Aan mensen die op mijn hond haten heb ik oprecht een hekel, dus Mortaxx staat bovenaan mijn shitlist.quote:
Maak er bloemkoolsoep van en eet het morgen als lunchquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb spijt dat ik van de week bloemkool heb gekocht, nu moet ik t echt opeten ook terwijl ik zin heb in pizza oid
Mijn Nederlandse/joodse hart kan dat enkel aan als ik dronken ben. Anders vind ik het te duurquote:
Gewoon flink met de nootmuskaat strooien, VOC-mentaliteitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb spijt dat ik van de week bloemkool heb gekocht, nu moet ik t echt opeten ook terwijl ik zin heb in pizza oid
Stond ik toch alquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan mensen die op mijn hond haten heb ik oprecht een hekel, dus Mortaxx staat bovenaan mijn shitlist.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan mensen die op mijn hond haten heb ik oprecht een hekel, dus Mortaxx staat bovenaan mijn shitlist.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
Pakjes en zakjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zo lekker!
Zonder de rozijnen dan
Ja, ik doe het ook bijna nooitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse/joodse hart kan dat enkel aan als ik dronken ben. Anders vind ik het te duur
[..]
Gewoon flink met de nootmuskaat strooien, VOC-mentaliteit
quote:
Is goed. Ik snap het spel nu zowaar.quote:
Je zette mijn hart in vuur en vlamquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had alleen een sarcastische shitlist. Tot vandaag dan.
Vast wel!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen nootmuskaat, maar wel kaneel.
Is dat ook lekker?
Je kunt het altijd proberen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen nootmuskaat, maar wel kaneel.
Is dat ook lekker?
Onze vorige hond ook, deze is nog vrij jong en speels dus eigenlijk vond hij zo'n oranje hoedje niet zo heel leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |