Ik vind 9Lives een leuke forum, en ben daar regelmatig te vinden. Wat jij zegt klopt niet. Wat mij vooral opviel is dat ze vrij positief waren over Nederland tot het punt dat Belgie eruit lag en Nederland door ging naar de halve finale. Daarna waren ze ineens massaal tegen Nederland. Dat vind ik zeer opvallend.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Halcon het volgende:
Het blijft toch apart om na een wedstrijd als een bezetene buitenlandse fora en kranten af te struinen naar reacties waar je je hier druk over kunt gaan maken.
Van Marwijk idd. Gekeken naar onze eigen prestaties en coach. Niet over de Spanjaarden ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kom op doe nou niet alsof wij niet diezelfde emoties kennen. Als we hadden verloren dan was geen land die ook maar goed kon doen. We hadden iedereen vervloekt en van Gaal was een enorme hondenlul geweest. Laat me even herinneren hoe wij Bert van Marwijk genadeloos hebben geslacht na zijn matige optreden tijdens het EK terwijl de man ons vier jaar geleden nog een finale plaats heeft bezorgd met zijn team in Zuid Afrika
Van Mexico kan ik me t nog voorstellen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:26 schreef Pascalus het volgende:
Eerst al de Mexicaantjes die liedjes over Nederland schrijven en nu de Belgjes boos.
genot
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:26 schreef Pascalus het volgende:
Eerst al de Mexicaantjes die liedjes over Nederland schrijven en nu de Belgjes boos.
genot
Dan heb je niet goed gekeken. Ook na de wedstrijden tegen Mexico en Australië en zo waren ze daar niet positief.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind 9Lives een leuke forum, en ben daar regelmatig te vinden. Wat jij zegt klopt niet. Wat mij vooral opviel is dat ze vrij positief waren over Nederland tot het punt dat Belgie eruit lag en Nederland door ging naar de halve finale. Daarna waren ze ineens massaal tegen Nederland. Dat vind ik zeer opvallend.
Dus je wilt beweren dat we Spanje nog nooit hebben vervloekt, met Duitsland, Brazilië, Italië en Portugal erachteraan. ben 38 jaar en ik heb het al zo vaak gezien en zelf eraan meegedaan. Dat is sport het raakt iedereen, Sport zou geen hol aan zijn als niemand het raakt. De belgen zijn nu gefrustreerd, kwaad en verdrietig. Maar morgen is dat weer helemaal over. En woensdag juicht België gewoon weer voor ons.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Van Marwijk idd. Gekeken naar onze eigen prestaties en coach. Niet over de Spanjaarden ofzo.
Dat is t verschil.
En toch wonnen we en daar gaat het om, alleen konden de Belgen daar niet mee omgaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Ook na de wedstrijden tegen Mexico en Australië en zo waren ze daar niet positief.
Dream on! Ze hebben niet eens tegen ons gespeeld en nu al die haat.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat we Spanje nog nooit hebben vervloekt, met Duitsland, Brazilië, Italië en Portugal erachteraan. ben 38 jaar en ik heb het al zo vaak gezien en zelf eraan meegedaan. Dat is sport het raakt iedereen, Sport zou geen hol aan zijn als niemand het raakt. De belgen zijn nu gefrustreerd, kwaad en verdrietig. Maar morgen is dat weer helemaal over. En woensdag juicht België gewoon weer voor ons.
Als we er zelf tegen hebben gespeeld ja. Niet als t los staat van onze eigen prestaties.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus je wilt beweren dat we Spanje nog nooit hebben vervloekt, met Duitsland, Brazilië, Italië en Portugal erachteraan. ben 38 jaar en ik heb het al zo vaak gezien en zelf eraan meegedaan. Dat is sport het raakt iedereen, Sport zou geen hol aan zijn als niemand het raakt. De belgen zijn nu gefrustreerd, kwaad en verdrietig. Maar morgen is dat weer helemaal over. En woensdag juicht België gewoon weer voor ons.
Daar gaat het om ja. Verder ieder zijn mening. Alsof er hier nooit gemekkerd is over Duitsland, Portugal, Brazilië...quote:Op zondag 6 juli 2014 03:32 schreef DinkMonkey het volgende:
[..]
En toch wonnen we en daar gaat het om.
Nee, hoor je in het zuiden ook wel eens. Is een andere benaming voor slakkengangetje oid.quote:
Nee, want die zaten ook gewoon poep uit hun duim te zuigen.quote:
Trouwens ik heb nu al een verschrikkelijke hekel aan Brazilië met Neymar, hoe sta jij daar tegenover?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:34 schreef marsan het volgende:
[..]
Als we er zelf tegen hebben gespeeld ja. Niet als t los staat van onze eigen prestaties.
Spanje slaat dus op 2 jaar terug.
Belgie heeft ons niet ontmoet tijdens t wk.
Ik heb een hekel aan ieder land als het er op aan komt.. daarom snap ik ook niet dat iedereen zo verbaasd is dat 'wij Nederlanders' wat deden rellen tegen de Belgen. Waarom moeten wij hun wel aardig vinden en opeens alles gunnenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Brazillie heeft geen Neymar meer, je haat is onterecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trouwens ik heb nu al een verschrikkelijke hekel aan Brazilië met Neymar, hoe sta jij daar tegenover?
ja maar wel een emotie tov een land waar ze van verloren hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, want die zaten ook gewoon poep uit hun duim te zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |