Eerst maar Costa Rica verslaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdiend wel. Nederland gaat niet zomaar winnen van dit Argentinie
Zijn wat reserve-belgen bezweken van de spanning?quote:
Het is hier geen Limburg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wat reserve-belgen bezweken van de spanning?
Natuurlijk is het een goed team, maar als je zag hoe makkelijk de Belgen er aan het eind doorheen speelden liggen er zeker wel kansen. Maar goed: eerst Costa Rica nog, laten we die niet onderschatten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdiend wel. Nederland gaat niet zomaar winnen van dit Argentinie
Er zijn overal reserve-belgenquote:
Welke heb je besteld?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
Shit man, kan alleen nog maar denken aan mn toekomstige pizza. Nog 1,5 uur..
Hier niet. Dit dorp is puur.quote:
Buiten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
"WILMOTS BUITEN WILMOTS BUITEN WILMOTS BUITEN"
~9lives.be
Duurt dat zo lang?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
Shit man, kan alleen nog maar denken aan mn toekomstige pizza. Nog 1,5 uur..
Voor wat? Ontslag?quote:
Geen, ik woon boven de pizzeria. Maar het wordt vier kazen met paprikaquote:
Ga toch weg, wat een dropveterquote:
Hij zei ook dat Hazard bij de beste spelers ter wereld hoordequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch weg, wat een dropveterHij zegt dat België het spel gemaakt heeft, Argentinië wilde niet spelen, bladiebla.
Zo irritant is datquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Ronald de Boer die niet gewoon Fred maar Fredtsj zegt
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo irritant is datJe bent godverdomme geen Portugees
Niet alleen de clipquote:
"The song is an expose of an individual’s turmoil; wishing to show their affection to their partner, yet weighed down by lingering feelings of distrust and sadness from a previous relationship. It is implied that the relationship suffers from this constant comparison through both the rhyming couplets of the song and the building atmosphere of the music."quote:
All my tears have been used up on another lovequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"The song is an expose of an individual’s turmoil; wishing to show their affection to their partner, yet weighed down by lingering feelings of distrust and sadness from a previous relationship. It is implied that the relationship suffers from this constant comparison through both the rhyming couplets of the song and the building atmosphere of the music."
Tommetje Odellekequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
All my tears have been used up on another love
Maar 9 crimes is mooierquote:
Kan niet oordelen, die heb ik al te vaak geluisterd.. dan weet je 't niet meer zo goedquote:
Die luisterde ik ook super vaakquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Deze. Zo vaak geluisterd als klein pubermeisje, huilend in bedje. Helemaal vol met zelfmedelijden.
Nog steeds mooi tho
Schrijvend in haar dagboekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Deze. Zo vaak geluisterd als klein pubermeisje, huilend in bedje. Helemaal vol met zelfmedelijden.
Nog steeds mooi tho
Ik was verliefd op een jongen die niet verliefd was op mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die luisterde ik ook super vaakNiet zelfmedelijden tho.
Ja sorry daarvoor nogquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was verliefd op een jongen die niet verliefd was op mij![]()
.
Jaaa... duurt nog te langquote:
Ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die dit luisterde, echt. Zelfs toen ik jong was dacht ik "WTF IS DIT![]()
![]()
![]()
"
Verbreedt je horizon, kom ook eens buiten GRTD.quote:
Ik luisterde dit toen ik 13 was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die dit luisterde, echt. Zelfs toen ik jong was dacht ik "WTF IS DIT![]()
![]()
![]()
"
Jup...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
IkChristus wat een teringherrie. Ik luisterde toen wel meer van die troep.
Ja, als dit topic dood gaat of dicht gaat dan zal ik buiten GRTD posten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verbreedt je horizon, kom ook eens buiten GRTD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |