Lullig dat hij er al uit ligt.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trouwens ik heb nu al een verschrikkelijke hekel aan Brazilië met Neymar, hoe sta jij daar tegenover?
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijkingquote:Op zondag 6 juli 2014 03:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Lullig dat hij er al uit ligt.
Dat alleen.
Je kan teleurgesteld zijn maar waarom die afgunst tegen een land waar je niet eens tegen heb gespeeld?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijking
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/op-zn-elfendertigst
Zal best, maar kijk nou nog eens hoe het in het stuk wordt gebruikt. Dat kan op geen enkele manier met de betekenis zijn die jullie eraan geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, hoor je in het zuiden ook wel eens. Is een andere benaming voor slakkengangetje oid.
Ah jij denkt dat jij jouw eigen gedachten en gevoelens maar ff op mij kunt projecteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu alleen maar hypocrisie lees, geeft niet hoor; jij en ik weten dat ik gelijk heb. We willen er gewoon nog niet aan; tot we verliezen. Al is dat het laatste wat ik hoop. Ik begrijp waarom België teleurgesteld is, misschien is dat voor mij een verrijking
Dat hoort bij de teleurstelling en verdriet dat België heeft. Ik begrijp het, ik zou me net zo voelen. Dan gun ik ook niemand anders de titel.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:43 schreef Tikoloshe het volgende:
[..]
Je kan teleurgesteld zijn maar waarom die afgunst tegen een land waar je niet eens tegen heb gespeeld?
Jij bent erger dan die Belgen hoorquote:
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederlandquote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
Toch nog een beetje een minderwaardigheidscomplex van onze Vlaamse vrienden, denk ik.
Reageert men in Wallonië dezelfde manier?
Ah, ja .. dat vertegenwoordigd dan wel de rest inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2014 03:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederland.
Hamer, spijkerkop..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:51 schreef Shreyas het volgende:
Dit is gewoon puur genieten, al die gefrustreerde Belgen die vol afgunst op kijken naar de superieure Nederlanders. Elke Belg realiseert zich nu ergens dat hoe goed ze ook zijn, ze zullen altijd minder zijn dan Nederland.
Moet je nagaan, België heeft een gouden generatie, Nederland heeft een matige generatie en nóg komen we verder op een toernooi. En laten we niet vergeten hoeveel geluk en mazzel België heeft gehad en ondanks dat kansloos afgegaan tegen Argentinië
Maar die reacties van België, fantastisch, dat maakt de avond nog mooier, je zou het bijna daarvoor doen
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar tweetalige vrienden die in Brussel wonen en die kennen die jaloezie totaal niet t.o.v. Nederland.
Die belgische media bedient ook geen enkel publiek?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
maar zoals ook is gebleken op dit forum zijn het juist nederlanders die graag hun eigen gecreeerd fantasietje in stand willen houden over belgen om hun minderwaardigheidscomplexen in stand te houden...
Ja dat heb ik gelezen op dat HNL en dat andere forum hoeveel Belgen zich niet met Nederland bezig houden.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum,er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
maar zoals ook is gebleken op dit forum zijn het juist nederlanders die graag hun eigen gecreeerd fantasietje in stand willen houden over belgen om hun minderwaardigheidscomplexen in stand te houden...
En kansloos bovendien, België heeft geen kans gecreëerd terwijl Argentinië ook met 3-0 had kunnen winnenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hamer, spijkerkop..
3 schijt wedstrijden gewonnen en 1 wedstrijd leuk gespeeld waar de tegenstander zelf veel ruimte weggaf en ze denken kampioen te worden, bij de eerste de beste goede tegenstander lagen ze er dus ook uit.
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schuldenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen op dat HNL en dat andere forum hoeveel Belgen zich niet met Nederland bezig houden.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:55 schreef walhallus het volgende:
[..]
men moest het eens weten op dit forum, er is in feite geen enkele belg of vlaming die zich met nederland bezig houd..
Je spreekt jezelf weer lekker tegen. Echt een domme Belgenactie.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef walhallus het volgende:
[..]
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schulden
Ik mag jou welquote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf weer lekker tegen. Echt een domme Belgenactie.
In feite dus toch wel minimaal enkele belgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:58 schreef walhallus het volgende:
[..]
dat zijn enkele gefrustreerde belgen zonder werk en boordevol schulden
oh kijk eens kaaskop die zich weer wilt bewijzenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf weer lekker tegen. Echt een domme Belgenactie.
Niet weten dat dat ook in Nederland wordt gebruiktquote:
Zeg maar gerust een groot deel van de Belgenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:01 schreef marsan het volgende:
[..]
In feite dus toch wel minimaal enkele belgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |