Lullig dat hij er al uit ligt.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trouwens ik heb nu al een verschrikkelijke hekel aan Brazilië met Neymar, hoe sta jij daar tegenover?
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijkingquote:Op zondag 6 juli 2014 03:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Lullig dat hij er al uit ligt.
Dat alleen.
Je kan teleurgesteld zijn maar waarom die afgunst tegen een land waar je niet eens tegen heb gespeeld?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijking
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/op-zn-elfendertigst
Zal best, maar kijk nou nog eens hoe het in het stuk wordt gebruikt. Dat kan op geen enkele manier met de betekenis zijn die jullie eraan geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, hoor je in het zuiden ook wel eens. Is een andere benaming voor slakkengangetje oid.
Ah jij denkt dat jij jouw eigen gedachten en gevoelens maar ff op mij kunt projecteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijking
Dat hoort bij de teleurstelling en verdriet dat België heeft. Ik begrijp het, ik zou me net zo voelen. Dan gun ik ook niemand anders de titel.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:43 schreef Tikoloshe het volgende:
[..]
Je kan teleurgesteld zijn maar waarom die afgunst tegen een land waar je niet eens tegen heb gespeeld?
Jij bent erger dan die Belgen hoorquote:
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederlandquote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog een beetje een minderwaardigheidscomplex van onze Vlaamse vrienden, denk ik.
Reageert men in Wallonië dezelfde manier?
Ah, ja .. dat vertegenwoordigd dan wel de rest inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2014 03:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederland.
Hamer, spijkerkop..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:51 schreef Shreyas het volgende:
Dit is gewoon puur genieten, al die gefrustreerde Belgen die vol afgunst op kijken naar de superieure Nederlanders. Elke Belg realiseert zich nu ergens dat hoe goed ze ook zijn, ze zullen altijd minder zijn dan Nederland.
Moet je nagaan, België heeft een gouden generatie, Nederland heeft een matige generatie en nóg komen we verder op een toernooi. En laten we niet vergeten hoeveel geluk en mazzel België heeft gehad en ondanks dat kansloos afgegaan tegen Argentinië
Maar die reacties van België, fantastisch, dat maakt de avond nog mooier, je zou het bijna daarvoor doen
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederland.
Die belgische media bedient ook geen enkel publiek?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
maar zoals ook is gebleken op dit forum zijn het juist nederlanders die graag hun eigen gecreeerd fantasietje in stand willen houden over belgen om hun minderwaardigheidscomplexen in stand te houden...
Ja dat heb ik gelezen op dat HNL en dat andere forum hoeveel Belgen zich niet met Nederland bezig houden.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
maar zoals ook is gebleken op dit forum zijn het juist nederlanders die graag hun eigen gecreeerd fantasietje in stand willen houden over belgen om hun minderwaardigheidscomplexen in stand te houden...
En kansloos bovendien, België heeft geen kans gecreëerd terwijl Argentinië ook met 3-0 had kunnen winnenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hamer, spijkerkop..
3 schijt wedstrijden gewonnen en 1 wedstrijd leuk gespeeld waar de tegenstander zelf veel ruimte weggaf en ze denken kampioen te worden, bij de eerste de beste goede tegenstander lagen ze er dus ook uit.
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schuldenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen op dat HNL en dat andere forum hoeveel Belgen zich niet met Nederland bezig houden.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum, er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
Je spreekt jezelf weer lekker tegen. Echt een domme Belgenactie.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef walhallus het volgende:
[..]
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schulden
Ik mag jou welquote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf weer lekker tegen. Echt een domme Belgenactie.
In feite dus toch wel minimaal enkele belgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef walhallus het volgende:
[..]
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schulden
oh kijk eens kaaskop die zich weer wilt bewijzenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Niet weten dat dat ook in Nederland wordt gebruiktquote:
Zeg maar gerust een groot deel van de Belgenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef marsan het volgende:
[..]
In feite dus toch wel minimaal enkele belgen.
Hahaha, heerlijk jouw frustratie, daar doe je het voorquote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef walhallus het volgende:
[..]
oh kijk eens kaaskop die zich weer wilt bewijzen
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een groot deel van de Belgen
zou je wel graag willen hequote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gebruikte zijn eigen woorden.In zn eerdere reactie sprak hij over 'in feite geen enkele belg of vlaming'.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, na de annexatie hoop ik niet dat een groot deel van België werkloos is of schulden heeft want dat zal onze economie niet ten goede komen.quote:
inderdaad je eigen frustratie daar doe je het voorquote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk jouw frustratie, daar doe je het voor
Frustratie omdat we in de halve finale zitten met deze 23 spelers? Jeetje man Belgenlogica is nog dommen dan vrouwenlogica.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:04 schreef walhallus het volgende:
[..]
inderdaad je eigen frustratie daar doe je het voor
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frustratie omdat we in de halve finale zitten met deze 23 spelers? Jeetje man Belgenlogica is nog dommen dan vrouwenlogica.
belgen als ze niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden voor de nederlandersquote:Op zondag 6 juli 2014 04:05 schreef DinkMonkey het volgende:
Belgen die zichzelf te proberen te overtuigen dat ze niet jaloers of gefrustreerd zijn. Dit is gewoon beter genot dan een simpel filmpje.
België speelde als een natte krant, kwamen niet alleen kwaliteit te kort maar speelde totaal niet als een team. Er zat geen idee in hun spel, geen tactiek, er was geen opbouw of samenspel. Allemaal individuen die hun eigen wedstrijdje spelen. Vooral Faillaini en Hazard waren me toch een partij slecht zeg. Lukaku en Mertens leken wel alles behalve topfit.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:05 schreef kraakschandaal het volgende:
Argentinië was slimmer en handiger met wat geluk van vroege voorsprong. België ontbrak het aan afmakers en wat geluk, net zo bij NL alleen die kregen geen doelpunt tegen. Nu heeft Nederland met Spanje, Mexico en Costa Rica al achter de rug, wat meer ervaring met zulke lastige ploegen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En God gaf ons limburgquote:Op zondag 6 juli 2014 04:07 schreef walhallus het volgende:
[..]
belgen als ze niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden voor de nederlanders
Als Wilmots trainer blijft, zullen ze er niks aan hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:06 schreef marsan het volgende:
Maar toch heeft Belgie op papier een beter groep tijdens t ek 2016 dan wij hebben.
Op papier, nu ook eens een keer op de grasmat
2016...wie dan leeft wie dan zorgt.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:06 schreef marsan het volgende:
Maar toch heeft Belgie op papier een beter groep tijdens t ek 2016 dan wij hebben.
Op papier, nu ook eens een keer op de grasmat
Klopt. Al zie ik best een aantal spelers die ik graag bij ons zou zien.quote:
Belgie was uitgeput.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België speelde als een natte krant, kwamen niet alleen kwaliteit te kort maar speelde totaal niet als een team. Er zat geen idee in hun spel, geen tactiek, er was geen opbouw of samenspel. Allemaal individuen die hun eigen wedstrijdje spelen. Vooral Faillaini en Hazard waren me toch een partij slecht zeg. Lukaku en Mertens leken wel alles behalve topfit.
Inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef TC03 het volgende:
@aad300 is ook heerlijk aan het trollen.Die reacties op zijn tweet.
Ze waren teveel bezig met Argentijnen en weten nog niet precies welk spel ze willen spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België speelde als een natte krant, kwamen niet alleen kwaliteit te kort maar speelde totaal niet als een team. Er zat geen idee in hun spel, geen tactiek, er was geen opbouw of samenspel. Allemaal individuen die hun eigen wedstrijdje spelen. Vooral Faillaini en Hazard waren me toch een partij slecht zeg. Lukaku en Mertens leken wel alles behalve topfit.
Waar dan precies?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet weten dat dat ook in Nederland wordt gebruikt...!!
basispsychologie kaaskopie,iemand die zich wilt bewijzen is niet zeker van zichzelfquote:Op zondag 6 juli 2014 04:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frustratie omdat we in de halve finale zitten met deze 23 spelers? Jeetje man Belgenlogica is nog dommen dan vrouwenlogica.
In Brabant wordt dat gewoon gebruikt. Net als dat oe ogen op half 11 hangen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waar dan precies?Ik kom uit Brabant en woon momenteel in de randstad maar heb dit in 23 jaar nog nooit gehoord.
Mijn ouders gebruiken het wel eens en die komen allebei uit de Randstad.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waar dan precies?Ik kom uit Brabant en woon momenteel in de randstad maar heb dit in 23 jaar nog nooit gehoord.
Ik hoor het in de Randstad ook wel eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mijn ouders gebruiken het wel eens en die komen allebei uit de Randstad.
De enige die zich hier tracht te bewijzen ben jij, omdat je in je ego bent aangetast na de kansloze uitschakeling van België. Tevens kun je het niet hebben dat Nederland wel de halve finale heeft gehaald, je bent dus ook nog eens afgunstig als een wijf.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:20 schreef walhallus het volgende:
[..]
basispsychologie kaaskopie,iemand die zich wilt bewijzen is niet zeker van zichzelf
bedankt voor je leuke projectiequote:Op zondag 6 juli 2014 04:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die zich hier tracht te bewijzen ben jij, omdat je in je ego bent aangetast na de kansloze uitschakeling van België. Tevens kun je het niet hebben dat Nederland wel de halve finale heeft gehaald, je bent dus ook nog eens afgunstig als een wijf.
Nogmaals, sterkte met alles.
bedankt voor je leuke projectie en informatie over jezelfquote:Op zondag 6 juli 2014 04:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die zich hier tracht te bewijzen ben jij, omdat je in je ego bent aangetast na de kansloze uitschakeling van België. Tevens kun je het niet hebben dat Nederland wel de halve finale heeft gehaald, je bent dus ook nog eens afgunstig als een wijf.
Nogmaals, sterkte met alles.
Zo kansloos was het niet, de afwerking ging niet goed maar verder speelde België een goede wedstrijd.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De enige die zich hier tracht te bewijzen ben jij, omdat je in je ego bent aangetast na de kansloze uitschakeling van België.
Oh oke. Nouja, nog nooit gehoord dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mijn ouders gebruiken het wel eens en die komen allebei uit de Randstad.
Dat ken ik natuurlijk wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Brabant wordt dat gewoon gebruikt. Net als dat oe ogen op half 11 hangen.
Eruit geknikkerd worden in de kwartfinales en dan als stadsbestuur met dit aankomen.quote:Wat festiviteiten betreft, liggen er nog verschillende scenario's op tafel. Momenteel wordt bekeken wat en hoe alles georganiseerd kan worden. Het Brusselse stadsbestuur zou de Rode Duivels graag met een open bus door de stad laten paraderen, maar dat ziet Marc Wilmots duidelijk niet zitten. 'Op voorhand had niemand gedacht dat we hier zouden geraken, maar we zijn toch niet voldaan', vertelde Wilmots. 'Ik wil dan ook geen parade door Brussel. En de spelers denk ik ook niet. We zijn nog geen kampioen. Ik wil wel iets teruggeven aan de supporters en iedereen die ons zo gesteund heeft.'
Ja dat vond ik na de uitleg van hierboven dus ook vreemd, aangezien ze eigenlijk suggereren dat die doelman 41 ballen eruit heeft gehouden ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:22 schreef TC03 het volgende:
'Elfendertig' is volgens mij niet regiogebonden en wordt overal gebruikt. Als je iets op z'n elfendertigst doet, neem je er de tijd voor en doe je het rustig aan. De betekenis die de Vlamingen eraan geven snap ik daarentegen weer niet.
Denk je dat je meer indruk maakt als je mij twee keer quote en er twee keer op reageert?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:24 schreef walhallus het volgende:
[..]
bedankt voor je leuke projectie
[..]
bedankt voor je leuke projectie en informatie over jezelf
blijf maar lekker projecterenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk je dat je meer indruk maakt als je mij twee keer quote en er twee keer op reageert?
Blijf maar lekker huilen omdat jullie de kwartfinale niet hebben gehaald met die ''fantastische'' generatie van jullie en blijf maar lekker afgunstig kijken naar Nederland die het toch weer flikt met een matige generatiequote:
Lol!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef Dragonetti het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140706_01168584
[..]
Eruit geknikkerd worden in de kwartfinales en dan als stadsbestuur met dit aankomen.
Als je Trinidad Tobago of San Marino caliber bent...tja....maar dit is Belgie onwaardig (IMHO).
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebbenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blijf maar lekker huilen omdat jullie de kwartfinale niet hebben gehaald met die ''fantastische'' generatie van jullie en blijf maar lekker afgunstig kijken naar Nederland die het toch weer flikt met een matige generatie
Zure wafelkop gespotquote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebben
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hèquote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebben
veel plezier verder met het projecteren van je uitgeholde cliches...doegquote:Op zondag 6 juli 2014 04:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hè
Je bent op dreef deze nachtquote:Op zondag 6 juli 2014 04:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hè
Kaaskoppies nog wel.En nog steeds geen sprake van frustratie?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
Nee,sturen we naar belgie.Vragen we een hogere prijs voor omdat t al voorgescheurd is.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je hangt ook het gebruikte wc papier aan de waslijn?
Jep en die verkoop ik daarna aan Belgiëquote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je hangt ook het gebruikte wc papier aan de waslijn?
Argentinië speelt niet met 10 man op eigen helft en 6 man in de eigen zestien dus dat scheelt. Verder is de keeper van Argentinië minder dan die van Costa Rica. Ten slotte oogt Argentinië vaak niet zo snel in de omschakeling.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Nederland moet eerst nog maar eens zien te winnen van die Argentijnen, da's verdedigend wel wat beter dan Costa Rica en gevaarlijker met de counter.
Dat is nu even niet aan de orde, we zijn gewoon blij nu.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Nederland moet eerst nog maar eens zien te winnen van die Argentijnen, da's verdedigend wel wat beter dan Costa Rica en gevaarlijker met de counter.
Ja en dan gaan we daarna Calimero spelen tov Brazilie.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Uiteraard wil de FIFA finale Brazilië tegen Argentinië.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we daarna Calimero spelen tov Brazilie.
ik zeg schrap dat, en maak er een cagefight van tussen Scolari en Van Gaalquote:Op zondag 6 juli 2014 04:53 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Uiteraard wil de FIFA finale Brazilië tegen Argentinië.
België heeft niet het optimale uit de spelersgroep gehaald. Ze hebben in de groepsfase echt heel slecht gespeeld en waren steeds extreem gelukkig in het laatste kwartier. Als je kijkt tegen welke landen ze hebben gespeeld is het schrikwekkend dat België zoveel moeite had om van ze te winnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:50 schreef BramKVO het volgende:
Na twaalf jaar afwezigheid prima tornooi gespeeld. Deze kern is nog niet rijp genoeg voor duels zoals tegen Argentinië, maar het lijt duidelijk dat de toekomst openligt voor deze generatie.
LOLquote:Op zondag 6 juli 2014 04:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee,sturen we naar belgie.Vragen we een hogere prijs voor omdat t al voorgescheurd is.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef Dragonetti het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140706_01168584
[..]
Eruit geknikkerd worden in de kwartfinales en dan als stadsbestuur met dit aankomen.
Als je Trinidad Tobago of San Marino caliber bent...tja....maar dit is Belgie onwaardig (IMHO).
Vertonghen en Mertens zijn gigantische mongolen en die Kompany heeft echt niks zinnigs te melden.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb interviews van die spelers gezien, en ze komen gewoon ontzettend sympathiek en volwassen over. Daar kun je geen haat tegen hebben.
Ik vond Vertonghen toch wel goed in interviews, hij zegt ook dat jullie beter zijn dan het Argentinië waar de Belgen gisteren tegen speelde. Kompany die ligt te verklaren dat 'de duivels de finale moeten ambiëren', tja, dat vind ik ook wel grove overschatting van de ploeg van zijn kant.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vertonghen en Mertens zijn gigantische mongolen en die Kompany heeft echt niks zinnigs te melden.
Oh en wees gerust, NL heeft ook een aantal van dat soort spelers.
Vertonghen geeft inderdaad goede interviews. Maar in de wedstrijd of in het feestgedrang wil er nog wel eens kortsluiting ontstaan. Veel meer sympathie voor bijv Witsel of Aldewereld en van Buyten.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:21 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen toch wel goed in interviews, hij zegt ook dat jullie beter zijn dan het Argentinië waar de Belgen gisteren tegen speelde. Kompany die ligt te verklaren dat 'de duivels de finale moeten ambiëren', tja, dat vind ik ook wel grove overschatting van de ploeg van zijn kant.
Je spreekt jezelf tegen (1e en laatste alinea).quote:Op zondag 6 juli 2014 05:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België heeft niet het optimale uit de spelersgroep gehaald. Ze hebben in de groepsfase echt heel slecht gespeeld en waren steeds extreem gelukkig in het laatste kwartier. Als je kijkt tegen welke landen ze hebben gespeeld is het schrikwekkend dat België zoveel moeite had om van ze te winnen.
De achtste finale tegen de VS was helemaal drama, totaal geen scorend vermogen voorin, ze kunnen het niet afmaken, met geluk sleept België er nog een verlening uit omdat de VS in de 93e minuut een open kans mist.
In de kwartfinale eindelijk een tegenstander van formaat en België zakt finaal door het ijs. Geen kans gecreëerd en met alle geluk van de wereld verliezen ze slechts met 1-0 in plaats van 3-0. Dus nu met de staart tussen de benen snel naar huis en het is te hopen dat het overrated Belgisch flutploegje het komende EK en WK mist, want België kan er in feite niets van.
als je niet weet wat je post, laat het dan ff ajb,quote:
Haha wat een kutvolk is dat toch ook johquote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef TC03 het volgende:
@aad300 is ook heerlijk aan het trollen.Die reacties op zijn tweet.
Ha dit, want die Argentijnen stellen behalve Messi echt niet veel voor.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef BB-King het volgende:
Het leven is ook wel moeilijk als Belg.
Ze dachten dat ze het eindelijk beter dan Nederland gingen doen op het WK.![]()
We gaan ze woensdag ook even leren hoe je dit matige Argentinië moet bespelen.
Haha gun ze eens een succesje, want voor de rest zullen ze altijd het gemankeerde broertje van Nederland blijven. Het broertje dat altijd zijn best zal doen en proberen de aandacht van mama en papa te krijgen. Maar diep van binnen weet dat grote broer Nederland in alles beter zal zijn. Het broertje dat eigenlijk niet was gepland.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Het verbaast me wel dat die Belgen zó zuur en misgunnend zijn naar ons. Best wel sneu ja....
Anderzijds, als Nederland gister had verloren van CR en Belgie had gewonnen van Argentinie vraag ik me af hoe sportief wij het hadden opgevat
Broertje? jij gedraagt je als een klein kindquote:Op zondag 6 juli 2014 10:49 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Haha gun ze eens een succesje, want voor de rest zullen ze altijd het gemankeerde broertje van Nederland blijven. Het broertje dat altijd zijn best zal doen en proberen de aandacht van mama en papa te krijgen. Maar diep van binnen weet dat grote broer Nederland in alles beter zal zijn. Het broertje dat eigenlijk niet was gepland.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |