SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ja, maar tegenwoordig niet vaak meerquote:
Ik zit te denken aan de kroeg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
Waar gaan jullie Nederland kijken dames en heren?
Ik krijg nooit fooi andersquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
is mooi, die geven veel fooi
dat rijmt
slijmt
Ezellquote:
Viespeukquote:
Haha, wat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
leugenaar
ik kwam je gisternacht nog tegen
Raar mens. Mis je niets aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Fascination trouwens?
Fas is onterecht geband wegens de dubieuze invloeden en kinderachtig gedrag van een mod.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Fascination trouwens?
Ik zag vanmorgen wel: Ezell vindt jou hot op m`n telefoon staanquote:
Dat is de definitiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
dubieuze invloeden en kinderachtig gedrag van een mod
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen wel: Ezell vindt jou hot op m`n telefoon staan
Waarom zou je uberhaupt die apps hebben als je een relatie hebt???quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
En Ezell zit tegenwoordig ook op 3ndr
Heeft blijkbaar niet genoeg aan Aldo
wat een sloerie johquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
En Ezell zit tegenwoordig ook op 3ndr
Heeft blijkbaar niet genoeg aan Aldo
back ups allesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt die apps hebben als je een relatie hebt???
Dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3ndr is juist voor stellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leugens. Eerst zou je me nog daten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
klopt
heb je dan ook meteen weggeklikt
no time for reading, it's time for swiping
dat was gelogenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens. Eerst zou je me nog daten.
Wat?quote:
hahaahahahquote:
doe niet zo populair johquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarna hoorde ze van je lengte zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens. Eerst zou je me nog daten.
ditquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe niet zo populair joh
met je relatie
Snappen jullie elkaar?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar, tsjok.
Heb je nog steeds met crack?
Dat wist ze al.quote:
ja preciesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat krijg je als je vriendin geen seks met je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |