Ik ben blij dat johannes.rar met een hoogtepunt begint.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik niet thuis ben. Mijn hond laat ook alles van mij toe
[..]
Is goed. Ik snap het spel nu zowaar.
[..]
Je zette mijn hart in vuur en vlam
Hehe ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo doet een echte chef dat.
Hmm. Dan wordt mijn randstad lasagne meet met Ess ineens wel een stuk minder knus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, als ik kom te overlijden door de slechte combinatie, bevestig ik bij deze dat jij mijn enige erfgenaam bent en dat het etentje as. dinsdag onder jouw verantwoordelijkheid valt.
Anders stellen we dinsdagavond gewoon in als FOK! lasagne meet avond? Een fenomeen wat zich langzaam door heel Nederland verspreidt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Dan wordt mijn randstad lasagne meet met Ess ineens wel een stuk minder knus.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders stellen we dinsdagavond gewoon in als FOK! lasagne meet avond? Een fenomeen wat zich langzaam door heel Nederland verspreidt.
Ik ook niet zo.. ja lasagne met zalm en spinazie. Dat vind ik lekkerquote:
Watquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Eigenlijk hou ik gewoon niet zo van tomatensaus en shit![]()
Beste combinatie ooitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet zo.. ja lasagne met zalm en spinazie. Dat vind ik lekker
Ik maak altijd lasagne met gehakt dinges, en dan zo'n zakje maar dat is geen tomateniets volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lasagne met tomatensaus enzo?
[..]![]()
Ik heb nog nooit lasagne met tomatensaus opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lasagne met tomatensaus enzo?
[..]![]()
Duidelijk ditquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik maak altijd lasagne met gehakt dinges, en dan zo'n zakje maar dat is geen tomateniets volgens mij.
NOOIT?!!?!? Dit is niet serieus toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit lasagne met tomatensaus op
Bechamelsaus
Altijd met bechamelsausquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duidelijk dit
[..]
NOOIT?!!?!? Dit is niet serieus toch?![]()
Ooit wel toch, als kleine Fokkie ofzo?
Gewoon omdat het soms moet
.
Bechamelsaus indd, nomnom goddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |