Je praat echt onzinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Met mate ja, in essentie is het dus alleen maar slecht
Ehquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zonlicht is sowieso niet goed voor je want huidkanker
verse groentes/fruit ook niet want (dodelijke) bacteriën
en tijdens het bewegen kan je van alles breken verzwikken enzovoorts
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo heerlijk douchen, zweet me toch kapot![]()
![]()
Leven in het nu ja, tegen de tijd dat ik oud en verschrompeld ben heb je vast wel middeltjes die je wat minder verschrompeld makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
Dus waarom zou je je zoveel zorgen maken over wat wel of niet goed is? waarom niet gewoon leven zoals je dat zelf wilt
Zou er niet van uitgaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leven in het nu ja, tegen de tijd dat ik oud en verschrompeld ben heb je vast wel middeltjes die je wat minder verschrompeld maken
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je maakt vitamine D aan onder invloed van zonlicht: http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspxquote:
Ja dat zal allemaal welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:51 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Je maakt vitamine D aan onder invloed van zonlicht: http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspx
Ja maar ook dat is in essentie slecht voor je volgens jouquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
Van verse groenten en fruit eten kun je ook veel energie krijgen
Je kan ook huidkanker krijgen zonder zon anders. Je slaat eigenlijk alleen maar onzin uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel
maar dat maakt het feit dat je van de zon eventueel huidkanker kan krijgen toch niet minder waar
Klopt, maar het is niet gezond om helemaal geen zonlicht te zien. En hoe schadelijk het is hangt af van de intensiteit van de UV-straling. 'S middags is de zon meestal heel krachtig, daar moet je mee oppassen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel
maar dat maakt het feit dat je van de zon eventueel huidkanker kan krijgen toch niet minder waar
Omdat het zo is, ik lig nergens echt wakker vanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja nou dan waarom altijd zeggen dat alles slecht voor je is
Je kan ook longkanker krijgen zonder te rokenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je kan ook huidkanker krijgen zonder zon anders. Je slaat eigenlijk alleen maar onzin uit.
appels met perenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan ook longkanker krijgen zonder te roken
dat neemt niet weg dat roken slecht voor je is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |