SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ja, maar tegenwoordig niet vaak meerquote:
Ik zit te denken aan de kroeg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
Waar gaan jullie Nederland kijken dames en heren?
Ik krijg nooit fooi andersquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
is mooi, die geven veel fooi
dat rijmt
slijmt
Ezellquote:
Viespeukquote:
Haha, wat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
leugenaar
ik kwam je gisternacht nog tegen
Raar mens. Mis je niets aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Fascination trouwens?
Fas is onterecht geband wegens de dubieuze invloeden en kinderachtig gedrag van een mod.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Fascination trouwens?
Ik zag vanmorgen wel: Ezell vindt jou hot op m`n telefoon staanquote:
Dat is de definitiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
dubieuze invloeden en kinderachtig gedrag van een mod
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen wel: Ezell vindt jou hot op m`n telefoon staan
Waarom zou je uberhaupt die apps hebben als je een relatie hebt???quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
En Ezell zit tegenwoordig ook op 3ndr
Heeft blijkbaar niet genoeg aan Aldo
wat een sloerie johquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
En Ezell zit tegenwoordig ook op 3ndr
Heeft blijkbaar niet genoeg aan Aldo
back ups allesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt die apps hebben als je een relatie hebt???
Dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3ndr is juist voor stellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leugens. Eerst zou je me nog daten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
klopt
heb je dan ook meteen weggeklikt
no time for reading, it's time for swiping
dat was gelogenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens. Eerst zou je me nog daten.
Wat?quote:
hahaahahahquote:
doe niet zo populair johquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarna hoorde ze van je lengte zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens. Eerst zou je me nog daten.
ditquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je relatie
Snappen jullie elkaar?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar, tsjok.
Heb je nog steeds met crack?
Dat wist ze al.quote:
ja preciesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat krijg je als je vriendin geen seks met je wil
Yessir.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar, tsjok.
Heb je nog steeds met crack?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je relatie
Waarom zou je er in godsnaam op zitten? Krijg je te weinig aandacht?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
dit
alsof je niet op die apps mag zitten als je een relatie hebt
damn gurl damnnnn
denk je dat ze serieus is?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zou je er in godsnaam op zitten? Krijg je te weinig aandacht?
uhuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zou je er in godsnaam op zitten? Krijg je te weinig aandacht?
Als je het over lichaamslengte hebt is dit sowieso niet waarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ze al.
En ik ben langer dan jij en Typ, dus loop niet zo cool te doen.
hoe lang ben je danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ze al.
En ik ben langer dan jij en Typ, dus loop niet zo cool te doen.
manletquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe lang ben je dan
Fuck lengte, mortaxx en ik hebben klasse
ofzo
hoe lang ben je dan mortaxquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het over lichaamslengte hebt is dit sowieso niet waar
Dwergquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe lang ben je dan
Fuck lengte, mortaxx en ik hebben klasse
ofzo
ik krijg te weinig aandachtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, aangezien ik haar niet ken
nou, ze is niet serieusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, aangezien ik haar niet ken
aw ik 1 cm kleinerquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij was eerst 1,70. Stelletje leugenaars.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Kaneelstokje is anders wel heel cool, hij heeft namelijk met mij in een café gezeten.
dat heb ik xelf nooit gezegdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij was eerst 1,70. Stelletje leugenaars.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Kaneelstokje is anders wel heel cool, hij heeft namelijk met mij in een café gezeten.
niet cool dusquote:
wel een bron van ellende hehehwhehequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heb ik xelf nooit gezegd
leer je bronnen checken
pro tip
snow is geen goede bron
Bitch.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Kleine mannen
Hoe wil je die ooit serieus nemen
Waarom zou je uberhaupt een man willen nemenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Kleine mannen
Moet... mezelf... tegenhouden... kutopmerking...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Kleine mannen
quote:
Waarom zou je uberhaupt gay-gedachtes bij deze zin hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een man willen nemen
Jij bent al een jaar single toch?????quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij regelmatig serieuze gesprekken hadden over (onze) relaties
Wat een tijden zeg, jeetje
Mijn godhemel wat is dat lang geleden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij regelmatig serieuze gesprekken hadden over (onze) relaties
Wat een tijden zeg, jeetje
Ik ben sowieso cool.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vertrouw Snow met mijn leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heb ik xelf nooit gezegd
leer je bronnen checken
pro tip
snow is geen goede bron
Jon Snow? ;squote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso cool.
[..]
Ik vertrouw Snow met mijn leven.
Een beetje gay is okequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt gay-gedachtes bij deze zin hebben
over paar dagen een jaar jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent al een jaar single toch?????
Jij lijkt ook niet zo lang naast Mortiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor
Gelukkig een hoop om te compenseren![]()
1,85 RAWR
Hoe lang ben ik?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor
Gelukkig een hoop om te compenseren![]()
1,85 RAWR
Ahh, nog in de groeiquote:
Hoe kom jij aan die foto!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet zo lang naast Mortie
Waarom?quote:
Money aan bitches spenderen tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
over paar dagen een jaar ja
maarja fuck bitches get money toch
Ik heb ook bruine krullen en ik ben Keesquote:
1.86,5quote:
Welke foto?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet zo lang naast Mortie
uhm, neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Money aan bitches spenderen toch
Ik zal een leuke chick voor je vinden typ
nee joh, goeie lengtequote:
jij lijkt meer op keesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook bruine krullen en ik ben Kees
Op m'n ID staat 1,89.quote:
Madame_Paon. Jullie hebben als genoeg gespreksstof voor een eerste date ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm, nee
en is niet nodig, al zijn aanbevelingen altijd welkom
Val je op blond? '93 valt wel in je doelgroep toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm, nee
Je vindt zelf denk ik wel een leuke chickquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhm, nee
Mwoah, ik vind dat Typisch beter past bij een man.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je vindt zelf denk ik wel een leuke chick
quote:
nee ik heb abo yoquote:
Wietparkiet bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat Typisch beter past bij een man.
Kosten buiten bundel?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je over je abo heen gaat?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat Typisch beter past bij een man.
bedoeltquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
@lr ik denk dat ik het daar een beetje verziekt heb
@mortaxx ja hoor, maar de fokster die jij bedoeld niet
handig die multiquote optie
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja? Of wordt het dan gewoon slomer, je internet?
http://www.simyo.nl/tarie(...)even_Mobiel_internetquote:Als je internetbundel volledig verbruikt is, betaal je het buiten bundel tarief van ¤ 0,15 per MB.
vond aldo ook, ik heb hem teleur moeten stellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat Typisch beter past bij een grote sterke vent.
mja, ik ben een grote sterke manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
vond aldo ook, ik heb hem teleur moeten stellen
Diep van binnen wel. Het heeft ergens wel wat tragisch maar je weet er goed mee om te gaanquote:
En diep van binnen ben jij een prinsesje met blonde lokken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diep van binnen wel. Het heeft ergens wel wat tragisch maar je weet er goed mee om te gaan
Dit klopt wel. Al weet ik er wat minder goed mee omgegaan, zie mijn halflange haarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
En diep van binnen ben jij een prinsesje met blonde lokken.
Damn gurl, hebben we eindelijk wat gemeen.
Dit gaat te ver. Note geplaatst en overweeg een aanvraag tot ban.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig wel zonder windroos op mijn arm
kk tokkie
wanneer ga je nou oorbellen zetten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Al weet ik er wat minder goed mee omgegaan, zie mijn halflange haar
Zoveel overcompensatie.
ik had genoeg aan 200mb met een eifoonquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
1GB internet voor een iphone 4s is eigenlijk wel teveel toch
ik heb 500mbquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
ik weet waar je woont dus zou maar met 1 oog open slapen voortaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig wel zonder windroos op mijn arm
kk tokkie
Ligt eraan wat je ermee doetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik ook. Voor 12 euro bij Telfort.quote:
Oorbellen zijn mijn stijl niet. Een jurkje overweeg ik dan wel weer. Zeker nu ik weet dat Essnhills zeer bedreven is in het opmaat maken van jurkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
wanneer ga je nou oorbellen zetten?
[..]
ik had genoeg aan 200mb met een eifoon
ik slaap daar voorlopig nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet waar je woont dus zou maar met 1 oog open slapen voortaan
Ik zal je op een shopping spree sturen met Sof, die draagt namelijk veel jurken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oorbellen zijn mijn stijl niet. Een jurkje overweeg ik dan wel weer. Zeker nu ik weet dat Essnhills zeer bedreven is in het opmaat maken van jurken
Ik twijfel. 12 euro voor 200 belmin + 500 mb internet of 14 euro voor 100 belmin en 1 gb internet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is 1Gb ruim genoeg. Moet je niet video's gaan kijken of veel gaan surfen.
quote:
Hehequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
behalve zijn tv valt daar toch niks te halen
Ga voor die 12 euro bij Telfort. Wat zal dat verbroedelijk voelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik twijfel. 12 euro voor 200 belmin + 500 mb internet of 14 euro voor 100 belmin en 1 gb internet.
100 minuten is echt heel weinig. Ik had 75 en ging er gigantisch over heenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik twijfel. 12 euro voor 200 belmin + 500 mb internet of 14 euro voor 100 belmin en 1 gb internet.
Het is dat ik een expert op het gebied van nagellak ben anders was ik je nu toch wel een antwoord schuldigquote:
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom Snow vreetaanvallen, misselijk is en hoofdpijn heeft.
Zou gek zijn aangezien ik nu buikpijn heb en loop te bloedenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
eehhquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou gek zijn aangezien ik nu buikpijn heb en loop te bloeden
wow nastyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Dirk Kuyt fluit Nederland-Costa Rica
Van Gaal ziet cruciale rol voor alleskunner
Dirk Kuyt gaat Nederland-Costa Rica fluiten. De Katwijker vervangt de Oezbeek Ravsjan Irmatov, die op het laatste moment geveld is door griep. Volgens Van Gaal kan Kuyt zijn taken erg goed uitvoeren en op deze positie nog meer rendement halen uit zijn loopacties.
bron
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bedankt voor je volledigheid. Ik noteer het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa 80% is kut. Ik zie de gelikede leuke artikelen vanzelf wel voorbij komen.quote:
Het is bijna niet voor te stellen, een WK zonder rookpauzes op het veldquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2014/(...)schaffen-rookpauzes/
Deze is ook leuk
Ik ben altijd graag duidelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor je volledigheid. Ik noteer het.
We merken nu al dat we veel tegengoals krijgen doordat het spel alweer begonnen is terwijl er nog vier van onze verdedigers een peuk staan te roken bij de eerste rookpaal.''quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is bijna niet voor te stellen, een WK zonder rookpauzes op het veld
juist saai als het rustig isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal qua drukte wel meevallen gezien het voetbal?
alleen doordeweeksquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he. Ben jij nou een echte man?
ja ikquote:
ik heb 1gb met nexus en heb vorige maand 800mb verbruiktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
En doe je dan ook youtube etc?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb 1gb met nexus en heb vorige maand 800mb verbruikt
soms vergeet ik wifi aan te doen thuis en dan speelt ie het begin af op 3g en doe ik dan wifi aan.quote:
Bevalt je Nexus eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja. Jij was ook gevallen voor de Nexus propaganda he. Wat een verkoopster is het tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Klinkt fijn om in het weekend jezelf te kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen doordeweeks
in het weekend laat ik alle remmen los en gooi ik mijn manen naar achteren
jaaaaa, hij is echt fijnquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Jij was ook gevallen voor de Nexus propaganda he. Wat een verkoopster is het toch
[..]
Klinkt fijn om in het weekend jezelf te kunnen zijn
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaa, hij is echt fijn
maar als ik te veel apps open heb staan en bijvoorbeeld eerst op instagram zit en dan naar whatsapp ga en dan whatsapp wegklik en naar hoofdscherm wil gaan, komt eerst instagram weer terug ofzo
Dan moet je meer de Home-button gebruiken en niet alleen maar terug.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaa, hij is echt fijn
maar als ik te veel apps open heb staan en bijvoorbeeld eerst op instagram zit en dan naar whatsapp ga en dan whatsapp wegklik en naar hoofdscherm wil gaan, komt eerst instagram weer terug ofzo
hmm ja dat is het misschien welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet je meer de Home-button gebruiken en niet alleen maar terug.
Puur toeval dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
zitten jullie gezellig samen op fok lr en flip
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig
Oh huh dat is wel raar.
En nee, ik ben op mijn werk.
Dat heb ik al zo lang niet meer gegeten.quote:
nee rundvleesquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo lang niet meer gegeten.
Het is ook niet lekker.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee rundvlees
maar vond niet eens zo lekker
Met kip is dan ook 100x zo lekker, maar wel met vlees dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee rundvlees
maar vond niet eens zo lekker
oke, volgende keer kipquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met kip is dan ook 100x zo lekker, maar wel met vlees dus.
had ik zin in na zoveel jaar okéquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:52 schreef Typisch het volgende:
Bapaoplastic broodje met mislukt hoopje vlees
zo kunnen de andere vleesgerechten alleen maar beter worden, slim van jequote:
quote:
*autorijdenquote:
Is gewoon een grote blij!quote:
Ik ookquote:
JA! Was super leuk vandaagquote:
paprika chipsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor chips ga je eten?
Ik heb expres tortilla chips gekocht want had nog avocado's over![]()
[..]
JA! Was super leuk vandaag. Maar ik kan nu ook gewoon remmen haha, dat geeft mij ook een fijner gevoel. Net gewoon écht gereden door Den Haag.. was zo luek
. En leren spiegelen en dat ging heul goed zei ie. En schakelen alles broembroem
Ik ben trouwens een gemiddelde leerling, gewoon redelijk snel met alles. Zoals gemiddeld schijnbaar haha.
Gewoon chips gooien door de woonkamer wanneer Oranje scoorrrrrrrrrrrttquote:
Leuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor chips ga je eten?
Ik heb expres tortilla chips gekocht want had nog avocado's over![]()
[..]
JA! Was super leuk vandaag. Maar ik kan nu ook gewoon remmen haha, dat geeft mij ook een fijner gevoel. Net gewoon écht gereden door Den Haag.. was zo luek
. En leren spiegelen en dat ging heul goed zei ie. En schakelen alles broembroem
Ik ben trouwens een gemiddelde leerling, gewoon redelijk snel met alles. Zoals gemiddeld schijnbaar haha.
nee dat is zondequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon chips gooien door de woonkamer wanneer Oranje scoorrrrrrrrrrrtt![]()
Neen, achteruit rijden nog nooitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Dus je hebt alles gedaan nu, qua rijden?
Ik weet het niet, ik ken Costa Rica nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat is zonde
gaan we winnen crack?
Manoeuvre, waarschijnlijk iets als omkeren in een straat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, achteruit rijden nog nooit.
En dan komen de dingen zoals snelweg, inparkeren en hij noemde nog iets ehhh.. manoeuvre rijden ofzo?
Mijn hond is er in elk geval klaar voorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken Costa Rica niet. Ik hoop het
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is er in elk geval klaar voorWat een leuke hond, Johannes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geen ideequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Manoeuvre, waarschijnlijk iets als omkeren in een straat.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is er in elk geval klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Ja dat zal helpen! Maar kjoet
Baby darling doll face honey
Wat een mafketel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar vandaag zo leuk, haha. Rijinstructeur ook errrug leuk
. Ging rijden en stoplicht op rood en bij ieder stoplicht "groen.. groen GROEN JAAAAAAAAAAAAA"
![]()
![]()
![]()
En hij noemde mij mattie![]()
![]()
. En hij zingt steeds met mijn naam zo van "Maaartje, maartje maartje mahahahaartjeeee slala maaaaartje"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |