abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142477491
Humz, dat lijkt me niet gelukt? Wat doe ik fout?
pi_142477674
Je kunt de link direct hier plakken he, je hoeft r niks meer aan te doen...

Ik ga even kijken in mn photobucket
S. 2014
J. 2016
pi_142477821
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je kunt de link direct hier plakken he, je hoeft r niks meer aan te doen...

Ik ga even kijken in mn photobucket
Ik ga dus naar de betreffende foto in photobucket en heb dan 4 opties die ik kan kopiëren:
Email & IM
Direct
HTML
IMG

Heb nu dus de onderste gekopieerd en in mijn fokbericht op het fototoestel geklikt. Dan vraagt fok: plak hier de url van de afbeelding. Daar heb ik die onderste link dus ingeplakt en toen op OK. En dan bericht verzenden.
Wat doe ik fout?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:32:06 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142477921
Je moet niet op dat fototoestel klikken op fok, maar gewoon die link plakken en posten.

Zo:

KuikenGuppy
pi_142477949
Ja! Burdie is het gelukt!
Vertel me het geheim?!

Edit:
Ah, dankjewel!

[ Bericht 25% gewijzigd door Malteser op 19-07-2014 14:33:55 (Opgelost!) ]
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:33:32 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142477956
Gefeliciteerd trouwens *O*

/ontlurk
KuikenGuppy
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:34:00 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142477974
;)
KuikenGuppy
pi_142478978
Sorry ik was even afgeleid... :@

Maar idd dus zoals burdie zegt!
Mooie testen!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:47:34 #259
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_142480336
Mooie strepen Malteser!!

Gisteren op de bruiloft vertelde een vriendin dat ze zwanger is en een van mn beste vriendinnen dat ze ook gestopt is met de pil "maar nog echt niet gaan proberen hoor" :D

Oh en O+ het was zo mooi
Plaats straks wel even (kort) een foto onder een spoiler :)

[ Bericht 0% gewijzigd door sproetjes op 20-07-2014 16:43:41 ]
pi_142484237
Mooie strepen!
pi_142511080
Wauw Malteser, wat een verrassing! :D *O* Gefeliciteerd!!
pi_142535780
Officiële meld. Mag ik er definitief bijkomen?
nod is 25 juli (mijn verjaardag) verwacht er nog niet teveel van. Na de derde cyclus op rij bewust onvoorzichtig te zijn geweest hebben we besloten er definitief voor te gaan. O+ is helemaal om. Na mijn periode gaan we er 100% voor maar aangezien we een paar keer geen bescherming hebben gebruikt zit ik wel op t wacht bankje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 29% gewijzigd door Cassandra87 op 20-07-2014 23:46:28 ]
pi_142536132
Hoera Maltezer! *O*

ik moest wel even kijken wie nou precies de strepen had :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142536164
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
nod is 25 juli (mijn verjaardag) verwacht er nog niet teveel van. Na de derde cyclus op rij bewust onvoorzichtig te zijn geweest hebben we besloten er definitief voor te gaan. O+ is helemaal om. Na mijn periode gaan we er 100% voor maar aangezien we een paar keer geen bescherming hebben gebruikt zit ik wel op t wacht bankje
welkom!
Thee en koekies zijn deze week ingeruild voor ijskoud drinken en knijp ijsjes in een zakje!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142536336
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

welkom!
Thee en koekies zijn deze week ingeruild voor ijskoud drinken en knijp ijsjes in een zakje!
graag! thee gaat er ook niet in met die hitte tenzij icetea! En van de week vlaai ;)
pi_142536684
Ik begrijp er niets van...
Na de gekke ongesteldheid van afgelopen keer (2 dagen leeggebloed, 2 dagen niets, 1 dag beetje vloeien en overigens negatieve test 2 of 3 dagen na NOD) ben ik vandaag vroeg gestart met ovulatiestrepen bekijken.

Zit er gewoon een heel klein streepje/ lichte zweem.. wat nog heul niet zou moeten.
Wat moeten we daar nou weer mee -O-

Morgen maar kijken wat het weer doet.
Overigens zijn het net nieuwe testen, laat er maar een beetje geluk aan zitten :@
pi_142543110
Heb altijd een zweempje! Ze worden als het goed is vanzelf donkerder toch?
pi_142543904
Klopt! Klein zweempje is niet heel gek :Y
Home is where the O+ is...
pi_142547977
ik heb het in het begin wel eens gehad. Maar nu toch al wel een hele poos een blanco test...
Daarom vond ik het gek om weer een licht streepje te hebben (te vroeg voor mijn ovulatie), hoewel die is tot nu toe altijd verrassend.. we wachten het maar gewoon even af :D
pi_142563360
Hoop voor je dattie lekker vroeg komt Dottey! ^O^

Kan iemand mij trouwens even streng toespreken? Graag iets in de trant van:

"Sara, het is volstrekt normaal dat je een cyclus hebt van meer dan 50 dagen, en je cyclus was voor de pil ook vaak 42 dagen, dus 50 is helemaal niet veel. Je hebt nu gewoon toevallig je langste cyclus ever. "

(Echt zo naar, ik kan het gevoel dat er iets "anders" was deze keer slecht van me af zetten. Terwijl ik weet dat dat wel moet. Dus graag een relativerende/vermanende vinger. Dank u vriendelijk. ;) )
pi_142563550
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:W Welkom Cassandra! Gezelligheieieieid! Hoop dat je de 25e hier weer weg kunt! (haha, dat klinkt onvriendelijk, maar je snapt wat ik bedoel toch?)
pi_142565299
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Sara82 het volgende:
Hoop voor je dattie lekker vroeg komt Dottey! ^O^

Kan iemand mij trouwens even streng toespreken? Graag iets in de trant van:

"Sara, het is volstrekt normaal dat je een cyclus hebt van meer dan 50 dagen, en je cyclus was voor de pil ook vaak 42 dagen, dus 50 is helemaal niet veel. Je hebt nu gewoon toevallig je langste cyclus ever. "

(Echt zo naar, ik kan het gevoel dat er iets "anders" was deze keer slecht van me af zetten. Terwijl ik weet dat dat wel moet. Dus graag een relativerende/vermanende vinger. Dank u vriendelijk. ;) )
Lieve Sara,
Het kan gebeuren dat je cyclus lang is, dat is zwaar irritant en het wachten duurt zooooo lang. Maarrrrrr: wie weet wat je cyclus straks gaat doen! Ik ben van een cyclus met soms 53 dagen en uiteindelijk, 15 maanden na het stoppen met de pil, is mijn cyclus naar 33 dagen gegaan.
Wat mij hielp was nog 1keer een test doen en met mezelf afspreken dat dat doorslaggevend was (in ieder geval voor de twee weken die zouden volgen). Dat gaf rust en meestal binnen drie dagen bloed.

Geen vermanend vingertje, maar misschien wel ietsje relativerend?
:*
pi_142565371
Yeah Cassandra *O* Ben benieuwd of het een kort wachtbankje voor je wordt!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_142567889
Wat een warm welkom *; En een paar bekende van het rammeltopic.
Stiekem nog wel een beetje eng hoor. Maar we kijken er zoooo naar uit. Allebei, voor de volle 100%.

Balen van je lange cyclussen Sara. Hoor er meer mensen over. Is daar niet iets aan te doen? Door bijv. (homeopatische) medicijnen?
pi_142572255
Cassandra welkom!! :) Dat je hier maar kort mee mag posten! ;)

Sara: is een beetje empathie ook goed? :* Kan me voorstellen dat het flink ruk is hoor! Ik baalde al heel hard toen mijn cyclus een keer 33 dagen was :@ Dus dan mag je best even balen! Wat Cholula zegt, klinkt wel als een goede strategie, misschien het proberen waard?

Hier is mijn poging zo-relaxt-mogelijk-afwachten weer jammerlijk mislukt :')

Vriend zette net iets te veel druk op m'n borst, wat zeer deed en opperde meteen dat het misschien een teken was (sinds wanneer hebben mannen daar verstand van?! o|O ). En zelf heb ik sinds een paar dagen het idee dat ik opeens veel meer ruik (terwijl ik hooikoorts heb, gestopt ben met mijn reguliere medicijnen (want kinderwens) en standaard de vervangende middeltjes vergeet :') ).
En terwijl ik dit typ heb ik last van m'n buik, maar met een darmaandoening mag ik daar ook niet te veel achter zoeken :(

[/klaagmodus]

Maar we wachten nog minimaal volgend weekend af! (NOD is morgen/overmorgen :X)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')