ja mensen die zware metalshirts dragen wat een sukkels zijn dat zegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een bandshirt gekregen.Niets mis mee als je maar niet van die zwarte metalshirts koopt.
Ik heb 11 bandsshirts, twee van QotSA zijn zwart.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een bandshirt gekregen.Niets mis mee als je maar niet van die zwarte metalshirts koopt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb super leuke van Counting Crows met visje
Ik vind bijna alles van Qotsa spuuglelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 11 bandsshirts, twee van QotSA zijn zwart.
Ding zie je alleen echt te vaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees vind ik ook wel tof
Nee. Gewoon nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees vind ik ook wel tof
Neen, niet doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees vind ik ook wel tof
Leukquote:
Ik zeg alleen maar dat ik hem tof vindtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, niet doen. Die dingen verkopen ze overal, zelfs bij HM en shit
Ja, hier ook.. nouja. Nu zie ik ze niet meer maar je ziet ze vooral bij mensen < 15 jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
In het oostblok zag je dat ding in ieder geval vroeger trouwens echt om de haverklap alsof ze ze gratis uitdelen bij de lokale leger des heils.
Geen idee waarom.
Ja toen droeg zelfs ik bullet for my valentine en bring me the horizon tshirtsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier ook.. nouja. Nu zie ik ze niet meer maar je ziet ze vooral bij mensen < 15 jaar. Hoort er gewoon beetje bij
Ik heb deze twee, die eerste kreeg ik van iemand en die onderste heeft nog tourdata achterop. Gekocht in Tivoli Oudegracht terwijl die datum er dan weer niet op stond maar wat een concertquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles van Qotsa spuuglelijkGroot fan van de muziek maar albumart en logo's en merchandise zijn allemaal zo overdreven en kitscherig
Dankje, maar wat stond er eerstquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja toen droeg zelfs ik bullet for my valentine en bring me the horizon tshirts
Toen was ik nog niet into die dingenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Crack_ het volgende:
Dat shirt van Nirvana is er nou echt eentje die je had moeten kopen toen je jong was fokkie!
hahahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja toen droeg zelfs ik bullet for my valentine en bring me the horizon tshirts
Ik snap bandshirts niet met de tourdata erop.. waarom wil je dat? Je bent er bij de meeste toch niet geweest of wat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze twee, die eerste kreeg ik van iemand en die onderste heeft nog tourdata achterop. Gekocht in Tivoli Oudegracht terwijl die datum er dan weer niet op stond maar wat een concert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |