quote:Op zondag 6 juli 2014 11:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Sommige reacties zijn terecht, sommige zielig. Ach, je ziet wel dat sommigen niet veel hebben in hun leven. Dan doel ik op OnePlusOne en HighVolume.
ze hebben het nog steeds niet doorquote:

Zelfs nu jullie winnen, kunnen jullie het niet laten om op dit forum het ene na het andere anti-Belgen topic te openen. Ik vraag me af wie er dan eigenlijk sneuer is:quote:Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Het verbaast me wel dat die Belgen zó zuur en misgunnend zijn naar ons. Best wel sneu ja....
Anderzijds, als Nederland gister had verloren van CR en Belgie had gewonnen van Argentinie vraag ik me af hoe sportief wij het hadden opgevat

Vrijwel niemand was destijds zuur richting de Spanjaarden, ze hebben toen verdiend gewonnen. Natuurlijk waren veel mensen teleurgesteld, maar niemand durfde te zeiken op het spel van Spanje. Dat we veel hebben gezeikt op Italië en Portugal is nogal logisch, die speelden tegen Nederland alsof het American Football was.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat we Spanje nog nooit hebben vervloekt, met Duitsland, Brazilië, Italië en Portugal erachteraan. ben 38 jaar en ik heb het al zo vaak gezien en zelf eraan meegedaan. Dat is sport het raakt iedereen, Sport zou geen hol aan zijn als niemand het raakt. De belgen zijn nu gefrustreerd, kwaad en verdrietig. Maar morgen is dat weer helemaal over. En woensdag juicht België gewoon weer voor ons.

Dit is nou eenmaal een NLse forum, dus waarom de verontwaardigheid? Eén grote bek van een Halcon of Wallammes en je krijgt er 20 terug.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:25 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Zelfs nu jullie winnen, kunnen jullie het niet laten om op dit forum het ene na het andere anti-Belgen topic te openen. Ik vraag me af wie er dan eigenlijk sneuer is:
Waar is die Gouden Generatie
Belgen falen bij eerste echte krachtmeting
WK / Zwaai hier de Belgen uit (topic geopend 2 minuten na de openingsgoal van Argentinië in de achtste minuut.
Dit topic is ook weer een mooi voorbeeld, en het Rode Duivels-topic dat voortdurend wordt volgespamd door Belgenhaters.
Dus doe vooral niet alsof jullie zelf allemaal heilige boontjes zijn. Tijdens België-Argentinië kwam je in de wedstrijdtopics iedere pagina wel drie of vier keer opmerkingen tegen als (en dit citeer ik letterlijk) "lekker voor ze, die stinkbelgen". Nou denk ik dan, ga zelf eerst je mond even spoelen.

Dus je beweert hier eigenlijk dat het normaal is op Nederlandse forums om Belgen te beledigen, en dat Belgen vooral niet mogen reageren. Nou, dat weet ik dan ook weer.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:35 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Dit is nou eenmaal een NLse forum, dus waarom de verontwaardigheid? Eén grote bek van een Halcon of Wallammes en je krijgt er 20 terug.

Ben je scheel? Ik zeg als een Belg een grote bek geeft krijgt die ze ook terugquote:Op zondag 6 juli 2014 11:41 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dus je beweert hier eigenlijk dat het normaal is op Nederlandse forums om Belgen te beledigen, en dat Belgen vooral niet mogen reageren. Nou, dat weet ik dan ook weer.![]()
Gelukkig ken ik nog een aantal aardige beschaafde Nederlanders die wel goed opgevoed zijn.

Mama, hij begonquote:Op zondag 6 juli 2014 11:46 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Ben je scheel? Ik zeg als een Belg een grote bek geeft krijgt die ze ook terug

Ik dacht al wat te merken aan jouw schrijfsels.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:49 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Mama, ze pesten mij omdat ik gehandicapt ben

quote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef fyah het volgende:
Als Belg, die gisteren samen met NL euforisch was toen krul die bepalende penalty stopte, schaam ik me voor dit soort van mijn landgenoten.
Namens Belgie,
Onze excuses voor de haters. Bij sommigen zit dat minderwaardigheidscomplex er echt diep in.
jezus,het is maar voetbal hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef fyah het volgende:
Als Belg, die gisteren samen met NL euforisch was toen krul die bepalende penalty stopte, schaam ik me voor dit soort van mijn landgenoten.
Namens Belgie,
Onze excuses voor de haters. Bij sommigen zit dat minderwaardigheidscomplex er echt diep in.

Geen moeilijke woorden gebruiken. Straks begrijpt dat verstandelijk gehandicapte jongetje het weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef walhallus het volgende:
[..]
[..]
nederlanders hebben een oedipuscomplex

Says a Belgian.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken. Straks begrijpt dat verstandelijk gehandicapte jongetje het weer niet.

en goed luisteren naar mama en papa kan hij ook nietquote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken. Straks begrijpt dat verstandelijk gehandicapte jongetje het weer niet.

Alleen naar de zwemleraar. Bennoooooooo!!!!quote:Op zondag 6 juli 2014 11:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
en goed luisteren naar mama en papa kan hij ook niet

En dit is het WK subforum, in een topic over hoe Belgen ontzettend zuur zijn in hun verlies en misgunnen.quote:

Oh ja, jij was De Afvalligequote:Op zondag 6 juli 2014 11:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb twee paspoorten, maar geen Belgisch paspoort. Valt je theorie nu in het water?

Het gaat ook om winnen en om strijd leveren als het moet. Gisteren moest dat en gebeurde het niet. Dan is kritiek logisch.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het wel opvallend dat als je een paar dagen terug kritiek had op het spel van Belgie je continu als tegenargument kreeg: 'ja maar we hebben 9 uit 3.. het gaat om winnen..blablabla' En nu liggen ze eruit en hebben de Belgen opeens wel kritiek op hun eigen spel.. beetje hypocriet eej

Jij bent er zo eentje die afwisselend voor Ajax, Feyenoord, Twente, AZ en PSV was de afgelopen decennia?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Oh ja, jij was De AfvalligeShould've stuck with the winning team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |