abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142294792
Sara82, zo'n indrooglijntje had ik ongeveer op een etos-test:

http://www.zwangerschapsp(...)lijntje-dsc_0321.jpg
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_142295016
Maar maak jezelf niet te gek meid, en test morgen over overmorgen gewoon even opnieuw. Je bent tenslotte nog niet ongesteld, dus er is nog van alles mogelijk!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_142295195
De zeer ingezoomde/korrelige foto. Het is echt een tuurlijntje. (de test was ca. 2,5 uur oud. Als nachtdienster is jullie etenstijd mijn ochtend :P ) Sorry, duidelijker krijg ik hem niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142295361
Dat is echt geen tuurlijntje hoor :D. Ik wil je geen valse hoop geven maar dat ziet er voor mij echt niet uit als een indrooglijn.
  maandag 14 juli 2014 @ 19:54:08 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_142295381
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:53 schreef L0t.. het volgende:
Dat is echt geen tuurlijntje hoor :D. Ik wil je geen valse hoop geven maar dat ziet er voor mij echt niet uit als een indrooglijn.
+1, dit is veelbelovend!
disclaimer
pi_142295420
een duidelijk lijntje maar na 2.5 uur kun je daar weinig van zeggen...
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 juli 2014 @ 19:57:03 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_142295489
Nou, ben ik het niet helemaal mee eens, bij mij duurden de eerste tests ook nogal lang. Sara, hoe lang na het testen heb je m weggelegd?
disclaimer
pi_142295558
maar dr staat in de bijsluiters toch altijd dat je m na zoveel tijd niet meer betrouwbaar kunt aflezen?
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 juli 2014 @ 19:59:36 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_142295604
Bijsluiter bijschmuiter :P ik zou morgen even testen met een 2v5 van kruidvat :Y dan weet je het zeker!
disclaimer
pi_142295974
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ben ik het niet helemaal mee eens, bij mij duurden de eerste tests ook nogal lang. Sara, hoe lang na het testen heb je m weggelegd?
euhm, rond 16:00 eroverheen gepiest, toen ff 10 minuten af en toe gekeken tot de roze inkt was weggetrokken, en toen was er NIETS te zien. (nee echt, NIETS)
En toen laten liggen op een schapje. En toen schrok ik me dus 2,5 uur later wezenloos.

Maar inderdaad jongens (oh, ben zo blij met jullie nu!), ik test overmorgen nog een keer, en ga er vooralsnog vanuit dat het een indrooglijntje is, want het is nou eenmaal een onwijze cheapiecheapie-test van de action.....

SO, I'll keep calm and test again. Wordt vervolgd! (nogmaals bedankt, moet er niet aan denken dat ik nou zonder feedback verder had moeten malen, haha :* )
pi_142296064
Mijn indrooglijn van de Actiontest zag er totaal niet zo uit, just saying :P.
pi_142296255
Ik vind m er niet uitzien als indroog. Maar ik zou voor de zekerheid nog even testen met een kv oid. Ik duim voor je, Sara!

Hahaha. Over testen gesproken. Ik lees net op zwangerschapspagina dat het merk waar ik mee heb getest zéér onbetrouwbaar is. Waarschijnlijk omdat ze negatief testen 3 dpo ofzo. :') _O-
pi_142296386
Ik heb nog nooit zo'n duidelijke indrooglijn gezien eigenlijk. Maar sowieso nog een keer testen dus. Ik denk positief :)
pi_142297277
Gevalletje gefeliciteerd! *O*

En Sara, ik geloof eigenlijk niet dat indrooglijntjes er zo uit zien. Ik zou er morgen mooi even een gevoelige kv test tegenaan gooien ofzo.
pi_142298030
Het indrooglijntje bij de Action zwangerschapstest zag er bij mij ook niet zo uit. Die was heel licht grijs als je het op de juiste manier in de zon hield en de lijn van jou oogt op mijn laptop wel meer roze en ook een stuk donkerder..
Je maakt het wel spannend :P
pi_142299487
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Sara82 het volgende:
De zeer ingezoomde/korrelige foto. Het is echt een tuurlijntje. (de test was ca. 2,5 uur oud. Als nachtdienster is jullie etenstijd mijn ochtend :P ) Sorry, duidelijker krijg ik hem niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:28 schreef Sara82 het volgende:
Oh my fucking god, oh my fuckinggod.... heb vanmorgen nog een test gedaan om te kijken waarom mijn nod wegbleef. Weer negatief. Noukijk ik zzojuist nog een keer...... hele lichte streep! Ik vermoed dat het een verdampingslijntje is maar ben nu schijtnerveus!!!!!!
Ik vind het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belovend... stiekeme jubelstemming hier..
"is er dan een heuze streepjesregen?"
morgen test je toch wel weer? S P A N N E N D !

* Dottey draait duimen suf :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142301977
Gevalletje gefeliciteerd!!! *O*

Sara wat spannend! :o Geen verstand van lijntjes, maar als ik de rest hier mag geloven, is het zeker nog een test waard!!
pi_142306703
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, tenzij er een moshpit is, dan zou ik wel aan de zijkant gaan staan. Maar in oktober kan jouw kindje nog geen gehoorschade oplopen ;) Komt heus goed! :*
Ohh gelukkig. En vroeger stond ik zelf vaak (als 1 van de weinige vrouwen en toen nog dun ook) in de moshpit..
pi_142306815
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen ;)
Hoop dat we hier allemaal snel door mogen naar het volgende topic. :)
SPOILER
Inderdaad!

Misschien wel ja, ooit met zwangere vriendin naar concert geweest. Was nog vrij in het begin maar ze was erg blij dat ze kon zitten ivm bandenpijn..
pi_142316245
Hey, ben je eigenlijk nog van maart dan? Of spring je naar april?
pi_142316408
Gefeliciteerd gevalletje! *O*

Spannend Sara! Het ziet er wel hoopvol uit!

Hier kan het nog alle kanten op. De spotting blijft spotting, als in een paar drupjes (oud)bloed per dag. Mijn temperatuur is nog steeds mooi hoog :) . Maar voorlopig ga ik nog niet testen, aangezien ik er weinig vertrouwen in heb. En mocht mijn ei pas op dag 25 gesprongen zijn, dan zit ik nog voor mijn NOD.
pi_142319455
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef rammeltje het volgende:
Gefeliciteerd gevalletje! *O*

Spannend Sara! Het ziet er wel hoopvol uit!

Hier kan het nog alle kanten op. De spotting blijft spotting, als in een paar drupjes (oud)bloed per dag. Mijn temperatuur is nog steeds mooi hoog :) . Maar voorlopig ga ik nog niet testen, aangezien ik er weinig vertrouwen in heb. En mocht mijn ei pas op dag 25 gesprongen zijn, dan zit ik nog voor mijn NOD.
Het klinkt wel goed! Lekker wachten tot je NOD. Dat doe je goed.

:*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142319467
Saar? Heb je al gepiest?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 12:39:55 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_142319498
die ligt nog te maffen :7
disclaimer
pi_142319842
En ik dacht eigenlijk dat ze morgen zou testen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')