abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 6 juli 2014 @ 12:00:01 #251
145738 superworm
is erbij
pi_141963360
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij bent er zo eentje die afwisselend voor Ajax, Feyenoord, Twente, AZ en PSV was de afgelopen decennia?
Als dat jou gelukkig maakt, tuurlijk jongen :D
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 6 juli 2014 @ 12:02:09 #252
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_141963400
hahahaha die klote belgen toch

ik walg van dat land
pi_141963413
quote:
19s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog een beetje een minderwaardigheidscomplex van onze Vlaamse vrienden, denk ik.
Reageert men in Wallonië dezelfde manier?
In de Waalse media is men eigenlijk alleen maar positief over het Nederlands elftal. In de nieuwsartikelen en ook in de reacties daaronder.

Beetje jammer daarom ook, dat dit topic dan gelijk weer gebruikt wordt om "de Belgen" te haten.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 12:05:27 ]
  zondag 6 juli 2014 @ 12:03:31 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_141963431
Het is toch ook geen België-haat, waarom zouden we België haten? Op een akkefietje in augustus 1831 na hebben ze nooit wat gepresteerd op het wereldtoneel. Een land waarvan je niks zou weten, omdat er niks over te weten valt...ware het niet dat het toevallig aan Nederland grenst.

Kortom, ontzettend schattig volkje dat je met de beste wil van de wereld niet serieus kan nemen. Altijd zo boos zijn op die 'arroganten dikkenekken', 'blaaskaken' die denken dat ze de beste zijn. En wat gebeurde er ineens in 2014? Twaalf jaar lang aan geen enkel eindtoernooi deel mogen nemen omdat je je nooit kon plaatsen, dan met een gouden generatie toch meedoen en vervolgens de hele tijd roepen dat je de beste bent en wel effe wereldkampioen gaat worden. :') :'( Precies wat je die arrogante Nederlanders constant verwijt!

En dan met deze sterrenselectie er zo'n kut-WK uitpersen... _O- Precies één leuke wedstrijd gezien, tegen de VS. Voor de rest was het angstig en bedeesd inspiratieloos getik, zonder enige kleur. Precies in de geest van...het land België. Volkomen terecht uitgeschakeld, niks gepresteerd en dat met spelers die bij alle grote Europese topploegen spelen. Het enige wat we ons later van dit België op het WK kunnen herinneren zijn die stampende repesteeltjes die alleen maar afgeven op hun noorderburen. Ja, die met Stefan de Vrij van Feyenoord, Blind van Ajax en Depay van PSV gewoon in de halve finale op het WK staan.

Mogen we daar even over lachen? Volgens mij toch wel. Tot over twee jaar, lieve, kleine en gekke Belgjes. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_141963440
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alleen naar de zwemleraar. Bennoooooooo!!!!
hoe verklaar jij die Belgenhaat eigenlijk door sommige nederlanders
pi_141963473
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gaat ook om winnen en om strijd leveren als het moet. Gisteren moest dat en gebeurde het niet. Dan is kritiek logisch.
Ja, maar opeens was er ook kritiek op het spel in de groepsfase, terwijl ik daar tot gisteren niemand over hoorde. Dat vind ik hypocriet.
pi_141963493
België is gewoon een schattig land en grappige inwoners.
pi_141963535
Belgie is gwn jaloers :')
Sws belgie :')
Trouwens alle mensen op fok die achter de belgen staan, flikker op naar je belgen forum
pi_141963550
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:04 schreef walhallus het volgende:

[..]

hoe verklaar jij die Belgenhaat eigenlijk door sommige nederlanders
Onzekerheid en iets nodig hebben om op af te geven om je toch goed te voelen.
pi_141963570
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Onzekerheid en iets nodig hebben om op af te geven om je toch goed te voelen.
klopt helemaal,vandaar die drang ook om zichzelf de hele tijd iets te moeten bewijzen,alsof men in de puberale fase is blijven hangen
pi_141963577
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja, maar opeens was er ook kritiek op het spel in de groepsfase, terwijl ik daar tot gisteren niemand over hoorde. Dat vind ik hypocriet.
Toen zei ik ook weleens dat het tempo omhoog moest. Daarnaast: win je, dan heb je gelijk. Verlies je, dan niet.
  zondag 6 juli 2014 @ 12:11:13 #262
351676 Groby
Dank Memer
pi_141963597
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gaat ook om winnen en om strijd leveren als het moet. Gisteren moest dat en gebeurde het niet. Dan is kritiek logisch.
Halcon, België speelde precies zo in de groepsfase. En toen zei jij: 'prima joh' en 'als we maar winnen'.
It’s coming home
  Moderator zondag 6 juli 2014 @ 12:11:14 #263
332671 crew  indiaantje89
pi_141963600
Ik wil ook graag van de gelegenheid gebruik maken om even Jan Mulder uit te lachen. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
pi_141963640
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

[Toen zei ik ook weleens dat het tempo omhoog moest. Daarnaast: win je, dan heb je gelijk. Verlies je, dan niet.
Als je wint heb je vaak alleen tijdelijk gelijk.. bij de eindafrekening volgt de kritiek. Zo ging het ook bij Oranje in 2010. Als ze WK waren gewonnen had je er vrijwel niemand over gehoord, maar na de finale begon het geklaag over het matige voetbal dat ze speelden.
pi_141963678
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:11 schreef Groby het volgende:

[..]

Halcon, België speelde precies zo in de groepsfase. En toen zei jij: 'prima joh' en 'als we maar winnen'.
En dat het tempo omhoog moest. Als je wint is het sowieso goed. Tegen Algerije zag je na de achterstand nog meer strijd dan gisteren.

Als er wat te rapen valt, moet je er voor gaan. Dat gebeurde gisteren niet. In de poulefase kon het met een lager tempo, gisteren niet.
pi_141963733
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als je wint heb je vaak alleen tijdelijk gelijk.. bij de eindafrekening volgt de kritiek. Zo ging het ook bij Oranje in 2010. Als ze WK waren gewonnen had je er vrijwel niemand over gehoord, maar na de finale begon het geklaag over het matige voetbal dat ze speelden.
Dat is achteraf. Je weet nooit hoe het met aanvallend voetbal was gelopen. Achteraf praten is altijd makkelijk.

Had NL die finale gewonnen, dan had van Marwijk gelijk gehad. En ja, gelijk krijgen hangt soms af van een doelpaal, teen van de keeper of scheidsrechter.
pi_141963781
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dat het tempo omhoog moest. Als je wint is het sowieso goed. Tegen Algerije zag je na de achterstand nog meer strijd dan gisteren.

Als er wat te rapen valt, moet je er voor gaan. Dat gebeurde gisteren niet. In de poulefase kon het met een lager tempo, gisteren niet.
Je suggereert dat België bewust van die zaadwedstrijden afleverde omdat het niet nodig was om iets te laten zien. Ik ben toch eerder geneigd te denken dat het een tamelijk overschatte ploeg is die niet veel beter konden.
pi_141963828
Zou jij zo onderhand niet eens een toontje lager gaan zingen, Halcon? Ik zeg dit voor je eigen bestwil, want ik krijg de indruk dat je niet in de gaten hebt, hoezeer je jezelf belachelijk aan het maken bent. Dat duurt al enkele weken natuurlijk, maar na gisteren wordt het allemaal wel heel schrijnend.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_141963945
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je suggereert dat België bewust van die zaadwedstrijden afleverde omdat het niet nodig was om iets te laten zien. Ik ben toch eerder geneigd te denken dat het een tamelijk overschatte ploeg is die niet veel beter konden.
Gezien het materiaal moeten ze beter kunnen. Daarom moet er nu kritisch gekeken worden naar dit toernooi i.p.v. tevreden te zijn met een plek in de kwartfinale.

Prijzen pakken is ook een tandje extra als het moet. Dat moet je in kunnen schatten. Niemand speelt alle wedstrijden formidabel, maar je moet er staan op cruciale momenten.
pi_141963965
quote:
11s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:20 schreef pyl het volgende:
Zou jij zo onderhand niet eens een toontje lager gaan zingen, Halcon? Ik zeg dit voor je eigen bestwil, want ik krijg de indruk dat je niet in de gaten hebt, hoezeer je jezelf belachelijk aan het maken bent. Dat duurt al enkele weken natuurlijk, maar na gisteren wordt het allemaal wel heel schrijnend.
Een toontje lager? Volgens mij geef ik vrij realistisch commentaar op de wedstrijd van gisteren.

En de perceptie van mensen op een internetforum zal mij aan mijn reet roesten.
pi_141964019
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gezien het materiaal moeten ze beter kunnen. Daarom moet er nu kritisch gekeken worden naar dit toernooi i.p.v. tevreden te zijn met een plek in de kwartfinale.

Ik denk dat ze gezien het materiaal juist niet beter kunnen en staan waar ze horen te staan.. kwartfinale halen met angstig baggervoetbal is een beetje het beeld dat ik bij België vind passen
pi_141964151
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gezien het materiaal juist niet beter kunnen en staan waar ze horen te staan.. kwartfinale halen met angstig baggervoetbal is een beetje het beeld dat ik bij België vind passen
Ik ben van mening dat je met dit materiaal met strijdlust het Argentinië van gisteren had moeten kunnen pakken.

Tijd voor een frisse wind. Het had nu, achteraf bekeken, veel te veel weg van een vakantie i.p.v. een belangrijk toernooi. Het zou me niet verbazen als er is gevochten om wie het shirtje van Messi op zijn kamer mag hangen en wie er als eerste met hem op de foto mocht.

Jij maakte een vergelijking tussen België en Frankrijk (gisteren). Nou, zo speelden ze een beetje, als Frankrijk tegen Duitsland.

Het was te gelaten. Je moet niet na 15 minuten al alles of niets gaan spelen, maar wel na een uur of 70 minuten. Nu was het teveel risicoloos tikken om maar te zorgen dat het geen 2 of 3 tegen nul zou worden, terwijl je alles of niets moet spelen. Dan maar met 4-0 eraf na een alles of niets-kwartier. Daarom moet Wilmots ook weg m.i.

[ Bericht 13% gewijzigd door Halcon op 06-07-2014 12:43:18 ]
  Moderator zondag 6 juli 2014 @ 12:41:31 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141964375
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:08 schreef getfitbysmith het volgende:
Belgie is gwn jaloers :')
Sws belgie :')
Trouwens alle mensen op fok die achter de belgen staan, flikker op naar je belgen forum
fok! is nederlandstalig, het is geen 'nederlanders forum' ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_141964383
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Het verbaast me wel dat die Belgen zó zuur en misgunnend zijn naar ons. Best wel sneu
Excuseer ? De zure , verbitterde reacties hier al gelezen ? Waarom gunnen veel Belgen jullie niets , denk je ? Door de vele arrogante, zure, bittere reacties tegenover belgie. Gewoon eens de haatdragende Posts van Shreyas , van poppel , dam en consoorten lezen ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')