SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal het doorgeven aan mijn hond
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft zijn oranje hoedje inmiddels afgeworpen.
Ik vind het geen mooie hondquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk in het vorige topic dan joh
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is er in elk geval klaar voorIk ben niet thuis. Dus dan moet ik de kat van een vriend maar versieren om je te evenaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'kill me pls'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis. Dus dan moet ik de kat van een vriend maar versieren om je te evenaren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis. Dus dan moet ik de kat van een vriend maar versieren om je te evenaren.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Op whatsapp heb ik je trouwens een voorstel gedaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit hier toch voor mijn mening? Jij als floormanager en ik voor mijn mening. En floormanagers, daar zijn er genoeg van. Mensen met een mening heb je niet zoveelquote:
Wat jij er van vindt vinden mijn hond en ik niet zo rullevant, maar hij is wel een beetje gekwetst.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit hier toch voor mijn mening? Jij als floormanager en ik voor mijn mening. En floormanagers, daar zijn er genoeg van. Mensen met een mening heb je niet zoveel
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen de haters zeggen wij laters.
Je bent zelf een daywalkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit hier toch voor mijn mening? Jij als floormanager en ik voor mijn mening. En floormanagers, daar zijn er genoeg van. Mensen met een mening heb je niet zoveel
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is er in elk geval klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Aan mensen die op mijn hond haten heb ik oprecht een hekel, dus Mortaxx staat bovenaan mijn shitlist.quote:
Maak er bloemkoolsoep van en eet het morgen als lunchquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb spijt dat ik van de week bloemkool heb gekocht, nu moet ik t echt opeten ook terwijl ik zin heb in pizza oid
Mijn Nederlandse/joodse hart kan dat enkel aan als ik dronken ben. Anders vind ik het te duurquote:
Gewoon flink met de nootmuskaat strooien, VOC-mentaliteitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb spijt dat ik van de week bloemkool heb gekocht, nu moet ik t echt opeten ook terwijl ik zin heb in pizza oid
Stond ik toch alquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan mensen die op mijn hond haten heb ik oprecht een hekel, dus Mortaxx staat bovenaan mijn shitlist.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan mensen die op mijn hond haten heb ik oprecht een hekel, dus Mortaxx staat bovenaan mijn shitlist.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
Pakjes en zakjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zo lekker!
Zonder de rozijnen dan
Ja, ik doe het ook bijna nooitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse/joodse hart kan dat enkel aan als ik dronken ben. Anders vind ik het te duur
[..]
Gewoon flink met de nootmuskaat strooien, VOC-mentaliteit
quote:
Is goed. Ik snap het spel nu zowaar.quote:
Je zette mijn hart in vuur en vlamquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had alleen een sarcastische shitlist. Tot vandaag dan.
Vast wel!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen nootmuskaat, maar wel kaneel.
Is dat ook lekker?
Je kunt het altijd proberen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen nootmuskaat, maar wel kaneel.
Is dat ook lekker?
Onze vorige hond ook, deze is nog vrij jong en speels dus eigenlijk vond hij zo'n oranje hoedje niet zo heel leukquote:
Oke, als ik kom te overlijden door de slechte combinatie, bevestig ik bij deze dat jij mijn enige erfgenaam bent en dat het etentje as. dinsdag onder jouw verantwoordelijkheid valt.quote:
Ik ben blij dat johannes.rar met een hoogtepunt begint.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik niet thuis ben. Mijn hond laat ook alles van mij toe
[..]
Is goed. Ik snap het spel nu zowaar.
[..]
Je zette mijn hart in vuur en vlam
Hehe ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo doet een echte chef dat.
Hmm. Dan wordt mijn randstad lasagne meet met Ess ineens wel een stuk minder knus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, als ik kom te overlijden door de slechte combinatie, bevestig ik bij deze dat jij mijn enige erfgenaam bent en dat het etentje as. dinsdag onder jouw verantwoordelijkheid valt.
Anders stellen we dinsdagavond gewoon in als FOK! lasagne meet avond? Een fenomeen wat zich langzaam door heel Nederland verspreidt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dan wordt mijn randstad lasagne meet met Ess ineens wel een stuk minder knus.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders stellen we dinsdagavond gewoon in als FOK! lasagne meet avond? Een fenomeen wat zich langzaam door heel Nederland verspreidt.
Ik ook niet zo.. ja lasagne met zalm en spinazie. Dat vind ik lekkerquote:
Watquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Eigenlijk hou ik gewoon niet zo van tomatensaus en shit![]()
Beste combinatie ooitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet zo.. ja lasagne met zalm en spinazie. Dat vind ik lekker
Ik maak altijd lasagne met gehakt dinges, en dan zo'n zakje maar dat is geen tomateniets volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lasagne met tomatensaus enzo?
[..]![]()
Ik heb nog nooit lasagne met tomatensaus opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lasagne met tomatensaus enzo?
[..]![]()
Duidelijk ditquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik maak altijd lasagne met gehakt dinges, en dan zo'n zakje maar dat is geen tomateniets volgens mij.
NOOIT?!!?!? Dit is niet serieus toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit lasagne met tomatensaus op
Bechamelsaus
Altijd met bechamelsausquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duidelijk dit
[..]
NOOIT?!!?!? Dit is niet serieus toch?![]()
Ooit wel toch, als kleine Fokkie ofzo?
Gewoon omdat het soms moet
.
Bechamelsaus indd, nomnom goddelijk
Oké, dan doe ik dat wel eventjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeIk moet zo douchen, naar de shop, eten bedenken
Whuuut, hoe kan dat?quote:
Is ook lekker jaquote:
Misschien vroeger wel ja, maar kan het me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whuuut, hoe kan dat?Ook nooit ergens anders gegeten waar ze met tomatensaus hadden? Of een pakje ofzo?
Oh, nou beterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien vroeger wel ja, maar kan het me niet meer herinneren
En lasagne is ook niet mijn favo pasta dusquote:
Ik lag gisteravond in badquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren geen één vlieg in mijn kamer en nu.. ze zijn er allemaal weer
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lag gisteravond in badEn toen zag ik ineens een vliegje in de badkamer en ik werd er gek van.
Hij bleef een halfuur lang vliegen en wist de weg naar m'n raam niet meer, toen was ik het zat en sloeg ik met een handdoek en toen kon ik gerust verder badderen.
Ja, dit wilden jullie weten.
Waar kan ik 't kopen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
De avonturen van Etsu de Groningse nicht zijn nu in pocket-editie verkrijgbaar
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bewolking neemt toe en hier en daar wat buien. Temperatuur 12-14 graden
Dat Robben niet zou vallen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelezen wat de coach van Costa Rica heeft gezegd/verzocht?
Nee?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelezen wat de coach van Costa Rica heeft gezegd/verzocht?
Dat weet de arbitrage ook wel natuurlijk. Iedereen die Robben ooit heeft zien spelen weet dat hij een valler is. Maar ja, hopen dat de scheids zich niet laat beïnvloeden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, of arbitrage erop wilden letten ofzo.
Vindt het nog meevallen dit toernooi, behalve tegen Mexicoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet de arbitrage ook wel natuurlijk. Iedereen die Robben ooit heeft zien spelen weet dat hij een valler is. Maar ja, hopen dat de scheids zich niet laat beïnvloeden.
Lekker veilig toch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
Omg die ING voorspelreclame, echt elke wedstrijd voorspelt Nederland 2-1
Neem lekker een koude douche?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is te warm, zit zweet op mijn shirt nu.
2-1 of 1-0 voor NL ik twijfel nog. 1-0 neig ik ook erg naar.. denk dat ik dat aan houquote:
Oh Nederlandquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2-1 of 1-0 voor NL ik twijfel nog. 1-0 neig ik ook erg naar.. denk dat ik dat aan hou
België kijk ik niet, heb ook andere verplichtingenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Nederland
Ja eerst België he
Nederland wordt 3-1 of 2-0 denk ik
Wij wel. De Belgen krijgen het lastigquote:
oke, bedanktquote:
Hun keeper is héél erg goed. De verdediging staat alleen goed tegen langzame aanvallers, en Robben en Van Persie zijn heel snel. Verder hebben ze twee uitstekende spitsen (Ruiz en Campbell), die zijn echt levensgevaarlijk. De rest van het team stelt niets voor en daar missen ze er ook nog eentje van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet of Costa Rica goed is (en hun keeper)
Slecht inderdaad, ik gaf ze goeie kans om sowieso verlenging te halenquote:
en dikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Snowbells het volgende:
Iets te lang onder de zonnebank gelegen. Nu ben ik rozig
Zonnebankquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Snowbells het volgende:
Genoeg is goed voor jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
Alsof er maar iets in de wereld echt goed voor je is
als er dingen zouden zijn die echt goed voor je zouden zijn dan was onze levensverwachting stukken hoger
Neequote:
Dus beweging is in essentie niet goed voor je?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee![]()
er zijn dingen beter dan andere dingen dat maken ze niet meteen goed
in essentie is er niks goed voor je
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Snowbells het volgende:
Ik vond onze 1 op 1 meet leukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Dinsdag lasagne eten bij EtsuHeb er wel zin in, mini meet leuk. Tot nu toe telkens met minstens 16 mensen gemeet (op één keer met Bondage na, dat was wel 1 op 1)
Zonlicht is sowieso niet goed voor je want huidkankerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus beweging is in essentie niet goed voor je?
Of zonlicht
Of natuurlijke verse groentes/fruit?
Met mate is zonlicht heel goed voor je hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zonlicht is sowieso niet goed voor je want huidkanker
verse groentes/fruit ook niet want (dodelijke) bacteriën
en tijdens het bewegen kan je van alles breken verzwikken enzovoorts
Met mate ja, in essentie is het dus alleen maar slechtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met mate is zonlicht heel goed voor je hoor
Ik vind het benauwd. Echt zweetweer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo heerlijk douchen, zweet me toch kapot![]()
![]()
Je praat echt onzinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Met mate ja, in essentie is het dus alleen maar slecht
Ehquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zonlicht is sowieso niet goed voor je want huidkanker
verse groentes/fruit ook niet want (dodelijke) bacteriën
en tijdens het bewegen kan je van alles breken verzwikken enzovoorts
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo heerlijk douchen, zweet me toch kapot![]()
![]()
Leven in het nu ja, tegen de tijd dat ik oud en verschrompeld ben heb je vast wel middeltjes die je wat minder verschrompeld makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
Dus waarom zou je je zoveel zorgen maken over wat wel of niet goed is? waarom niet gewoon leven zoals je dat zelf wilt
Zou er niet van uitgaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leven in het nu ja, tegen de tijd dat ik oud en verschrompeld ben heb je vast wel middeltjes die je wat minder verschrompeld maken
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je maakt vitamine D aan onder invloed van zonlicht: http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspxquote:
Ja dat zal allemaal welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:51 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Je maakt vitamine D aan onder invloed van zonlicht: http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspx
Ja maar ook dat is in essentie slecht voor je volgens jouquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
Van verse groenten en fruit eten kun je ook veel energie krijgen
Je kan ook huidkanker krijgen zonder zon anders. Je slaat eigenlijk alleen maar onzin uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel
maar dat maakt het feit dat je van de zon eventueel huidkanker kan krijgen toch niet minder waar
Klopt, maar het is niet gezond om helemaal geen zonlicht te zien. En hoe schadelijk het is hangt af van de intensiteit van de UV-straling. 'S middags is de zon meestal heel krachtig, daar moet je mee oppassen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel
maar dat maakt het feit dat je van de zon eventueel huidkanker kan krijgen toch niet minder waar
Omdat het zo is, ik lig nergens echt wakker vanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja nou dan waarom altijd zeggen dat alles slecht voor je is
Je kan ook longkanker krijgen zonder te rokenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je kan ook huidkanker krijgen zonder zon anders. Je slaat eigenlijk alleen maar onzin uit.
appels met perenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan ook longkanker krijgen zonder te roken
dat neemt niet weg dat roken slecht voor je is
Zeg chef, dit is een slowchat. Niet een postopkrik reeks.quote:
Waarom heet zo'n ding eigenlijk een slowchat, terwijl er veel sneller gepost wordt dan in alle andere topics?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg chef, dit is een slowchat. Niet een postopkrik reeks.
Bedankt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat dit nog niet zo snel is als IRC. Het is niet chatten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heet zo'n ding eigenlijk een slowchat, terwijl er veel sneller gepost wordt dan in alle andere topics?
Ah, logisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat dit nog niet zo snel is als IRC. Het is niet chatten.
Ik mis IRC.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat dit nog niet zo snel is als IRC. Het is niet chatten.
Als je er een probleem mee hebt ga je maar lekker mailen naar forum[at]fok.nl. Of nog makkelijker, post hier niet meer.quote:
Dat gaat wel een beetje te ver.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je er een probleem mee hebt ga je maar lekker mailen naar forum[at]fok.nl. Of nog makkelijker, post hier niet meer.
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, doe dan wat met mijn vorige waarschuwing.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, doe dan wat met mijn vorige waarschuwing.
Verdiend wel. Nederland gaat niet zomaar winnen van dit Argentiniequote:
Eerst maar Costa Rica verslaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdiend wel. Nederland gaat niet zomaar winnen van dit Argentinie
Zijn wat reserve-belgen bezweken van de spanning?quote:
Het is hier geen Limburg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wat reserve-belgen bezweken van de spanning?
Natuurlijk is het een goed team, maar als je zag hoe makkelijk de Belgen er aan het eind doorheen speelden liggen er zeker wel kansen. Maar goed: eerst Costa Rica nog, laten we die niet onderschatten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdiend wel. Nederland gaat niet zomaar winnen van dit Argentinie
Er zijn overal reserve-belgenquote:
Welke heb je besteld?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
Shit man, kan alleen nog maar denken aan mn toekomstige pizza. Nog 1,5 uur..
Hier niet. Dit dorp is puur.quote:
Buiten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
"WILMOTS BUITEN WILMOTS BUITEN WILMOTS BUITEN"
~9lives.be
Duurt dat zo lang?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
Shit man, kan alleen nog maar denken aan mn toekomstige pizza. Nog 1,5 uur..
Voor wat? Ontslag?quote:
Geen, ik woon boven de pizzeria. Maar het wordt vier kazen met paprikaquote:
Ga toch weg, wat een dropveterquote:
Hij zei ook dat Hazard bij de beste spelers ter wereld hoordequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch weg, wat een dropveterHij zegt dat België het spel gemaakt heeft, Argentinië wilde niet spelen, bladiebla.
Zo irritant is datquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Ronald de Boer die niet gewoon Fred maar Fredtsj zegt
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo irritant is datJe bent godverdomme geen Portugees
Niet alleen de clipquote:
"The song is an expose of an individual’s turmoil; wishing to show their affection to their partner, yet weighed down by lingering feelings of distrust and sadness from a previous relationship. It is implied that the relationship suffers from this constant comparison through both the rhyming couplets of the song and the building atmosphere of the music."quote:
All my tears have been used up on another lovequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"The song is an expose of an individual’s turmoil; wishing to show their affection to their partner, yet weighed down by lingering feelings of distrust and sadness from a previous relationship. It is implied that the relationship suffers from this constant comparison through both the rhyming couplets of the song and the building atmosphere of the music."
Tommetje Odellekequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
All my tears have been used up on another love
Maar 9 crimes is mooierquote:
Kan niet oordelen, die heb ik al te vaak geluisterd.. dan weet je 't niet meer zo goedquote:
Die luisterde ik ook super vaakquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Deze. Zo vaak geluisterd als klein pubermeisje, huilend in bedje. Helemaal vol met zelfmedelijden.
Nog steeds mooi tho
Schrijvend in haar dagboekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Deze. Zo vaak geluisterd als klein pubermeisje, huilend in bedje. Helemaal vol met zelfmedelijden.
Nog steeds mooi tho
Ik was verliefd op een jongen die niet verliefd was op mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die luisterde ik ook super vaakNiet zelfmedelijden tho.
Ja sorry daarvoor nogquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was verliefd op een jongen die niet verliefd was op mij![]()
.
Jaaa... duurt nog te langquote:
Ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die dit luisterde, echt. Zelfs toen ik jong was dacht ik "WTF IS DIT![]()
![]()
![]()
"
Verbreedt je horizon, kom ook eens buiten GRTD.quote:
Ik luisterde dit toen ik 13 was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die dit luisterde, echt. Zelfs toen ik jong was dacht ik "WTF IS DIT![]()
![]()
![]()
"
Jup...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
IkChristus wat een teringherrie. Ik luisterde toen wel meer van die troep.
Ja, als dit topic dood gaat of dicht gaat dan zal ik buiten GRTD posten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verbreedt je horizon, kom ook eens buiten GRTD.
Wat een EMOzooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
"
bazenbandquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
Deze is ook van die tijd, maar deze vind ik stiekem nog steeds wel tof.
Tering zegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
"
klopt wel maar is wel lachen altijd maar voor de muziek hoef je niet te gaanquote:
quote:
quote:
Dan kan deze ook wel...quote:
Ik heb nog tijdje een bandshirt van hun gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Dat heb ik ook nog tijdje geluisterd.. maar echt heul heul kort en ken niks meer
Bwhehehe, droeg je die ook?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog tijdje een bandshirt van hun gehad.
Ik was toentertijd alle schaamte voorbij zoals je wel merkt.
Ik heb er aardag wat, zal even tellen.quote:
Ik heb laatst nog een bandshirt gekregen.quote:
Nee oke, maar je denkt gelijk wel aan die metalshirtsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een bandshirt gekregen.Niets mis mee als je maar niet van die zwarte metalshirts koopt.
Ik heb super leuke van Counting Crows met visjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, maar je denkt gelijk wel aan die metalshirts
ja mensen die zware metalshirts dragen wat een sukkels zijn dat zegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een bandshirt gekregen.Niets mis mee als je maar niet van die zwarte metalshirts koopt.
Ik heb 11 bandsshirts, twee van QotSA zijn zwart.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb super leuke van Counting Crows met visje
Ik vind bijna alles van Qotsa spuuglelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 11 bandsshirts, twee van QotSA zijn zwart.
Ding zie je alleen echt te vaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees vind ik ook wel tof
Nee. Gewoon nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees vind ik ook wel tof
Neen, niet doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees vind ik ook wel tof
Leukquote:
Ik zeg alleen maar dat ik hem tof vindtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, niet doen. Die dingen verkopen ze overal, zelfs bij HM en shit
Ja, hier ook.. nouja. Nu zie ik ze niet meer maar je ziet ze vooral bij mensen < 15 jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
In het oostblok zag je dat ding in ieder geval vroeger trouwens echt om de haverklap alsof ze ze gratis uitdelen bij de lokale leger des heils.
Geen idee waarom.
Ja toen droeg zelfs ik bullet for my valentine en bring me the horizon tshirtsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier ook.. nouja. Nu zie ik ze niet meer maar je ziet ze vooral bij mensen < 15 jaar. Hoort er gewoon beetje bij
Ik heb deze twee, die eerste kreeg ik van iemand en die onderste heeft nog tourdata achterop. Gekocht in Tivoli Oudegracht terwijl die datum er dan weer niet op stond maar wat een concertquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles van Qotsa spuuglelijkGroot fan van de muziek maar albumart en logo's en merchandise zijn allemaal zo overdreven en kitscherig
Dankje, maar wat stond er eerstquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja toen droeg zelfs ik bullet for my valentine en bring me the horizon tshirts
Toen was ik nog niet into die dingenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Crack_ het volgende:
Dat shirt van Nirvana is er nou echt eentje die je had moeten kopen toen je jong was fokkie!
hahahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja toen droeg zelfs ik bullet for my valentine en bring me the horizon tshirts
Ik snap bandshirts niet met de tourdata erop.. waarom wil je dat? Je bent er bij de meeste toch niet geweest of wat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze twee, die eerste kreeg ik van iemand en die onderste heeft nog tourdata achterop. Gekocht in Tivoli Oudegracht terwijl die datum er dan weer niet op stond maar wat een concert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |