quote:Op zondag 6 juli 2014 02:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Lukaku, Vertonghen, Kompany, Mertens, van Buyten, de Bruyne zijn gewoon sympathieke en sportieve voetballers
Ik heb interviews van die spelers gezien, en ze komen gewoon ontzettend sympathiek en volwassen over. Daar kun je geen haat tegen hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:40 schreef Anoonumos het volgende:
[..]![]()
Altijd leuk om zulke reacties te lezen, maar dat heb je in elk land, elk team.
Mertens is net zo'n duikelaar als Neymar. Knietje svp.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb interviews van die spelers gezien, en ze komen gewoon ontzettend sympathiek en volwassen over. Daar kun je geen haat tegen hebben.
Dit. Maar tot die tijd hoop ik dat al die calimeros liggen te schuimbekken in hun bedje vanavond.quote:
Dat heb ik nog niet gezien van Mertens, maar dat maakt hem voor mij ook niet minder sympathiek. Je doet er gewoon alles aan om te winnen voor je land. Toen suarez die goal stopte met zijn hand was hij ook de held van Uruguay. En terecht!quote:Op zondag 6 juli 2014 02:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Mertens is net zo'n duikelaar als Neymar. Knietje svp.
Ik zie het al zo voor me als Argentinië met 2-0 van Nederland wint:quote:Op zondag 6 juli 2014 02:47 schreef Hathor het volgende:
Mocht NL woensdag van Arg verliezen dan kunnen ze alsnog een feestje vieren, het lijkt erop dat ze er om zitten te duimen.
belgen moeten niet denken. krijgen ze ellenlange formaties en wk-decepties van.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef BB-King het volgende:
Het leven is ook wel moeilijk als Belg.
Ze dachten dat ze het eindelijk beter dan Nederland gingen doen op het WK.![]()
We gaan ze woensdag ook even leren hoe je dit matige Argentinië moet bespelen.
"omdat hij een kutkop heeft"quote:Op zondag 6 juli 2014 02:53 schreef maryen65 het volgende:
Ze praten over een gele kaart geven voor Krul, waarom een gele kaart voor hem? Heb ik iets gemist in de wedstrijd?
Ja lap zeg.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Maar dan gaan Samson en Gert dood.
Als dat het criterium is kun je Fellaini voor de wedstrijd al rood geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"omdat hij een kutkop heeft"
Het niveau is hoog, daar.
Ik zit aan de drugs maar vind desondanks dat we terecht gewonnen hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:55 schreef Stiggie het volgende:
Echt sneu hoe gefrustreerd zij zijn.
Ik gunde ze best een halve finale maar als ik de media en reacties van de belgen zie ben ik blij dat ze zijn opgerot
We hebben zwaar terecht gewonnen en als je dat in twijfel trekt zit je aan de drugs
Die zijn er niet. Op hln.be staat een leugenachtige stuk dat ze blijkbaar napraten. Blijkbaar zit bij sommigen de haat zo diep dat ze daar bewust in meegaan. Want iedereen die de wedstrijd heeft gekeken, weet dat die twee zogenaamde penalties volslagen verzonnen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ze hebben het ook telkens over twee penalty's die niet gegeven zijn aan Costa Rica en over dat Costa Rica de betere team was in de tweede helft. Hebben ze naar een andere wedstrijd gekeken ofzo? Welke penalty's? Heb ik iets gemist? Waar zijn de herhalingen waaruit blijkt dat Costa Rica twee penalty's verdiende?
Proost!quote:Op zondag 6 juli 2014 02:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit aan de drugs maar vind desondanks dat we terecht gewonnen hebben.
Lekker man!quote:Op zondag 6 juli 2014 02:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit aan de drugs maar vind desondanks dat we terecht gewonnen hebben.
Het grappige is dat het toch geen enkel nut zou hebben omdat de gele kaarten kwijtgescholden worden voor de halve finale.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:53 schreef maryen65 het volgende:
Ze praten over een gele kaart geven voor Krul, waarom een gele kaart voor hem? Heb ik iets gemist in de wedstrijd?
Ik denk dat het gaat om de reden waarom Krul volgens hen een gele kaart had moeten hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het grappige is dat het toch geen enkel nut zou hebben omdat de gele kaarten kwijtgescholden worden voor de halve finale.
Totaal niet boeiend wat die nietszeggende voetbalnatie van Oranje vindt. Ze hebben zelfs 2 Nederlanders nodig om wedstrijden op tv te analyseren.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Op hln.be staat een leugenachtige stuk dat ze blijkbaar napraten. Blijkbaar zit bij sommigen de haat zo diep dat ze daar bewust in meegaan. Want iedereen die de wedstrijd heeft gekeken, weet dat die twee zogenaamde penalties volslagen verzonnen zijn.
Maar goed, toch zorgwekkend dit. Zodra je haat laat prevaleren boven de feiten, dan is het eind zoek.
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien van Mertens, maar dat maakt hem voor mij ook niet minder sympathiek. Je doet er gewoon alles aan om te winnen voor je land. Toen suarez die goal stopte met zijn hand was hij ook de held van Uruguay. En terecht!
Maar wat Krul deed dat intimideren, dat mag toch gewoon volgens de spelregels of zie ik dat verkeerd.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:53 schreef maryen65 het volgende:
Goebbels zou idd jaloers op deze anti-Holland propaganda zijn geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:05 schreef Morendo het volgende:
HLN, alsmede De Morgen, zijn echt Goebbels-achtig.
quote:De tweede helft begon even traag als de eerste, maar eens het tempo erin kwam was het verrassend Costa Rica dat de beste kansen kreeg. Van Gaal slaakte een zucht van verlichting op de bank toen ref Iramatov niet naar de stip wees nadat Bruno Martins Indi Joel Campbell op weinig katholieke wijze van de bal hield.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140705_01168515quote:Scheidsrechter is Nederland gunstig gezind
Daarin ging Oranje vrolijk verder op zijn elan. Al binnen de drie minuten kwamen er twee nieuwe hete standjes voor het doel van Costa Rica. Ron Vlaar kopte uitstekend in op heokschop, maar Navas bewees voor de elfendertigste keer zijn klasse. Die was bij de daaropvolgende hoekschop echter ver te zoeken: Navas ging onder de bal door en mocht gelukkig zijn dat hij op de doellijn nog verdediger Acosta geposteerd had.
Daarna eiste scheidsrechter Irmatov de hoofdrol op. Een domme overtreding van Ron Vlaar op de Costa Ricaan Urena werd door hem onbestraft gelaten,
Ja dat mag mits het binnen de perken blijft.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar wat Krul deed dat intimideren, dat mag toch gewoon volgens de spelregels of zie ik dat verkeerd.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140705_01168515
Ook bij het nieuwsblad een wonderlijk stukje proza.
Tsja, de Belgen tonen hun ware aard.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht: jullie citeren selectief en overdrijven. Maar verdomd, het lijkt alsof die Belgische kranten van een andere wedstrijd verslag doen. Bizar.
Ik vond de scheids en de grensrechter juist behoorlijk tegen onsquote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
'verrassend Costa Rica dat de beste kansen kreeg'quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, de Belgen tonen hun ware aard.
Ach de Belgen zijn wat teleurgesteld daar is niets vreemds aan, zeg maar gezond verstand, ik zou me meer zorgen maken als de Belgen het niets deden, want dan heeft het voetbal geen toekomst. Voetbal is immers emotie.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, de Belgen tonen hun ware aard.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
Watquote:Scheidsrechter is Nederland gunstig gezind
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ach de Belgen zijn wat teleurgesteld daar is niets vreemds aan, zeg maar gezond verstand, ik zou me meer zorgen maken als de Belgen het niets deden, want dan heeft het voetbal geen toekomst. Voetbal is immers emotie.
Het blijft zuur voor de Belgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
haha.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Emotie tov hun eigen prestaties. Niet tov een land dat ze niet zijn tegengekomen in t toernooi.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ach de Belgen zijn wat teleurgesteld daar is niets vreemds aan, zeg maar gezond verstand, ik zou me meer zorgen maken als de Belgen het niets deden, want dan heeft het voetbal geen toekomst. Voetbal is immers emotie.
De frustratie is wel vermakelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Halcon het volgende:
Het blijft toch apart om na een wedstrijd als een bezetene buitenlandse fora en kranten af te struinen naar reacties waar je je hier druk over kunt gaan maken.
Niets mis meequote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Halcon het volgende:
Het blijft toch apart om na een wedstrijd als een bezetene buitenlandse fora en kranten af te struinen naar reacties waar je je hier druk over kunt gaan maken.
Ach, heb wel eens een belgische serieus genomen. Niets mis mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:20 schreef HighVolume het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom belgen serieus genomen worden
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:20 schreef HighVolume het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom belgen serieus genomen worden
Kom op doe nou niet alsof wij niet diezelfde emoties kennen. Als we hadden verloren dan was geen land die ook maar goed kon doen. We hadden iedereen vervloekt en van Gaal was een enorme hondenlul geweest. Laat me even herinneren hoe wij Bert van Marwijk genadeloos hebben geslacht na zijn matige optreden tijdens het EK terwijl de man ons vier jaar geleden nog een finale plaats heeft bezorgd met zijn team in Zuid Afrikaquote:Op zondag 6 juli 2014 03:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Emotie tov hun eigen prestaties. Niet tov een land dat ze niet zijn tegengekomen in t toernooi.
elfendertig??? Vlaams.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 9Lives een leuke forum, en ben daar regelmatig te vinden. Wat jij zegt klopt niet. Wat mij vooral opviel is dat ze vrij positief waren over Nederland tot het punt dat Belgie eruit lag en Nederland door ging naar de halve finale. Daarna waren ze ineens massaal tegen Nederland. Dat vind ik zeer opvallend.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Halcon het volgende:
Van Marwijk idd. Gekeken naar onze eigen prestaties en coach. Niet over de Spanjaarden ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kom op doe nou niet alsof wij niet diezelfde emoties kennen. Als we hadden verloren dan was geen land die ook maar goed kon doen. We hadden iedereen vervloekt en van Gaal was een enorme hondenlul geweest. Laat me even herinneren hoe wij Bert van Marwijk genadeloos hebben geslacht na zijn matige optreden tijdens het EK terwijl de man ons vier jaar geleden nog een finale plaats heeft bezorgd met zijn team in Zuid Afrika
Van Mexico kan ik me t nog voorstellen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:26 schreef Pascalus het volgende:
Eerst al de Mexicaantjes die liedjes over Nederland schrijven en nu de Belgjes boos.
genot
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:26 schreef Pascalus het volgende:
Eerst al de Mexicaantjes die liedjes over Nederland schrijven en nu de Belgjes boos.
genot
Dan heb je niet goed gekeken. Ook na de wedstrijden tegen Mexico en Australië en zo waren ze daar niet positief.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind 9Lives een leuke forum, en ben daar regelmatig te vinden. Wat jij zegt klopt niet. Wat mij vooral opviel is dat ze vrij positief waren over Nederland tot het punt dat Belgie eruit lag en Nederland door ging naar de halve finale. Daarna waren ze ineens massaal tegen Nederland. Dat vind ik zeer opvallend.
Dus je wilt beweren dat we Spanje nog nooit hebben vervloekt, met Duitsland, Brazilië, Italië en Portugal erachteraan. ben 38 jaar en ik heb het al zo vaak gezien en zelf eraan meegedaan. Dat is sport het raakt iedereen, Sport zou geen hol aan zijn als niemand het raakt. De belgen zijn nu gefrustreerd, kwaad en verdrietig. Maar morgen is dat weer helemaal over. En woensdag juicht België gewoon weer voor ons.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Van Marwijk idd. Gekeken naar onze eigen prestaties en coach. Niet over de Spanjaarden ofzo.
Dat is t verschil.
En toch wonnen we en daar gaat het om, alleen konden de Belgen daar niet mee omgaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Ook na de wedstrijden tegen Mexico en Australië en zo waren ze daar niet positief.
Dream on! Ze hebben niet eens tegen ons gespeeld en nu al die haat.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat we Spanje nog nooit hebben vervloekt, met Duitsland, Brazilië, Italië en Portugal erachteraan. ben 38 jaar en ik heb het al zo vaak gezien en zelf eraan meegedaan. Dat is sport het raakt iedereen, Sport zou geen hol aan zijn als niemand het raakt. De belgen zijn nu gefrustreerd, kwaad en verdrietig. Maar morgen is dat weer helemaal over. En woensdag juicht België gewoon weer voor ons.
Als we er zelf tegen hebben gespeeld ja. Niet als t los staat van onze eigen prestaties.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat we Spanje nog nooit hebben vervloekt, met Duitsland, Brazilië, Italië en Portugal erachteraan. ben 38 jaar en ik heb het al zo vaak gezien en zelf eraan meegedaan. Dat is sport het raakt iedereen, Sport zou geen hol aan zijn als niemand het raakt. De belgen zijn nu gefrustreerd, kwaad en verdrietig. Maar morgen is dat weer helemaal over. En woensdag juicht België gewoon weer voor ons.
Daar gaat het om ja. Verder ieder zijn mening. Alsof er hier nooit gemekkerd is over Duitsland, Portugal, Brazilië...quote:Op zondag 6 juli 2014 03:32 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
En toch wonnen we en daar gaat het om.
Nee, hoor je in het zuiden ook wel eens. Is een andere benaming voor slakkengangetje oid.quote:
Nee, want die zaten ook gewoon poep uit hun duim te zuigen.quote:
Trouwens ik heb nu al een verschrikkelijke hekel aan Brazilië met Neymar, hoe sta jij daar tegenover?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:34 schreef marsan het volgende:
[..]
Als we er zelf tegen hebben gespeeld ja. Niet als t los staat van onze eigen prestaties.
Spanje slaat dus op 2 jaar terug.
Belgie heeft ons niet ontmoet tijdens t wk.
Ik heb een hekel aan ieder land als het er op aan komt.. daarom snap ik ook niet dat iedereen zo verbaasd is dat 'wij Nederlanders' wat deden rellen tegen de Belgen. Waarom moeten wij hun wel aardig vinden en opeens alles gunnenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Brazillie heeft geen Neymar meer, je haat is onterecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trouwens ik heb nu al een verschrikkelijke hekel aan Brazilië met Neymar, hoe sta jij daar tegenover?
ja maar wel een emotie tov een land waar ze van verloren hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, want die zaten ook gewoon poep uit hun duim te zuigen.
Lullig dat hij er al uit ligt.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trouwens ik heb nu al een verschrikkelijke hekel aan Brazilië met Neymar, hoe sta jij daar tegenover?
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijkingquote:Op zondag 6 juli 2014 03:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Lullig dat hij er al uit ligt.
Dat alleen.
Je kan teleurgesteld zijn maar waarom die afgunst tegen een land waar je niet eens tegen heb gespeeld?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijking
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/op-zn-elfendertigst
Zal best, maar kijk nou nog eens hoe het in het stuk wordt gebruikt. Dat kan op geen enkele manier met de betekenis zijn die jullie eraan geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, hoor je in het zuiden ook wel eens. Is een andere benaming voor slakkengangetje oid.
Ah jij denkt dat jij jouw eigen gedachten en gevoelens maar ff op mij kunt projecteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijking
Dat hoort bij de teleurstelling en verdriet dat België heeft. Ik begrijp het, ik zou me net zo voelen. Dan gun ik ook niemand anders de titel.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:43 schreef Tikoloshe het volgende:
[..]
Je kan teleurgesteld zijn maar waarom die afgunst tegen een land waar je niet eens tegen heb gespeeld?
Jij bent erger dan die Belgen hoorquote:
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederlandquote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog een beetje een minderwaardigheidscomplex van onze Vlaamse vrienden, denk ik.
Reageert men in Wallonië dezelfde manier?
Ah, ja .. dat vertegenwoordigd dan wel de rest inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2014 03:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederland.
Hamer, spijkerkop..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:51 schreef Shreyas het volgende:
Dit is gewoon puur genieten, al die gefrustreerde Belgen die vol afgunst op kijken naar de superieure Nederlanders. Elke Belg realiseert zich nu ergens dat hoe goed ze ook zijn, ze zullen altijd minder zijn dan Nederland.
Moet je nagaan, België heeft een gouden generatie, Nederland heeft een matige generatie en nóg komen we verder op een toernooi. En laten we niet vergeten hoeveel geluk en mazzel België heeft gehad en ondanks dat kansloos afgegaan tegen Argentinië
Maar die reacties van België, fantastisch, dat maakt de avond nog mooier, je zou het bijna daarvoor doen
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederland.
Die belgische media bedient ook geen enkel publiek?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
maar zoals ook is gebleken op dit forum zijn het juist nederlanders die graag hun eigen gecreeerd fantasietje in stand willen houden over belgen om hun minderwaardigheidscomplexen in stand te houden...
Ja dat heb ik gelezen op dat HNL en dat andere forum hoeveel Belgen zich niet met Nederland bezig houden.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
maar zoals ook is gebleken op dit forum zijn het juist nederlanders die graag hun eigen gecreeerd fantasietje in stand willen houden over belgen om hun minderwaardigheidscomplexen in stand te houden...
En kansloos bovendien, België heeft geen kans gecreëerd terwijl Argentinië ook met 3-0 had kunnen winnenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hamer, spijkerkop..
3 schijt wedstrijden gewonnen en 1 wedstrijd leuk gespeeld waar de tegenstander zelf veel ruimte weggaf en ze denken kampioen te worden, bij de eerste de beste goede tegenstander lagen ze er dus ook uit.
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schuldenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen op dat HNL en dat andere forum hoeveel Belgen zich niet met Nederland bezig houden.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum, er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
Je spreekt jezelf weer lekker tegen. Echt een domme Belgenactie.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef walhallus het volgende:
[..]
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schulden
Ik mag jou welquote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf weer lekker tegen. Echt een domme Belgenactie.
In feite dus toch wel minimaal enkele belgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef walhallus het volgende:
[..]
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schulden
oh kijk eens kaaskop die zich weer wilt bewijzenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Niet weten dat dat ook in Nederland wordt gebruiktquote:
Zeg maar gerust een groot deel van de Belgenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef marsan het volgende:
[..]
In feite dus toch wel minimaal enkele belgen.
Hahaha, heerlijk jouw frustratie, daar doe je het voorquote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef walhallus het volgende:
[..]
oh kijk eens kaaskop die zich weer wilt bewijzen
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een groot deel van de Belgen
zou je wel graag willen hequote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gebruikte zijn eigen woorden.In zn eerdere reactie sprak hij over 'in feite geen enkele belg of vlaming'.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, na de annexatie hoop ik niet dat een groot deel van België werkloos is of schulden heeft want dat zal onze economie niet ten goede komen.quote:
inderdaad je eigen frustratie daar doe je het voorquote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk jouw frustratie, daar doe je het voor
Frustratie omdat we in de halve finale zitten met deze 23 spelers? Jeetje man Belgenlogica is nog dommen dan vrouwenlogica.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:04 schreef walhallus het volgende:
[..]
inderdaad je eigen frustratie daar doe je het voor
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frustratie omdat we in de halve finale zitten met deze 23 spelers? Jeetje man Belgenlogica is nog dommen dan vrouwenlogica.
belgen als ze niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden voor de nederlandersquote:Op zondag 6 juli 2014 04:05 schreef DinkMonkey het volgende:
Belgen die zichzelf te proberen te overtuigen dat ze niet jaloers of gefrustreerd zijn. Dit is gewoon beter genot dan een simpel filmpje.
België speelde als een natte krant, kwamen niet alleen kwaliteit te kort maar speelde totaal niet als een team. Er zat geen idee in hun spel, geen tactiek, er was geen opbouw of samenspel. Allemaal individuen die hun eigen wedstrijdje spelen. Vooral Faillaini en Hazard waren me toch een partij slecht zeg. Lukaku en Mertens leken wel alles behalve topfit.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:05 schreef kraakschandaal het volgende:
Argentinië was slimmer en handiger met wat geluk van vroege voorsprong. België ontbrak het aan afmakers en wat geluk, net zo bij NL alleen die kregen geen doelpunt tegen. Nu heeft Nederland met Spanje, Mexico en Costa Rica al achter de rug, wat meer ervaring met zulke lastige ploegen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En God gaf ons limburgquote:Op zondag 6 juli 2014 04:07 schreef walhallus het volgende:
[..]
belgen als ze niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden voor de nederlanders
Als Wilmots trainer blijft, zullen ze er niks aan hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:06 schreef marsan het volgende:
Maar toch heeft Belgie op papier een beter groep tijdens t ek 2016 dan wij hebben.
Op papier, nu ook eens een keer op de grasmat
2016...wie dan leeft wie dan zorgt.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:06 schreef marsan het volgende:
Maar toch heeft Belgie op papier een beter groep tijdens t ek 2016 dan wij hebben.
Op papier, nu ook eens een keer op de grasmat
Klopt. Al zie ik best een aantal spelers die ik graag bij ons zou zien.quote:
Belgie was uitgeput.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België speelde als een natte krant, kwamen niet alleen kwaliteit te kort maar speelde totaal niet als een team. Er zat geen idee in hun spel, geen tactiek, er was geen opbouw of samenspel. Allemaal individuen die hun eigen wedstrijdje spelen. Vooral Faillaini en Hazard waren me toch een partij slecht zeg. Lukaku en Mertens leken wel alles behalve topfit.
Inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef TC03 het volgende:
@aad300 is ook heerlijk aan het trollen.Die reacties op zijn tweet.
Ze waren teveel bezig met Argentijnen en weten nog niet precies welk spel ze willen spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België speelde als een natte krant, kwamen niet alleen kwaliteit te kort maar speelde totaal niet als een team. Er zat geen idee in hun spel, geen tactiek, er was geen opbouw of samenspel. Allemaal individuen die hun eigen wedstrijdje spelen. Vooral Faillaini en Hazard waren me toch een partij slecht zeg. Lukaku en Mertens leken wel alles behalve topfit.
Waar dan precies?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet weten dat dat ook in Nederland wordt gebruikt...!!
basispsychologie kaaskopie,iemand die zich wilt bewijzen is niet zeker van zichzelfquote:Op zondag 6 juli 2014 04:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frustratie omdat we in de halve finale zitten met deze 23 spelers? Jeetje man Belgenlogica is nog dommen dan vrouwenlogica.
In Brabant wordt dat gewoon gebruikt. Net als dat oe ogen op half 11 hangen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waar dan precies?Ik kom uit Brabant en woon momenteel in de randstad maar heb dit in 23 jaar nog nooit gehoord.
Mijn ouders gebruiken het wel eens en die komen allebei uit de Randstad.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waar dan precies?Ik kom uit Brabant en woon momenteel in de randstad maar heb dit in 23 jaar nog nooit gehoord.
Ik hoor het in de Randstad ook wel eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mijn ouders gebruiken het wel eens en die komen allebei uit de Randstad.
De enige die zich hier tracht te bewijzen ben jij, omdat je in je ego bent aangetast na de kansloze uitschakeling van België. Tevens kun je het niet hebben dat Nederland wel de halve finale heeft gehaald, je bent dus ook nog eens afgunstig als een wijf.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:20 schreef walhallus het volgende:
[..]
basispsychologie kaaskopie,iemand die zich wilt bewijzen is niet zeker van zichzelf
bedankt voor je leuke projectiequote:Op zondag 6 juli 2014 04:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die zich hier tracht te bewijzen ben jij, omdat je in je ego bent aangetast na de kansloze uitschakeling van België. Tevens kun je het niet hebben dat Nederland wel de halve finale heeft gehaald, je bent dus ook nog eens afgunstig als een wijf.
Nogmaals, sterkte met alles.
bedankt voor je leuke projectie en informatie over jezelfquote:Op zondag 6 juli 2014 04:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die zich hier tracht te bewijzen ben jij, omdat je in je ego bent aangetast na de kansloze uitschakeling van België. Tevens kun je het niet hebben dat Nederland wel de halve finale heeft gehaald, je bent dus ook nog eens afgunstig als een wijf.
Nogmaals, sterkte met alles.
Zo kansloos was het niet, de afwerking ging niet goed maar verder speelde België een goede wedstrijd.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die zich hier tracht te bewijzen ben jij, omdat je in je ego bent aangetast na de kansloze uitschakeling van België.
Oh oke. Nouja, nog nooit gehoord dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mijn ouders gebruiken het wel eens en die komen allebei uit de Randstad.
Dat ken ik natuurlijk wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Brabant wordt dat gewoon gebruikt. Net als dat oe ogen op half 11 hangen.
Eruit geknikkerd worden in de kwartfinales en dan als stadsbestuur met dit aankomen.quote:Wat festiviteiten betreft, liggen er nog verschillende scenario's op tafel. Momenteel wordt bekeken wat en hoe alles georganiseerd kan worden. Het Brusselse stadsbestuur zou de Rode Duivels graag met een open bus door de stad laten paraderen, maar dat ziet Marc Wilmots duidelijk niet zitten. 'Op voorhand had niemand gedacht dat we hier zouden geraken, maar we zijn toch niet voldaan', vertelde Wilmots. 'Ik wil dan ook geen parade door Brussel. En de spelers denk ik ook niet. We zijn nog geen kampioen. Ik wil wel iets teruggeven aan de supporters en iedereen die ons zo gesteund heeft.'
Ja dat vond ik na de uitleg van hierboven dus ook vreemd, aangezien ze eigenlijk suggereren dat die doelman 41 ballen eruit heeft gehouden ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:22 schreef TC03 het volgende:
'Elfendertig' is volgens mij niet regiogebonden en wordt overal gebruikt. Als je iets op z'n elfendertigst doet, neem je er de tijd voor en doe je het rustig aan. De betekenis die de Vlamingen eraan geven snap ik daarentegen weer niet.
Denk je dat je meer indruk maakt als je mij twee keer quote en er twee keer op reageert?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:24 schreef walhallus het volgende:
[..]
bedankt voor je leuke projectie
[..]
bedankt voor je leuke projectie en informatie over jezelf
blijf maar lekker projecterenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk je dat je meer indruk maakt als je mij twee keer quote en er twee keer op reageert?
Blijf maar lekker huilen omdat jullie de kwartfinale niet hebben gehaald met die ''fantastische'' generatie van jullie en blijf maar lekker afgunstig kijken naar Nederland die het toch weer flikt met een matige generatiequote:
Lol!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef Dragonetti het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140706_01168584
[..]
Eruit geknikkerd worden in de kwartfinales en dan als stadsbestuur met dit aankomen.
Als je Trinidad Tobago of San Marino caliber bent...tja....maar dit is Belgie onwaardig (IMHO).
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebbenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blijf maar lekker huilen omdat jullie de kwartfinale niet hebben gehaald met die ''fantastische'' generatie van jullie en blijf maar lekker afgunstig kijken naar Nederland die het toch weer flikt met een matige generatie
Zure wafelkop gespotquote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebben
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hèquote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebben
veel plezier verder met het projecteren van je uitgeholde cliches...doegquote:Op zondag 6 juli 2014 04:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hè
Je bent op dreef deze nachtquote:Op zondag 6 juli 2014 04:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hè
Kaaskoppies nog wel.En nog steeds geen sprake van frustratie?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
Nee,sturen we naar belgie.Vragen we een hogere prijs voor omdat t al voorgescheurd is.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je hangt ook het gebruikte wc papier aan de waslijn?
Jep en die verkoop ik daarna aan Belgiëquote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je hangt ook het gebruikte wc papier aan de waslijn?
Argentinië speelt niet met 10 man op eigen helft en 6 man in de eigen zestien dus dat scheelt. Verder is de keeper van Argentinië minder dan die van Costa Rica. Ten slotte oogt Argentinië vaak niet zo snel in de omschakeling.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Nederland moet eerst nog maar eens zien te winnen van die Argentijnen, da's verdedigend wel wat beter dan Costa Rica en gevaarlijker met de counter.
Dat is nu even niet aan de orde, we zijn gewoon blij nu.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Nederland moet eerst nog maar eens zien te winnen van die Argentijnen, da's verdedigend wel wat beter dan Costa Rica en gevaarlijker met de counter.
Ja en dan gaan we daarna Calimero spelen tov Brazilie.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Uiteraard wil de FIFA finale Brazilië tegen Argentinië.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we daarna Calimero spelen tov Brazilie.
ik zeg schrap dat, en maak er een cagefight van tussen Scolari en Van Gaalquote:Op zondag 6 juli 2014 04:53 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Uiteraard wil de FIFA finale Brazilië tegen Argentinië.
België heeft niet het optimale uit de spelersgroep gehaald. Ze hebben in de groepsfase echt heel slecht gespeeld en waren steeds extreem gelukkig in het laatste kwartier. Als je kijkt tegen welke landen ze hebben gespeeld is het schrikwekkend dat België zoveel moeite had om van ze te winnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:50 schreef BramKVO het volgende:
Na twaalf jaar afwezigheid prima tornooi gespeeld. Deze kern is nog niet rijp genoeg voor duels zoals tegen Argentinië, maar het lijt duidelijk dat de toekomst openligt voor deze generatie.
LOLquote:Op zondag 6 juli 2014 04:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee,sturen we naar belgie.Vragen we een hogere prijs voor omdat t al voorgescheurd is.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef Dragonetti het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140706_01168584
[..]
Eruit geknikkerd worden in de kwartfinales en dan als stadsbestuur met dit aankomen.
Als je Trinidad Tobago of San Marino caliber bent...tja....maar dit is Belgie onwaardig (IMHO).
Vertonghen en Mertens zijn gigantische mongolen en die Kompany heeft echt niks zinnigs te melden.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb interviews van die spelers gezien, en ze komen gewoon ontzettend sympathiek en volwassen over. Daar kun je geen haat tegen hebben.
Ik vond Vertonghen toch wel goed in interviews, hij zegt ook dat jullie beter zijn dan het Argentinië waar de Belgen gisteren tegen speelde. Kompany die ligt te verklaren dat 'de duivels de finale moeten ambiëren', tja, dat vind ik ook wel grove overschatting van de ploeg van zijn kant.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vertonghen en Mertens zijn gigantische mongolen en die Kompany heeft echt niks zinnigs te melden.
Oh en wees gerust, NL heeft ook een aantal van dat soort spelers.
Vertonghen geeft inderdaad goede interviews. Maar in de wedstrijd of in het feestgedrang wil er nog wel eens kortsluiting ontstaan. Veel meer sympathie voor bijv Witsel of Aldewereld en van Buyten.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:21 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen toch wel goed in interviews, hij zegt ook dat jullie beter zijn dan het Argentinië waar de Belgen gisteren tegen speelde. Kompany die ligt te verklaren dat 'de duivels de finale moeten ambiëren', tja, dat vind ik ook wel grove overschatting van de ploeg van zijn kant.
Je spreekt jezelf tegen (1e en laatste alinea).quote:Op zondag 6 juli 2014 05:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België heeft niet het optimale uit de spelersgroep gehaald. Ze hebben in de groepsfase echt heel slecht gespeeld en waren steeds extreem gelukkig in het laatste kwartier. Als je kijkt tegen welke landen ze hebben gespeeld is het schrikwekkend dat België zoveel moeite had om van ze te winnen.
De achtste finale tegen de VS was helemaal drama, totaal geen scorend vermogen voorin, ze kunnen het niet afmaken, met geluk sleept België er nog een verlening uit omdat de VS in de 93e minuut een open kans mist.
In de kwartfinale eindelijk een tegenstander van formaat en België zakt finaal door het ijs. Geen kans gecreëerd en met alle geluk van de wereld verliezen ze slechts met 1-0 in plaats van 3-0. Dus nu met de staart tussen de benen snel naar huis en het is te hopen dat het overrated Belgisch flutploegje het komende EK en WK mist, want België kan er in feite niets van.
als je niet weet wat je post, laat het dan ff ajb,quote:
Haha wat een kutvolk is dat toch ook johquote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef TC03 het volgende:
@aad300 is ook heerlijk aan het trollen.Die reacties op zijn tweet.
Ha dit, want die Argentijnen stellen behalve Messi echt niet veel voor.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef BB-King het volgende:
Het leven is ook wel moeilijk als Belg.
Ze dachten dat ze het eindelijk beter dan Nederland gingen doen op het WK.![]()
We gaan ze woensdag ook even leren hoe je dit matige Argentinië moet bespelen.
Haha gun ze eens een succesje, want voor de rest zullen ze altijd het gemankeerde broertje van Nederland blijven. Het broertje dat altijd zijn best zal doen en proberen de aandacht van mama en papa te krijgen. Maar diep van binnen weet dat grote broer Nederland in alles beter zal zijn. Het broertje dat eigenlijk niet was gepland.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Het verbaast me wel dat die Belgen zó zuur en misgunnend zijn naar ons. Best wel sneu ja....
Anderzijds, als Nederland gister had verloren van CR en Belgie had gewonnen van Argentinie vraag ik me af hoe sportief wij het hadden opgevat
Broertje? jij gedraagt je als een klein kindquote:Op zondag 6 juli 2014 10:49 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Haha gun ze eens een succesje, want voor de rest zullen ze altijd het gemankeerde broertje van Nederland blijven. Het broertje dat altijd zijn best zal doen en proberen de aandacht van mama en papa te krijgen. Maar diep van binnen weet dat grote broer Nederland in alles beter zal zijn. Het broertje dat eigenlijk niet was gepland.![]()
Hee broertje heb je je spullen al gepakt?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:52 schreef walhallus het volgende:
[..]
Broertje? jij gedraagt je als een klein kind
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef HighVolume het volgende:
Belgen zijn wel wereldkampioen kinderen in kelders opsluiten
Samen met Oostenrijk.quote:
Yep. Sommige reacties zijn terecht, sommige zielig. Ach, je ziet wel dat sommigen niet veel hebben in hun leven. Dan doel ik op OnePlusOne en HighVolume.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Als Belgie door was en Nederland niet dan zouden er hier ook zure reacties zijn...
Als mijn tante kloten had was het mijn oom geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Als Belgie door was en Nederland niet dan zouden er hier ook zure reacties zijn...
Dat Wuyts een volksmenner is weten we.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Typische opmerking van Vannieuwkerke.
Die kerel heeft dus echt een Olland-complex.
Hij blijkt dit niet gezegd te hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Typische opmerking van Vannieuwkerke.
Die kerel heeft dus echt een Olland-complex.
De belgen waren tijdens de tweede wereldoorlog de grootste collaborateurs. Die vonden het heerlijk om met de duitsers te werken. Lees het verdriet van belgie maar eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:05 schreef Morendo het volgende:
HLN, alsmede De Morgen, zijn echt Goebbels-achtig.
Ok, ophef om niets.quote:
Het zit diep hequote:Op zondag 6 juli 2014 11:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Sommige reacties zijn terecht, sommige zielig. Ach, je ziet wel dat sommigen niet veel hebben in hun leven. Dan doel ik op OnePlusOne en HighVolume.
Sorry maar daar heb ik toch hele andere ervaringen mee. Die gast hoor ik nu nog lachen nadat Nederland van Brazilie verloor in 98. Ook daarna heb ik hem vaak zeer overdreven negatief over NL horen praten. Een flapdrol is het.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vannieuwkerke is een sympathiek en correct persoon...
Daarom zeg ik al aardige kerel tot hij over de schreef gaat, dan wordt hij zuur en onsympathiek.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:17 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Sorry maar daar heb ik toch hele andere ervaringen mee. Die gast hoor ik nu nog lachen nadat Nederland van Brazilie verloor in 98. Ook daarna heb ik hem vaak zeer overdreven negatief over NL horen praten. Een flapdrol is het.
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Sommige reacties zijn terecht, sommige zielig. Ach, je ziet wel dat sommigen niet veel hebben in hun leven. Dan doel ik op OnePlusOne en HighVolume.
ze hebben het nog steeds niet doorquote:
Zelfs nu jullie winnen, kunnen jullie het niet laten om op dit forum het ene na het andere anti-Belgen topic te openen. Ik vraag me af wie er dan eigenlijk sneuer is:quote:Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Het verbaast me wel dat die Belgen zó zuur en misgunnend zijn naar ons. Best wel sneu ja....
Anderzijds, als Nederland gister had verloren van CR en Belgie had gewonnen van Argentinie vraag ik me af hoe sportief wij het hadden opgevat
Vrijwel niemand was destijds zuur richting de Spanjaarden, ze hebben toen verdiend gewonnen. Natuurlijk waren veel mensen teleurgesteld, maar niemand durfde te zeiken op het spel van Spanje. Dat we veel hebben gezeikt op Italië en Portugal is nogal logisch, die speelden tegen Nederland alsof het American Football was.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit is nou eenmaal een NLse forum, dus waarom de verontwaardigheid? Eén grote bek van een Halcon of Wallammes en je krijgt er 20 terug.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:25 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Zelfs nu jullie winnen, kunnen jullie het niet laten om op dit forum het ene na het andere anti-Belgen topic te openen. Ik vraag me af wie er dan eigenlijk sneuer is:
Waar is die Gouden Generatie
Belgen falen bij eerste echte krachtmeting
WK / Zwaai hier de Belgen uit (topic geopend 2 minuten na de openingsgoal van Argentinië in de achtste minuut.
Dit topic is ook weer een mooi voorbeeld, en het Rode Duivels-topic dat voortdurend wordt volgespamd door Belgenhaters.
Dus doe vooral niet alsof jullie zelf allemaal heilige boontjes zijn. Tijdens België-Argentinië kwam je in de wedstrijdtopics iedere pagina wel drie of vier keer opmerkingen tegen als (en dit citeer ik letterlijk) "lekker voor ze, die stinkbelgen". Nou denk ik dan, ga zelf eerst je mond even spoelen.
Dus je beweert hier eigenlijk dat het normaal is op Nederlandse forums om Belgen te beledigen, en dat Belgen vooral niet mogen reageren. Nou, dat weet ik dan ook weer.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:35 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Dit is nou eenmaal een NLse forum, dus waarom de verontwaardigheid? Eén grote bek van een Halcon of Wallammes en je krijgt er 20 terug.
Ben je scheel? Ik zeg als een Belg een grote bek geeft krijgt die ze ook terugquote:Op zondag 6 juli 2014 11:41 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dus je beweert hier eigenlijk dat het normaal is op Nederlandse forums om Belgen te beledigen, en dat Belgen vooral niet mogen reageren. Nou, dat weet ik dan ook weer.![]()
Gelukkig ken ik nog een aantal aardige beschaafde Nederlanders die wel goed opgevoed zijn.
Mama, hij begonquote:Op zondag 6 juli 2014 11:46 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ben je scheel? Ik zeg als een Belg een grote bek geeft krijgt die ze ook terug
Ik dacht al wat te merken aan jouw schrijfsels.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:49 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Mama, ze pesten mij omdat ik gehandicapt ben
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef fyah het volgende:
Als Belg, die gisteren samen met NL euforisch was toen krul die bepalende penalty stopte, schaam ik me voor dit soort van mijn landgenoten.
Namens Belgie,
Onze excuses voor de haters. Bij sommigen zit dat minderwaardigheidscomplex er echt diep in.
jezus,het is maar voetbal hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef fyah het volgende:
Als Belg, die gisteren samen met NL euforisch was toen krul die bepalende penalty stopte, schaam ik me voor dit soort van mijn landgenoten.
Namens Belgie,
Onze excuses voor de haters. Bij sommigen zit dat minderwaardigheidscomplex er echt diep in.
Geen moeilijke woorden gebruiken. Straks begrijpt dat verstandelijk gehandicapte jongetje het weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef walhallus het volgende:
[..]
[..]
nederlanders hebben een oedipuscomplex
Says a Belgian.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken. Straks begrijpt dat verstandelijk gehandicapte jongetje het weer niet.
en goed luisteren naar mama en papa kan hij ook nietquote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken. Straks begrijpt dat verstandelijk gehandicapte jongetje het weer niet.
Alleen naar de zwemleraar. Bennoooooooo!!!!quote:Op zondag 6 juli 2014 11:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
en goed luisteren naar mama en papa kan hij ook niet
En dit is het WK subforum, in een topic over hoe Belgen ontzettend zuur zijn in hun verlies en misgunnen.quote:
Oh ja, jij was De Afvalligequote:Op zondag 6 juli 2014 11:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb twee paspoorten, maar geen Belgisch paspoort. Valt je theorie nu in het water?
Het gaat ook om winnen en om strijd leveren als het moet. Gisteren moest dat en gebeurde het niet. Dan is kritiek logisch.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het wel opvallend dat als je een paar dagen terug kritiek had op het spel van Belgie je continu als tegenargument kreeg: 'ja maar we hebben 9 uit 3.. het gaat om winnen..blablabla' En nu liggen ze eruit en hebben de Belgen opeens wel kritiek op hun eigen spel.. beetje hypocriet eej
Jij bent er zo eentje die afwisselend voor Ajax, Feyenoord, Twente, AZ en PSV was de afgelopen decennia?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Oh ja, jij was De AfvalligeShould've stuck with the winning team.
Als dat jou gelukkig maakt, tuurlijk jongenquote:Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die afwisselend voor Ajax, Feyenoord, Twente, AZ en PSV was de afgelopen decennia?
In de Waalse media is men eigenlijk alleen maar positief over het Nederlands elftal. In de nieuwsartikelen en ook in de reacties daaronder.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog een beetje een minderwaardigheidscomplex van onze Vlaamse vrienden, denk ik.
Reageert men in Wallonië dezelfde manier?
hoe verklaar jij die Belgenhaat eigenlijk door sommige nederlandersquote:Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alleen naar de zwemleraar. Bennoooooooo!!!!
Ja, maar opeens was er ook kritiek op het spel in de groepsfase, terwijl ik daar tot gisteren niemand over hoorde. Dat vind ik hypocriet.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat ook om winnen en om strijd leveren als het moet. Gisteren moest dat en gebeurde het niet. Dan is kritiek logisch.
Onzekerheid en iets nodig hebben om op af te geven om je toch goed te voelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:04 schreef walhallus het volgende:
[..]
hoe verklaar jij die Belgenhaat eigenlijk door sommige nederlanders
klopt helemaal,vandaar die drang ook om zichzelf de hele tijd iets te moeten bewijzen,alsof men in de puberale fase is blijven hangenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzekerheid en iets nodig hebben om op af te geven om je toch goed te voelen.
Toen zei ik ook weleens dat het tempo omhoog moest. Daarnaast: win je, dan heb je gelijk. Verlies je, dan niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, maar opeens was er ook kritiek op het spel in de groepsfase, terwijl ik daar tot gisteren niemand over hoorde. Dat vind ik hypocriet.
Halcon, België speelde precies zo in de groepsfase. En toen zei jij: 'prima joh' en 'als we maar winnen'.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat ook om winnen en om strijd leveren als het moet. Gisteren moest dat en gebeurde het niet. Dan is kritiek logisch.
Als je wint heb je vaak alleen tijdelijk gelijk.. bij de eindafrekening volgt de kritiek. Zo ging het ook bij Oranje in 2010. Als ze WK waren gewonnen had je er vrijwel niemand over gehoord, maar na de finale begon het geklaag over het matige voetbal dat ze speelden.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
[Toen zei ik ook weleens dat het tempo omhoog moest. Daarnaast: win je, dan heb je gelijk. Verlies je, dan niet.
En dat het tempo omhoog moest. Als je wint is het sowieso goed. Tegen Algerije zag je na de achterstand nog meer strijd dan gisteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:11 schreef Groby het volgende:
[..]
Halcon, België speelde precies zo in de groepsfase. En toen zei jij: 'prima joh' en 'als we maar winnen'.
Dat is achteraf. Je weet nooit hoe het met aanvallend voetbal was gelopen. Achteraf praten is altijd makkelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je wint heb je vaak alleen tijdelijk gelijk.. bij de eindafrekening volgt de kritiek. Zo ging het ook bij Oranje in 2010. Als ze WK waren gewonnen had je er vrijwel niemand over gehoord, maar na de finale begon het geklaag over het matige voetbal dat ze speelden.
Je suggereert dat België bewust van die zaadwedstrijden afleverde omdat het niet nodig was om iets te laten zien. Ik ben toch eerder geneigd te denken dat het een tamelijk overschatte ploeg is die niet veel beter konden.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat het tempo omhoog moest. Als je wint is het sowieso goed. Tegen Algerije zag je na de achterstand nog meer strijd dan gisteren.
Als er wat te rapen valt, moet je er voor gaan. Dat gebeurde gisteren niet. In de poulefase kon het met een lager tempo, gisteren niet.
Gezien het materiaal moeten ze beter kunnen. Daarom moet er nu kritisch gekeken worden naar dit toernooi i.p.v. tevreden te zijn met een plek in de kwartfinale.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je suggereert dat België bewust van die zaadwedstrijden afleverde omdat het niet nodig was om iets te laten zien. Ik ben toch eerder geneigd te denken dat het een tamelijk overschatte ploeg is die niet veel beter konden.
Een toontje lager? Volgens mij geef ik vrij realistisch commentaar op de wedstrijd van gisteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:20 schreef pyl het volgende:
Zou jij zo onderhand niet eens een toontje lager gaan zingen, Halcon? Ik zeg dit voor je eigen bestwil, want ik krijg de indruk dat je niet in de gaten hebt, hoezeer je jezelf belachelijk aan het maken bent. Dat duurt al enkele weken natuurlijk, maar na gisteren wordt het allemaal wel heel schrijnend.
Ik denk dat ze gezien het materiaal juist niet beter kunnen en staan waar ze horen te staan.. kwartfinale halen met angstig baggervoetbal is een beetje het beeld dat ik bij België vind passenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezien het materiaal moeten ze beter kunnen. Daarom moet er nu kritisch gekeken worden naar dit toernooi i.p.v. tevreden te zijn met een plek in de kwartfinale.
Ik ben van mening dat je met dit materiaal met strijdlust het Argentinië van gisteren had moeten kunnen pakken.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gezien het materiaal juist niet beter kunnen en staan waar ze horen te staan.. kwartfinale halen met angstig baggervoetbal is een beetje het beeld dat ik bij België vind passen
fok! is nederlandstalig, het is geen 'nederlanders forum' ofzoquote:Op zondag 6 juli 2014 12:08 schreef getfitbysmith het volgende:
Belgie is gwn jaloers
Sws belgie
Trouwens alle mensen op fok die achter de belgen staan, flikker op naar je belgen forum
Excuseer ? De zure , verbitterde reacties hier al gelezen ? Waarom gunnen veel Belgen jullie niets , denk je ? Door de vele arrogante, zure, bittere reacties tegenover belgie. Gewoon eens de haatdragende Posts van Shreyas , van poppel , dam en consoorten lezen ...quote:Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Het verbaast me wel dat die Belgen zó zuur en misgunnend zijn naar ons. Best wel sneu
wat een ontzettend dom en kinderachtig kip/ei verhaal is deze matige 'rivaliteit' ook eigenlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 12:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Excuseer ? De zure , verbitterde reacties hier al gelezen ? Waarom gunnen veel Belgen jullie niets , denk je ? Door de vele arrogante, zure, bittere reacties tegenover belgie. Gewoon eens de haatdragende Posts van Shreyas , van poppel , dam en consoorten lezen ...
Ik hoop dat je consequent bent en niet naar onze topfestivals komt, niet geniet van onze wereldbieren, van onze sterrenrestaurants, van onze topmuziek, ....quote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef Silenus het volgende:
Het is toch ook geen België-haat, waarom zouden we België haten? Op een akkefietje in augustus 1831 na hebben ze nooit wat gepresteerd op het wereldtoneel. Een land waarvan je niks zou weten, omdat er niks over te weten valt...ware het niet dat het toevallig aan Nederland grenst.
Topmuziek? Hardop gelachen.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik hoop dat je consequent bent en niet naar onze topfestivals komt, niet geniet van onze wereldbieren, van onze sterrenrestaurants, van onze topmuziek, ....
Nou, nou. Hergé, Merckx, Dutroux, enz.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef Silenus het volgende:
Het is toch ook geen België-haat, waarom zouden we België haten? Op een akkefietje in augustus 1831 na hebben ze nooit wat gepresteerd op het wereldtoneel. Een land waarvan je niks zou weten, omdat er niks over te weten valt...ware het niet dat het toevallig aan Nederland grenst.
Ultralogisch rijtje ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou, nou. Hergé, Merckx, Dutroux, enz.
Klopt ja.. ik vond Frankrijk minstens even vervelend als België.. beiden hebben mijns inziens ook laffe coaches. De dood of de gladiolen.. beter strijden tot je erbij neervalt, risico nemen en als het niet lukt, eervol ten onder gaan dan je zo gedwee naar het einde slepen als Frankrijk en België.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je met dit materiaal met strijdlust het Argentinië van gisteren had moeten kunnen pakken.
Tijd voor een frisse wind. Het had nu, achteraf bekeken, veel te veel weg van een vakantie i.p.v. een belangrijk toernooi. Het zou me niet verbazen als er is gevochten om wie het shirtje van Messi op zijn kamer mag hangen en wie er als eerste met hem op de foto mocht.
Jij maakte een vergelijking tussen België en Frankrijk (gisteren). Nou, zo speelden ze een beetje, als Frankrijk tegen Duitsland.
Het was te gelaten. Je moet niet na 15 minuten al alles of niets gaan spelen, maar wel na een uur of 70 minuten. Nu was het teveel risicoloos tikken om maar te zorgen dat het geen 2 of 3 tegen nul zou worden, terwijl je alles of niets moet spelen. Dan maar met 4-0 eraf na een alles of niets-kwartier. Daarom moet Wilmots ook weg m.i.
Dit dus. Vandaar dat ik het Wilmots ook wel aanreken. Je moet er voor gaan, dan moet je risico nemen en dan kun je dik verliezen of toch nog de gelijkmaker forceren. Zo is het dan maar. Dat miste ik bij Frankrijk en België in de kwartfinale. De commentaren van Wilmots, de bond en de spelers zijn dan ook triest.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja.. ik vond Frankrijk minstens even vervelend als België.. beiden hebben mijns inziens ook laffe coaches. De dood of de gladiolen.. beter strijden tot je erbij neervalt, risico nemen en als het niet lukt, eervol ten onder gaan dan je zo gedwee naar het einde slepen als Frankrijk en België.
Ik vind het wel typisch voor al die Nederlanders die hier afgeven op België dat een Belg "vol van zichzelf" is als hij gewoon wil winnen (waarom zou je anders meedoen?) Maar als een Nederlander dat zegt, ja dan zijn dat realistische verwachtingen.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:54 schreef habitue het volgende:
HAHAHAHA.
Ik kan hier echt zo van genieten. Die Belgjes vooraf zo vol van zichzelf, titelkandidaat dit dat.
En dan kansloos, maar dan ook echt letterlijk kansloos verliezen tegen een heel matig Argentinie.
Hoezo stellen ze dan ook zo'n nobody aan als bondscoach?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus. Vandaar dat ik het Wilmots ook wel aanreken. Je moet er voor gaan, dan moet je risico nemen en dan kun je dik verliezen of toch nog de gelijkmaker forceren. Zo is het dan maar. Dat miste ik bij Frankrijk en België in de kwartfinale. De commentaren van Wilmots, de bond en de spelers zijn dan ook triest.
Ja, door die mentaliteit zal België ook nooit tot de absolute toplanden horen, welke spelers ze ook hebben. Wij hadden ooit een bondscoach met dezelfde bangige mentaliteit: Dick Advocaat. Dat hij de voorganger was van Wilmots is dan ook geen toevalquote:Op zondag 6 juli 2014 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus. Vandaar dat ik het Wilmots ook wel aanreken. Je moet er voor gaan, dan moet je risico nemen en dan kun je dik verliezen of toch nog de gelijkmaker forceren. Zo is het dan maar. Dat miste ik bij Frankrijk en België in de kwartfinale. De commentaren van Wilmots, de bond en de spelers zijn dan ook triest.
Dat is achteraf gezien een blunder ja. Dat kan gebeuren. Kans gehad en verprutst. De grootste blunder is echter dat hij nu niet wordt weggestuurd.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoezo stellen ze dan ook zo'n nobody aan als bondscoach?
Hij is opgegroeid in een dorp op de grens van Vlaanderen en Wallonie en iedereen in Belgie accepteert hem.. hij hoort niet echt bij 1 van de gebiedenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoezo stellen ze dan ook zo'n nobody aan als bondscoach?
Je ziet bij meer landen dat ze vooral bezig zijn om doelpunten te voorkomen i.p.v. te maken. Dat is een vrij gebruikelijke tactiek.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, door die mentaliteit zal België ook nooit tot de absolute toplanden horen, welke spelers ze ook hebben. Wij hadden ooit een bondscoach met dezelfde bangige mentaliteit: Dick Advocaat. Dat hij de voorganger was van Wilmots is dan ook geen toeval
Bovendien is hij voor Belgische begrippen ook best wel een topspeler geweest, met ook belangrijke ervaring op internationale toernooien.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid in een dorp op de grens van Vlaanderen en Wallonie en iedereen in Belgie accepteert hem.. hij hoort niet echt bij 1 van de gebieden
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:09 schreef walhallus het volgende:
[..]
klopt helemaal,vandaar die drang ook om zichzelf de hele tijd iets te moeten bewijzen,alsof men in de puberale fase is blijven hangen
Dit is het argument om een bondscoach aan te stellen? Serieus?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid in een dorp op de grens van Vlaanderen en Wallonie en iedereen in Belgie accepteert hem.. hij hoort niet echt bij 1 van de gebieden
Tsja.. iedere keer hoop je bij knock-out wedstrijden weer dat je iets te zien krijgt maar steeds krijg je weer van dat schijtluizenvoetbal voorgeschoteld.. vroeger had je een WK met een groepsfase in de 2e ronde. misschien is dat wel beter dan knockoutwedstrijden. De kwartfinales van dit WK zijn de slechtste die ik ooit gezien heb denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je ziet bij meer landen dat ze vooral bezig zijn om doelpunten te voorkomen i.p.v. te maken. Dat is een vrij gebruikelijke tactiek.
Je moet echter wel omschakelen als het nodig is en op een WK spelers laten presteren.
Dat is niet gebeurd.. Wilmots heeft amper ervaring als coach. Maar daar kunnen wij niks over zeggen want de KNVB heeft ook vaak genoeg van die fratsen uitgehaald..quote:Op zondag 6 juli 2014 13:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Je zou denken dat je een bondscoach aanstelt om zijn kwaliteiten als coach.
Dan krijg je misschien grappen als Argentinië - Peru 1978 of Duitsland - Oostenrijk 1982.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja.. iedere keer hoop je bij knock-out wedstrijden weer dat je iets te zien krijgt maar steeds krijg je weer van dat schijtluizenvoetbal voorgeschoteld.. vroeger had je een WK met een groepsfase in de 2e ronde. misschien is dat wel beter dan knockoutwedstrijden. De kwartfinales van dit WK zijn de slechtste die ik ooit gezien heb denk ik.
Eens. Een buitenlander komt ook niet uit een van de twee gebieden. Daar zou ik dan voor hebben gekozen. Primair ga je voor een geschikte coach uit eigen land, is die er niet dan moet je afwegen tussen beschikbare buitenlandse coaches en beschikbare nationale coaches.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit is het argument om een bondscoach aan te stellen? Serieus?
Je zou denken dat je een bondscoach aanstelt om zijn kwaliteiten als coach.
Identiteitsprobleem much?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb twee paspoorten, maar geen Belgisch paspoort. Valt je theorie nu in het water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |