Is gewoon een grote blij!quote:
Ik ookquote:
JA! Was super leuk vandaagquote:
paprika chipsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor chips ga je eten?
Ik heb expres tortilla chips gekocht want had nog avocado's over![]()
[..]
JA! Was super leuk vandaag. Maar ik kan nu ook gewoon remmen haha, dat geeft mij ook een fijner gevoel. Net gewoon écht gereden door Den Haag.. was zo luek
. En leren spiegelen en dat ging heul goed zei ie. En schakelen alles broembroem
Ik ben trouwens een gemiddelde leerling, gewoon redelijk snel met alles. Zoals gemiddeld schijnbaar haha.
Gewoon chips gooien door de woonkamer wanneer Oranje scoorrrrrrrrrrrttquote:
Leuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor chips ga je eten?
Ik heb expres tortilla chips gekocht want had nog avocado's over![]()
[..]
JA! Was super leuk vandaag. Maar ik kan nu ook gewoon remmen haha, dat geeft mij ook een fijner gevoel. Net gewoon écht gereden door Den Haag.. was zo luek
. En leren spiegelen en dat ging heul goed zei ie. En schakelen alles broembroem
Ik ben trouwens een gemiddelde leerling, gewoon redelijk snel met alles. Zoals gemiddeld schijnbaar haha.
nee dat is zondequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon chips gooien door de woonkamer wanneer Oranje scoorrrrrrrrrrrtt![]()
Neen, achteruit rijden nog nooitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Dus je hebt alles gedaan nu, qua rijden?
Ik weet het niet, ik ken Costa Rica nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat is zonde
gaan we winnen crack?
Manoeuvre, waarschijnlijk iets als omkeren in een straat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, achteruit rijden nog nooit.
En dan komen de dingen zoals snelweg, inparkeren en hij noemde nog iets ehhh.. manoeuvre rijden ofzo?
Mijn hond is er in elk geval klaar voorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken Costa Rica niet. Ik hoop het
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is er in elk geval klaar voorWat een leuke hond, Johannes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geen ideequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Manoeuvre, waarschijnlijk iets als omkeren in een straat.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is er in elk geval klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Ja dat zal helpen! Maar kjoet
Baby darling doll face honey
Wat een mafketel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar vandaag zo leuk, haha. Rijinstructeur ook errrug leuk
. Ging rijden en stoplicht op rood en bij ieder stoplicht "groen.. groen GROEN JAAAAAAAAAAAAA"
![]()
![]()
![]()
En hij noemde mij mattie![]()
![]()
. En hij zingt steeds met mijn naam zo van "Maaartje, maartje maartje mahahahaartjeeee slala maaaaartje"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |