Nee?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelezen wat de coach van Costa Rica heeft gezegd/verzocht?
Dat weet de arbitrage ook wel natuurlijk. Iedereen die Robben ooit heeft zien spelen weet dat hij een valler is. Maar ja, hopen dat de scheids zich niet laat beïnvloeden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, of arbitrage erop wilden letten ofzo.
Vindt het nog meevallen dit toernooi, behalve tegen Mexicoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet de arbitrage ook wel natuurlijk. Iedereen die Robben ooit heeft zien spelen weet dat hij een valler is. Maar ja, hopen dat de scheids zich niet laat beïnvloeden.
Lekker veilig toch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
Omg die ING voorspelreclame, echt elke wedstrijd voorspelt Nederland 2-1
Neem lekker een koude douche?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is te warm, zit zweet op mijn shirt nu.
2-1 of 1-0 voor NL ik twijfel nog. 1-0 neig ik ook erg naar.. denk dat ik dat aan houquote:
Oh Nederlandquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2-1 of 1-0 voor NL ik twijfel nog. 1-0 neig ik ook erg naar.. denk dat ik dat aan hou
België kijk ik niet, heb ook andere verplichtingenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Nederland
Ja eerst België he
Nederland wordt 3-1 of 2-0 denk ik
Wij wel. De Belgen krijgen het lastigquote:
oke, bedanktquote:
Hun keeper is héél erg goed. De verdediging staat alleen goed tegen langzame aanvallers, en Robben en Van Persie zijn heel snel. Verder hebben ze twee uitstekende spitsen (Ruiz en Campbell), die zijn echt levensgevaarlijk. De rest van het team stelt niets voor en daar missen ze er ook nog eentje van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet of Costa Rica goed is (en hun keeper)
Slecht inderdaad, ik gaf ze goeie kans om sowieso verlenging te halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |