SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal het doorgeven aan mijn hond
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft zijn oranje hoedje inmiddels afgeworpen.
Ik vind het geen mooie hondquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk in het vorige topic dan joh
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is er in elk geval klaar voorIk ben niet thuis. Dus dan moet ik de kat van een vriend maar versieren om je te evenaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'kill me pls'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis. Dus dan moet ik de kat van een vriend maar versieren om je te evenaren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis. Dus dan moet ik de kat van een vriend maar versieren om je te evenaren.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Op whatsapp heb ik je trouwens een voorstel gedaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit hier toch voor mijn mening? Jij als floormanager en ik voor mijn mening. En floormanagers, daar zijn er genoeg van. Mensen met een mening heb je niet zoveelquote:
Wat jij er van vindt vinden mijn hond en ik niet zo rullevant, maar hij is wel een beetje gekwetst.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit hier toch voor mijn mening? Jij als floormanager en ik voor mijn mening. En floormanagers, daar zijn er genoeg van. Mensen met een mening heb je niet zoveel
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen de haters zeggen wij laters.
Je bent zelf een daywalkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit hier toch voor mijn mening? Jij als floormanager en ik voor mijn mening. En floormanagers, daar zijn er genoeg van. Mensen met een mening heb je niet zoveel
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is er in elk geval klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |