eens extra vaak gezellig maken!
OH meis!!!! Wat een vreselijk gebeuren! Ik lees eigenlijk niet mee in dat topic en uit Z&G blijf ik al helemaal... dus het is echt zo langs mij heen gegaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef Ggirl het volgende:
Ik kom hier ook weer een beetje meelezen en posten! 23 juni miskraam gehad met tien weken en het lijkt alsof mijn lichaam weer 'normaal' doet! Geen idee of en wanneer er een eisprong komt, we wachten 'rustig' de komende menstruatie af!
Dus Dottey, je bent niet meer de enige die aan zoveelste ronde dubbele cijfers begint! (Al zegt iedereen dat ik opnieuw moet gaan tellen, heul niet he!)
Iedere dag op hetzelfde tijdstip (bij wakker worden, dus ook in het weekend op dezelfde tijd) temperaturen met bij voorkeur een rectale thermometer. Je temp stijgt als er een eisprong aankomt en blijft dan hoog totdat je menstruatie begint, dan zie je een dip in je temperatuur. Ben je zwanger dan blijft je temp hoog.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Minarosa het volgende:
Hoe werkt dat temperaturen precies? Of nou ja dat kan ik ook wel googlen
Ik ben blaasontsteking expert (echt al 1000 keer gehad), maar als je dat hebt merk je het vooral bij het naar 't toilet gaan; alsof je naalden plast. Je urine is troebeler dan normaal en er kan soms bloed in zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Helaas geen grotere borsten na het stoppen met de pil! Sowieso veranderen m'n borsten totaal niet gedurende de cyclus, kan daar dus nooit iets aan merken.
Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |