Lol!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef Dragonetti het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140706_01168584
[..]
Eruit geknikkerd worden in de kwartfinales en dan als stadsbestuur met dit aankomen.
Als je Trinidad Tobago of San Marino caliber bent...tja....maar dit is Belgie onwaardig (IMHO).
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebbenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blijf maar lekker huilen omdat jullie de kwartfinale niet hebben gehaald met die ''fantastische'' generatie van jullie en blijf maar lekker afgunstig kijken naar Nederland die het toch weer flikt met een matige generatie
Zure wafelkop gespotquote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebben
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hèquote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
zoals ik reeds zei als belgen niet bestonden,ze zouden gecreeerd moeten worden althans het beeld dat kaaskoppies van belgen willen hebben
veel plezier verder met het projecteren van je uitgeholde cliches...doegquote:Op zondag 6 juli 2014 04:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hè
Je bent op dreef deze nachtquote:Op zondag 6 juli 2014 04:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou verspilde moeite zijn. We kunnen beter investeren in het fokken van varkens dan heb je hetzelfde intellect voor een lagere prijs. Ik blijf wel een zuinige Hollander hè
Kaaskoppies nog wel.En nog steeds geen sprake van frustratie?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef walhallus het volgende:
[..]
Nee,sturen we naar belgie.Vragen we een hogere prijs voor omdat t al voorgescheurd is.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je hangt ook het gebruikte wc papier aan de waslijn?
Jep en die verkoop ik daarna aan Belgiëquote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Je hangt ook het gebruikte wc papier aan de waslijn?
Argentinië speelt niet met 10 man op eigen helft en 6 man in de eigen zestien dus dat scheelt. Verder is de keeper van Argentinië minder dan die van Costa Rica. Ten slotte oogt Argentinië vaak niet zo snel in de omschakeling.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Nederland moet eerst nog maar eens zien te winnen van die Argentijnen, da's verdedigend wel wat beter dan Costa Rica en gevaarlijker met de counter.
Dat is nu even niet aan de orde, we zijn gewoon blij nu.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Nederland moet eerst nog maar eens zien te winnen van die Argentijnen, da's verdedigend wel wat beter dan Costa Rica en gevaarlijker met de counter.
Ja en dan gaan we daarna Calimero spelen tov Brazilie.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:46 schreef kraakschandaal het volgende:
Uiteraard wil de FIFA finale Brazilië tegen Argentinië.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we daarna Calimero spelen tov Brazilie.
ik zeg schrap dat, en maak er een cagefight van tussen Scolari en Van Gaalquote:Op zondag 6 juli 2014 04:53 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Uiteraard wil de FIFA finale Brazilië tegen Argentinië.
België heeft niet het optimale uit de spelersgroep gehaald. Ze hebben in de groepsfase echt heel slecht gespeeld en waren steeds extreem gelukkig in het laatste kwartier. Als je kijkt tegen welke landen ze hebben gespeeld is het schrikwekkend dat België zoveel moeite had om van ze te winnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:50 schreef BramKVO het volgende:
Na twaalf jaar afwezigheid prima tornooi gespeeld. Deze kern is nog niet rijp genoeg voor duels zoals tegen Argentinië, maar het lijt duidelijk dat de toekomst openligt voor deze generatie.
LOLquote:Op zondag 6 juli 2014 04:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee,sturen we naar belgie.Vragen we een hogere prijs voor omdat t al voorgescheurd is.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:26 schreef Dragonetti het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140706_01168584
[..]
Eruit geknikkerd worden in de kwartfinales en dan als stadsbestuur met dit aankomen.
Als je Trinidad Tobago of San Marino caliber bent...tja....maar dit is Belgie onwaardig (IMHO).
Vertonghen en Mertens zijn gigantische mongolen en die Kompany heeft echt niks zinnigs te melden.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb interviews van die spelers gezien, en ze komen gewoon ontzettend sympathiek en volwassen over. Daar kun je geen haat tegen hebben.
Ik vond Vertonghen toch wel goed in interviews, hij zegt ook dat jullie beter zijn dan het Argentinië waar de Belgen gisteren tegen speelde. Kompany die ligt te verklaren dat 'de duivels de finale moeten ambiëren', tja, dat vind ik ook wel grove overschatting van de ploeg van zijn kant.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vertonghen en Mertens zijn gigantische mongolen en die Kompany heeft echt niks zinnigs te melden.
Oh en wees gerust, NL heeft ook een aantal van dat soort spelers.
Vertonghen geeft inderdaad goede interviews. Maar in de wedstrijd of in het feestgedrang wil er nog wel eens kortsluiting ontstaan. Veel meer sympathie voor bijv Witsel of Aldewereld en van Buyten.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:21 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik vond Vertonghen toch wel goed in interviews, hij zegt ook dat jullie beter zijn dan het Argentinië waar de Belgen gisteren tegen speelde. Kompany die ligt te verklaren dat 'de duivels de finale moeten ambiëren', tja, dat vind ik ook wel grove overschatting van de ploeg van zijn kant.
Je spreekt jezelf tegen (1e en laatste alinea).quote:Op zondag 6 juli 2014 05:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
België heeft niet het optimale uit de spelersgroep gehaald. Ze hebben in de groepsfase echt heel slecht gespeeld en waren steeds extreem gelukkig in het laatste kwartier. Als je kijkt tegen welke landen ze hebben gespeeld is het schrikwekkend dat België zoveel moeite had om van ze te winnen.
De achtste finale tegen de VS was helemaal drama, totaal geen scorend vermogen voorin, ze kunnen het niet afmaken, met geluk sleept België er nog een verlening uit omdat de VS in de 93e minuut een open kans mist.
In de kwartfinale eindelijk een tegenstander van formaat en België zakt finaal door het ijs. Geen kans gecreëerd en met alle geluk van de wereld verliezen ze slechts met 1-0 in plaats van 3-0. Dus nu met de staart tussen de benen snel naar huis en het is te hopen dat het overrated Belgisch flutploegje het komende EK en WK mist, want België kan er in feite niets van.
als je niet weet wat je post, laat het dan ff ajb,quote:
Haha wat een kutvolk is dat toch ook johquote:Op zondag 6 juli 2014 03:53 schreef TC03 het volgende:
@aad300 is ook heerlijk aan het trollen.Die reacties op zijn tweet.
Ha dit, want die Argentijnen stellen behalve Messi echt niet veel voor.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef BB-King het volgende:
Het leven is ook wel moeilijk als Belg.
Ze dachten dat ze het eindelijk beter dan Nederland gingen doen op het WK.![]()
We gaan ze woensdag ook even leren hoe je dit matige Argentinië moet bespelen.
Haha gun ze eens een succesje, want voor de rest zullen ze altijd het gemankeerde broertje van Nederland blijven. Het broertje dat altijd zijn best zal doen en proberen de aandacht van mama en papa te krijgen. Maar diep van binnen weet dat grote broer Nederland in alles beter zal zijn. Het broertje dat eigenlijk niet was gepland.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Het verbaast me wel dat die Belgen zó zuur en misgunnend zijn naar ons. Best wel sneu ja....
Anderzijds, als Nederland gister had verloren van CR en Belgie had gewonnen van Argentinie vraag ik me af hoe sportief wij het hadden opgevat
Broertje? jij gedraagt je als een klein kindquote:Op zondag 6 juli 2014 10:49 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Haha gun ze eens een succesje, want voor de rest zullen ze altijd het gemankeerde broertje van Nederland blijven. Het broertje dat altijd zijn best zal doen en proberen de aandacht van mama en papa te krijgen. Maar diep van binnen weet dat grote broer Nederland in alles beter zal zijn. Het broertje dat eigenlijk niet was gepland.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |