Lieve Sarameis!quote:Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Sara82 het volgende:
Hoop voor je dattie lekker vroeg komt Dottey!![]()
Kan iemand mij trouwens even streng toespreken? Graag iets in de trant van:
"Sara, het is volstrekt normaal dat je een cyclus hebt van meer dan 50 dagen, en je cyclus was voor de pil ook vaak 42 dagen, dus 50 is helemaal niet veel. Je hebt nu gewoon toevallig je langste cyclus ever. "
(Echt zo naar, ik kan het gevoel dat er iets "anders" was deze keer slecht van me af zetten. Terwijl ik weet dat dat wel moet. Dus graag een relativerende/vermanende vinger. Dank u vriendelijk.)
Wie riep er om vlaai?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
graag! thee gaat er ook niet in met die hitte tenzij icetea! En van de week vlaai
Dit is mijn tweede cyclus zonder pil dus kan er nog weinig over zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 07:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Vlaai![]()
Wat raar die korte cyclussen, zijn jullie allebei regelmatig?
Waaaaaah ga je voor een tweede???quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef Hilzillah het volgende:
Tis écht heul bloed en al een paar dagen. Gewoon lek dusGeeft niet... Zwanger had ik toch niet écht kunnen zijn. Vent die veel aan het werk is maakt geen baby's
![]()
Och... Nieuwe ronden nieuwe kansen... NOD weet ik nu niet natuurlijk
Leuk leuk!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef Hilzillah het volgende:
Tis écht heul bloed en al een paar dagen. Gewoon lek dusGeeft niet... Zwanger had ik toch niet écht kunnen zijn. Vent die veel aan het werk is maakt geen baby's
![]()
Och... Nieuwe ronden nieuwe kansen... NOD weet ik nu niet natuurlijk
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Hillzillah én Limone voor een tweede?
Of interpreteer ik de 'gezellig' niet goed?
Ja, da's hetzelfde als er gewoon voor gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef Limone het volgende:
Oh nou weet je, het is nu nog niet meer dan neuken in de marge zonder condoom.
Maarrrrrr...
Ik heb wel mijn app weer afgestoft. Dus. Het zou mogen, maar het hoeft niet.
Zoals denk ik de meeste mensen het doen, al doet fok soms anders vermoedenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:27 schreef Limone het volgende:
Jajajaja![]()
Maar ik temperatuur niet en ik hoef ook niet te huilen als mijn man weg is tijdens mijn vruchtbare dagen.
Nee, dat is waar! Ongelooflijk..quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zoals denk ik de meeste mensen het doen, al doet fok soms anders vermoeden
Leuk joh! Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |