Sorry Risuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef Risu het volgende:
Haha, haal je me nog doodleuk in ook. Dat was niet de bedoeling.![]()
Gefeliciteerd hoor!
Dank! Ja, verloskundige vermoedt een innestelingsbloeding of wat oud bloed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef Phaidra het volgende:
Malteser, wat een geweldige verrassing!![]()
Gefeliciteerd! Was je laatste menstruatie dan eigenlijk een bloeding in je eerste weken zwangerschap?
Dank je! Ik deed telefonisch kort mijn verhaal en ze vermoedde dat de vorige 'menstruatie' een innestelingsbloeding was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef BonnieBennett het volgende:
1e kindje inderdaad
Gefeliciteerd Malteser! Wat een heerlijke verrassing en wat ontzettend snel gegaan! Zo ontloop je wel de stress die velen hebben
Vanwaar de snelle doorverwijzing of werd er al vermoed dat je verder was?
Balen Saraquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:02 schreef Sara82 het volgende:
Ja! Hoera malteser! Wat een geweldig verhaal! Gefeliciteerd, je zult wel helemaal in de wolken zijn!
Hier getest. Wit. Nu op het strand met een biertje en een peuk. Screw it.
Het typische is dat ik dan wel weer helemaal vrolijk ben door jouw berichtje malteser!
Heb je photobucket oid?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:58 schreef Malteser het volgende:
Oh, dat is dus niet gelukt geloof ik. Ik wilde de foto in het bericht plakken.
Verschilt per praktijk, officieel is de eerste echo de termijnecho rond 10-12 weken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Gevalletje het volgende:
voor Malteser, wat een verrassing 8 weken al!
Balen Sara!
Welkom Bonnie, spannend!
Oh en Malteser, zit haast altijd mobiel en gebruik Tinypic voor uploaden van plaatjes. Trouwens, vraag me af waarom het zo kan verschillen, bij jou echo met 8 weken, bij m'n schoonzus was dat ook zo, maar bij mij bij ruim 10 weken? Ben nu al zo zenuwachtig en wil graag weten of het goed zit, maar nog ruim 5 weken wachten!
Wat heerlijk om zo van je huwelijksreis te komen zeg!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:06 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat was ik! Mijn borsten waren en zijn super gevoelig en een cupmaat gegroeid. Zijn terug van onze huwelijksreis, ik moet nog even bijlezen.
Sproetjes: fijne dag!
Hier was dinsdag mijn NOD na een bijna te verwaarlozen menstruatie vorige maand. Geen menstruatie deze keer dus bij thuiskomst vanmorgen een test gekocht...
En getest...
En de strepen knalden eraf!
Wat ongelooflijk onwerkelijk!!
Huisarts gebeld, die me uiteraard naar de verloskundige doorverwees. Verloskundige gebeld, vanmiddag mochten we al komen.
Sneltrein genomen want ze maakte een echo en ik blijk al ruim 8 weken zwanger!!!! Er was (met een uitwendige echo) al een heuse knipper te zien.
Man en ik zijn werkelijk overdonderd!
He wat vervelend.... maar op het strand chillen met een biertje erbij is ook wel even heerlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:02 schreef Sara82 het volgende:
Ja! Hoera malteser! Wat een geweldig verhaal! Gefeliciteerd, je zult wel helemaal in de wolken zijn!
Hier getest. Wit. Nu op het strand met een biertje en een peuk. Screw it.
Het typische is dat ik dan wel weer helemaal vrolijk ben door jouw berichtje malteser!
Geen idee hoe dat precies zit. Ik vermoed dat ze de echo van gisteren maakte om een inschatting te hebben van hoe ver ik ben, omdat ik dat dus niet wist. Het was een oud apparaat en het kon ook alleen uitwendig met dat apparaat. Ze had me er ook op voorbereid dat we misschien (nog) niks zouden zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Gevalletje het volgende:
voor Malteser, wat een verrassing 8 weken al!
Balen Sara!
Welkom Bonnie, spannend!
Oh en Malteser, zit haast altijd mobiel en gebruik Tinypic voor uploaden van plaatjes. Trouwens, vraag me af waarom het zo kan verschillen, bij jou echo met 8 weken, bij m'n schoonzus was dat ook zo, maar bij mij bij ruim 10 weken? Ben nu al zo zenuwachtig en wil graag weten of het goed zit, maar nog ruim 5 weken wachten!
De onderstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik! En je krijgt in photobucket 4 opties. Welke optie moet ik hier dan inplakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |