Ik zit aan de drugs maar vind desondanks dat we terecht gewonnen hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:55 schreef Stiggie het volgende:
Echt sneu hoe gefrustreerd zij zijn.
Ik gunde ze best een halve finale maar als ik de media en reacties van de belgen zie ben ik blij dat ze zijn opgerot
We hebben zwaar terecht gewonnen en als je dat in twijfel trekt zit je aan de drugs
Die zijn er niet. Op hln.be staat een leugenachtige stuk dat ze blijkbaar napraten. Blijkbaar zit bij sommigen de haat zo diep dat ze daar bewust in meegaan. Want iedereen die de wedstrijd heeft gekeken, weet dat die twee zogenaamde penalties volslagen verzonnen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ze hebben het ook telkens over twee penalty's die niet gegeven zijn aan Costa Rica en over dat Costa Rica de betere team was in de tweede helft. Hebben ze naar een andere wedstrijd gekeken ofzo? Welke penalty's? Heb ik iets gemist? Waar zijn de herhalingen waaruit blijkt dat Costa Rica twee penalty's verdiende?
Proost!quote:Op zondag 6 juli 2014 02:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit aan de drugs maar vind desondanks dat we terecht gewonnen hebben.
Lekker man!quote:Op zondag 6 juli 2014 02:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit aan de drugs maar vind desondanks dat we terecht gewonnen hebben.
Het grappige is dat het toch geen enkel nut zou hebben omdat de gele kaarten kwijtgescholden worden voor de halve finale.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:53 schreef maryen65 het volgende:
Ze praten over een gele kaart geven voor Krul, waarom een gele kaart voor hem? Heb ik iets gemist in de wedstrijd?
Ik denk dat het gaat om de reden waarom Krul volgens hen een gele kaart had moeten hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het grappige is dat het toch geen enkel nut zou hebben omdat de gele kaarten kwijtgescholden worden voor de halve finale.
Totaal niet boeiend wat die nietszeggende voetbalnatie van Oranje vindt. Ze hebben zelfs 2 Nederlanders nodig om wedstrijden op tv te analyseren.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Op hln.be staat een leugenachtige stuk dat ze blijkbaar napraten. Blijkbaar zit bij sommigen de haat zo diep dat ze daar bewust in meegaan. Want iedereen die de wedstrijd heeft gekeken, weet dat die twee zogenaamde penalties volslagen verzonnen zijn.
Maar goed, toch zorgwekkend dit. Zodra je haat laat prevaleren boven de feiten, dan is het eind zoek.
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien van Mertens, maar dat maakt hem voor mij ook niet minder sympathiek. Je doet er gewoon alles aan om te winnen voor je land. Toen suarez die goal stopte met zijn hand was hij ook de held van Uruguay. En terecht!
Maar wat Krul deed dat intimideren, dat mag toch gewoon volgens de spelregels of zie ik dat verkeerd.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:53 schreef maryen65 het volgende:
Ze praten over een gele kaart geven voor Krul, waarom een gele kaart voor hem? Heb ik iets gemist in de wedstrijd?
Goebbels zou idd jaloers op deze anti-Holland propaganda zijn geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:05 schreef Morendo het volgende:
HLN, alsmede De Morgen, zijn echt Goebbels-achtig.
quote:De tweede helft begon even traag als de eerste, maar eens het tempo erin kwam was het verrassend Costa Rica dat de beste kansen kreeg. Van Gaal slaakte een zucht van verlichting op de bank toen ref Iramatov niet naar de stip wees nadat Bruno Martins Indi Joel Campbell op weinig katholieke wijze van de bal hield.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140705_01168515quote:Scheidsrechter is Nederland gunstig gezind
Daarin ging Oranje vrolijk verder op zijn elan. Al binnen de drie minuten kwamen er twee nieuwe hete standjes voor het doel van Costa Rica. Ron Vlaar kopte uitstekend in op heokschop, maar Navas bewees voor de elfendertigste keer zijn klasse. Die was bij de daaropvolgende hoekschop echter ver te zoeken: Navas ging onder de bal door en mocht gelukkig zijn dat hij op de doellijn nog verdediger Acosta geposteerd had.
Daarna eiste scheidsrechter Irmatov de hoofdrol op. Een domme overtreding van Ron Vlaar op de Costa Ricaan Urena werd door hem onbestraft gelaten,
Ja dat mag mits het binnen de perken blijft.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar wat Krul deed dat intimideren, dat mag toch gewoon volgens de spelregels of zie ik dat verkeerd.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140705_01168515
Ook bij het nieuwsblad een wonderlijk stukje proza.
Tsja, de Belgen tonen hun ware aard.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht: jullie citeren selectief en overdrijven. Maar verdomd, het lijkt alsof die Belgische kranten van een andere wedstrijd verslag doen. Bizar.
Ik vond de scheids en de grensrechter juist behoorlijk tegen onsquote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
'verrassend Costa Rica dat de beste kansen kreeg'quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, de Belgen tonen hun ware aard.
Ach de Belgen zijn wat teleurgesteld daar is niets vreemds aan, zeg maar gezond verstand, ik zou me meer zorgen maken als de Belgen het niets deden, want dan heeft het voetbal geen toekomst. Voetbal is immers emotie.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, de Belgen tonen hun ware aard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |