Heerlijk toch? Ik ben geloof ik echt de grootste autist hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen.Gaat vanzelf.
Ah, arme jijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.Meestal is het juist andersom.
Maar ja, IRL ben ik ook een zielige zolderkamerautist.
nee optiefen kutkloonquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef artelligence het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw hier. Is het gezellig?
Hamka's zijn lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke TT.
Even dat kutje vol hamka's spuiten..
Geil
met jou nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef artelligence het volgende:
Het plaatje dat ik daarbij in mijn hoofd had was niet zo geil hoor Lolaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke TT.
Geil
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke TT.
Geil
Dank U, Dank U.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef artelligence het volgende:
Ik weet niet of dat zo heerlijk is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik ben geloof ik echt de grootste autist hier
Niet alles hoeft geil te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het plaatje dat ik daarbij in mijn hoofd had was niet zo geil hoor Lola
Dank u voor dit beeldquote:
Past wel bij een SEX SC, niet?quote:
Heb ik samen met Emma gemaakt.quote:
Tegen jou over mij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jesus, dat gifje
Ik hoor het haar zo zeggen
Hm, sociaal vaardig zijn word overschat. Dat ben ik, behalve tegenover leuke vrouwenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo heerlijk is.Ik ben liever sociaal vaardig.
Bij vlagen ben ik dat ook en dat is toch wel leuker.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles hoeft geil te zijn.
Geven en nemen Carooltje.
Ga drinken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Bah, ik ben echt flauw melig.Ik heb niet eens gedronken.
niet erg hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Feer, mijn rank is eindelijk weer boven de 1300.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Nah. Geen behoefte aan. Ik heb alleen zin in Fruitesse of Kriek, maar dat heb ik niet.quote:
Gelukkig maar.quote:
Ik let daar niet op, dus geen idee of dat goed is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, mijn rank is eindelijk weer boven de 1300.
Wat dan?quote:
Dan ben ik meer van het nemenquote:
Geen idee. Ze zegt dat ook niet echt volgens mij, maar het lijkt zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt. Serie/film etc.
In dat geval neem ik ookquote:
He bah...Dat is zo saaiquote:
En dat op deze geile vrijdagavondquote:
Heerlijk hoor. Ik doe het liefst niks. Gewoon wachten tot het hoogtepunt komt en daarna lekker slapenquote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zegt dat ook niet echt volgens mij, maar het lijkt zo.
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
You just ruined itquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?
Ja lach maarquote:
Ik mis wat daarvoor...quote:
Ik wist dat t nooit iets tussen ons had kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Ik doe het liefst niks. Gewoon wachten tot het hoogtepunt komt en daarna lekker slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Nou hier mag ik niet klagen hoorquote:
Zou kunnen. Ik dacht, kan ik misschien weer een leuke film gaan kijken maar neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?
Nou niet hier bij mij... dus daarquote:
quote:
Ik had het in een spoiler moeten zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
You just ruined it
[..]
Ja lach maar
Nu nog wel
Sorry.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik dacht, kan ik misschien weer een leuke film gaan kijken maar nee
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mis wat daarvoor...
[..]
Ik wist dat t nooit iets tussen ons had kunnen worden.
Dat gaat zeker een lekker nachtje worden voor je danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Benauwd, moe, zenuwig en dat alles tegelijk.. Dat zal lekker slapen worden vannacht en morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Nee hoor. Eet maar lekker op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef Fylax het volgende:
Fera, wil jij de laatste paar Hamka's chips?
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook wel
Arme jongen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook wel
Aaawwwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomen
Nu ben ik bezorgd
Ik heb een deja vuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis te warm. Die van mij was ook weg vannacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomen
Nu ben ik bezorgd
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis te warm. Die van mij was ook weg vannacht.
En vanmorgen mauwen alsof en brokken vreten alsof hij een wereldreis achter de rug had gehad zonder eten
En op sommige potten een andere potquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor. Op ieder potje past een deksel.
Grrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er valt nog niks te vertellenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging iets vertellen. ...ik wacht
Nu ben je te laatquote:
scherven brengen geluk...komt toch alles nog goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.
Jawel dat was het welquote:
Laat maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.
Eh, nee...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
scherven brengen geluk...komt toch alles nog goed
En sowieso het weer werkt ook lekker mee hequote:
je bent verliefd op je getrouwde baas?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En sowieso het weer werkt ook lekker mee he
Soms heb je spontaan ineens een heel leuk gesprek waardoor de vlinders ineens door je lijf gieren
Ik geloof er niet (meer) in.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker een lekker nachtje worden voor je dan
ZondagmiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent verliefd op je getrouwde baas?![]()
Nou danquote:
Ach, laat maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft lola he, deed net ook al stom tegen mij
Spannendquote:
Je zit te stoken jongen. Die arme yats is helemaak van de kaartquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft lola he, deed net ook al stom tegen mij
Ik heb helemaal niet liggen rollenbollenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met wie heb je dan liggen rollebollen op deze zogenoemde geile vrijdagavond????
Daar heb ik sedan niet voor nodig. Het duizelt me sowieso de laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zit te stoken jongen. Die arme yats is helemaak van de kaart
Ik stook niet, je bent gewoon vervelendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zit te stoken jongen. Die arme yats is helemaak van de kaart
Oh... sterktequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet liggen rollenbollen![]()
Het is gewoon warm en ik heb zin, dus geile vrijdagavond
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet liggen rollenbollen![]()
Het is gewoon warm en ik heb zin, dus geile vrijdagavond
Ow dat komt vannacht wel goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik stook niet, je bent gewoon vervelend
Ga je vannacht rollebollen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dat komt vannacht wel goed hoor
Nee jij mag nietquote:
Ja met mijn dolfijntjequote:
Pocket-sizequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me zo onhandig met zo'n uit de kluiten gewassen goudvis
Trusten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef yats het volgende:
Ik ben er weer ff klaar mee. Welterusten allen
Truste. Droom fijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef yats het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef yats het volgende:
Ik wacht t wel afquote:
quote:
Roos.quote:
Dat deed ik net en nu heb ik spijt.quote:
Jongen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]Alsof ik in jouw buurt wil zijn.
[..]
Roos.
Heb vandaag een kuurtje gekocht. Hopelijk ben ik er snel vanaf.
Vervelendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:14 schreef Fera het volgende:
[..]Alsof ik in jouw buurt wil zijn.
[..]
Roos.
Heb vandaag een kuurtje gekocht. Hopelijk ben ik er snel vanaf.
Was een grapje hoor.quote:
Het kan daar wel aan liggen, maar ik gebruik altijd van alles door elkaar en heb nooit ergens last van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vervelend
Ik krijg daar altijd last van bij verkeerde shampoo
Gezien het tijdstip: ga lekker naar bed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen? Verveel me zo erg
Ik ben totaal niet moequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip: ga lekker naar bed.
Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk.quote:
Misschien.quote:
Je hebt wel gelijk, maar ... Ja ik weet niet ik wil gewoon nog wakker zijn en iets leuks doen. Ben een nachtmens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk.
Vandaar dat ik super wakker ben met 3 schermen openquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk.
Hmm ja maar lijkt me als het al een paar weken terug voor het laatst gewisseld hebt, je al eerder last van moeten hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan daar wel aan liggen, maar ik gebruik altijd van alles door elkaar en heb nooit ergens last van.Maar ik gebruik inderdaad sinds een paar weken Rainforest Shampoo van TBS. Alleen die heb ik wel eens eerder gehad, zonder problemen.
Maar ja. Ik gebruik hem nu als douchegel.
Ik heb er al een paar weken last van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja maar lijkt me als het al een paar weken terug voor het laatst gewisseld hebt, je al eerder last van moeten hebben
Kan best hoor. Ik merk het aan mezelf ook. Dan ga ik van de laptop af, nog even op m'n mobiel en dan ben ik klaarwakker. Maar tegenwoordig lees ik even een stukje en dan voel ik m'n oogleden echt zwaar worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik super wakker ben met 3 schermen open
Daarom.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhNou grote kans dat het daar dan aan ligt
Hopen dat het helptquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom.Dus kuurtje gehaald en nieuwe shampoo. Ik ga maar eens babyshampoo proberen. Dat is heel erg mild. Lekker rustig voor m'n hoofdhuid.
Yes! Want die sneeuw in m'n bed is ook niks.quote:
Neutralquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom.Dus kuurtje gehaald en nieuwe shampoo. Ik ga maar eens babyshampoo proberen. Dat is heel erg mild. Lekker rustig voor m'n hoofdhuid.
Ik gebruik al best veel van Neutral.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neutral![]()
![]()
Het is stom maar is zacht vd hoofdhuid
Maak je niet zo druk over wat ze in GRTD zeggen.quote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk over wat ze in GRTD zeggen.Zeker niet over Inso.
Zoals ik al zei, op FOK! heb je af en toe een dikke huid nodig.quote:
Oh nee dat dan weer niet, hoewel ik sowieso een nachtmens ben. Maar slapen is meestal instant, zelfs na laptop aan hebben. Hou sowieso niet van lezen e.d.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan best hoor. Ik merk het aan mezelf ook. Dan ga ik van de laptop af, nog even op m'n mobiel en dan ben ik klaarwakker. Maar tegenwoordig lees ik even een stukje en dan voel ik m'n oogleden echt zwaar worden.
Hoe krijg je een dikke huid? Ik ben van nature super dun.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, op FOK! heb je af en toe een dikke huid nodig.
Gelukkig heb ik die van nature. Hihaho.
Vaker naar de Mac gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe krijg je een dikke huid? Ik ben van nature super dun.
Sedan is een nachtuiltje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee dat dan weer niet, hoewel ik sowieso een nachtmens ben. Maar slapen is meestal instant, zelfs na laptop aan hebben. Hou sowieso niet van lezen e.d.
Ecto.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga echt zo vaak naar de Mac, of de turk. Ik kom echt weinig aan.
Dankje Fera je bent echt aardig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ecto.
Maar even serieus: je moet opmerkingen hier vaak met een korrel zout nemen. En soms moeten mensen in een SC gewoon aan je wennen. Eigenlijk is dat IRL ook, als je net bij een nieuwe groep komt. Er zullen altijd mensen denken: "Tssk, wie is die nieuwe?" Gewoon even doorheen bijten.
En als ze echt vervelend worden kun je altijd nog een andere crowd zoeken. Maar het blijft FOK!
Awww.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Geen dank hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Slapen = tijdsverspilling, alleen helaas nodigquote:
Slapen doen we wel als we dood zijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slapen = tijdsverspilling, alleen helaas nodig
Hoewel 3-4uur ook niet echt handig is, echter stelt een nieuwe pc zichzelf ook niet in helaas
Slijmbalquote:
Fokken DUH !quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan in iedergeval al slijmen als een echte Fok!ker.
Feraquote:
Bier drinkenquote:
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
PC instellen, Fok!ken, en broodje aan het nomnom
Feraquote:
Sorry. Kusje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ook.
[..]
Fera.
quote:
quote:
Komt vanzelf als je het lang genoeg met dr uithoud hier op fokquote:
ahhahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je het lang genoeg met dr uithoud hier op fok.
Verder is alles opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ook.
[..]
Fera.
Heb ik al weken last van, maar ik heb telkens geen zin om naar de supermarkt te gaan. Vorige week wel even vlug gegaan, maar alleen chips gekocht en broodjes. Moet maar snel weer eens diepvries minipizza's enzo halen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je het lang genoeg met dr uithoud hier op fok.
Had ie toch snel voor elkaarquote:
Trusten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo maar eens serie kijken en jullie verlaten. Spreek jullie binnenkort wel weer
. Slaap lekker alvast
![]()
.
Welke serie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo maar eens serie kijken en jullie verlaten. Spreek jullie binnenkort wel weer
. Slaap lekker alvast
![]()
.
Vandaag een oude ep van ncisquote:
quote:
Op een zaterdag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet wel, veel te doen vandaag
Uh ja, morgen hok vol visite, dus boodschappen doen, taart afmaken, opruimen dat soort zooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een zaterdag?Ik heb nog 1 dagje werken, daarna weekend...
Ik ga appeltaart bakken vandaagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx, nu eerst afwassen, dan taart afmaken.
[..]
Mogguh buufje
Koud?quote:
Het was hier gisteren bloedheet. Nu niet meerquote:
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga appeltaart bakken vandaag![]()
Klinkt goed! Ik lust alleen geen marsepeinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh lekker
Ik een taart met marsepein (als dat wil lukken met die warmte) en met limoen-merengue creme en kersenbavarois
Appeltaart heb ik geen zin meer om te maken dus die haal ik wel even bij de bakkert
Omg.!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik lust alleen geen marsepein![]()
Het is de eerste keer dat ik zelf appeltaart ga makenMaar ik roep al maanden dat ik dat ga doen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg.!!!
Je bent jaaaaaaaaaaariggefeliciteerd
Thanksquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:47 schreef yats het volgende:
Morgen (of hij goed word wacht ik nog even af)
Ow, en congrats buuf!
quote:
Heb je al cadeau's gekregen voor je verjaardag?quote:
Ja, afgelopen week al op stap geweest met mn moeder. Heb van mn ouders nieuwe spreien voor over mn banken gekregen en ze hebben geld bij mn nieuwe matras gelegd. Van mn broertje heb ik zo'n campinggaspitje gekregen die ik dan dus mee kan nemen naar Lowlandsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:51 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je al cadeau's gekregen voor je verjaardag?
uhuh heerlijk en daar?quote:
laat gemaakt dus?quote:
FOK!ken tot 5 uurquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
laat gemaakt dus?
wat heb je gedaan dan?
quote:
hahahahquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]ik zal niet ontkennen dat ik dat ooit ook wel eens gedaan heb
zo af en toe moet het kunnenquote:
wat is nachtbaggerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo af en toe moet het kunnen
en toendertijd had je ook nog nachtbagger dat was helemaal lachen
dat was in onzin een topic wat open ging na 12 uur geloof ikquote:
en waarom is dat niet meerrr?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat was in onzin een topic wat open ging na 12 uur geloof ik
het ging voornamelijk over bier tieten en uitgaan
ik heb geen idee to be honestquote:
ooh okeequote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee to be honest
ik ben een hele tijd toen niet meer op fok geweest
toen ik weer terug kwam bestond het niet meer
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week al op stap geweest met mn moeder. Heb van mn ouders nieuwe spreien voor over mn banken gekregen en ze hebben geld bij mn nieuwe matras gelegd. Van mn broertje heb ik zo'n campinggaspitje gekregen die ik dan dus mee kan nemen naar LowlandsEn er werd zojuist een fles wijn bezorgd via Greetz met een leuk kaartje van mn nicht
Thanks!quote:
Nou, een van de eerste dingen die ze deden toen ik wakker werd was heel dicht bij me komen liggen, veel spinnen en af en toe miauwen. Ik zie dat als 'Gefeliciteerd mama'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:09 schreef yats het volgende:
[..]Allemaal vrij nuttige cadeau's dus. En natuurlijk kopjes van de katten neem ik aan?
Zelfs al doen ze het vaker, het gebaar word toch altijd op prijs gesteld lijkt me. Die dikke rooie van mij komt uit het asiel waardoor zijn precieze geboortedatum onbekend is, dus is hij op dezelfde dag als mij jarig. Dat geeft een extra dimensie aan een verjaardag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, een van de eerste dingen die ze deden toen ik wakker werd was heel dicht bij me komen liggen, veel spinnen en af en toe miauwen. Ik zie dat als 'Gefeliciteerd mama'Ookal doen ze dat vaker
Leukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs al doen ze het vaker, het gebaar word toch altijd op prijs gesteld lijkt me. Die dikke rooie van mij komt uit het asiel waardoor zijn precieze geboortedatum onbekend is, dus is hij op dezelfde dag als mij jarig. Dat geeft een extra dimensie aan een verjaardag.
Hoe oud zijn ze nu? Mijne kreeg een nieuwe krabpaal dit jaar, hij was er zo blij mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk![]()
Die van mij waren 20 juni jarig. Overladen met cadeau's
Een jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze nu? Mijne kreeg een nieuwe krabpaal dit jaar, hij was er zo blij mee.
Thanks Rivalquote:
dan hier in nijmegen ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:41 schreef Giertje het volgende:
volgens mij krijgen we hier in apeldoorn zo een plensbui :S
zo te zien wel jaquote:
hier nog niet en daar ga ik effe snel gebruik van maken door effe snel boodschappen te doenquote:
Hier niet.quote:
Ah, de 'leuke leeftijd' dusquote:
huh?quote:
quote:
quote:
Thanksquote:
Elke leeftijd heeft zijn charmes, toch?quote:
dat kloptquote:
je profielquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kloptwaar haal jij die info vandaan dan?
ooow wahahaha helemaal vergeten dat ik mijn naam daar neer had gezetquote:
maar ik heet dus ook zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow wahahaha helemaal vergeten dat ik mijn naam daar neer had gezet
whehehe oke aangenaam naamgenootquote:
ik was ooit op een camping daar hadden we 4 nicks dat probleem hebben we toen opgelost door de plaatsnamen er achter te zettenquote:
Haha coolquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was ooit op een camping daar hadden we 4 nicks dat probleem hebben we toen opgelost door de plaatsnamen er achter te zetten
Ik heb je toch over de collega-problematiek verteldquote:
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je toch over de collega-problematiek verteld?
Zeker, al zijn ze actiever als ze jong zijn. Mijne is alweer 9 en is een stuk minder speels dan een paar jaar terug. Maar gelukkig compenseert hij dat doordat hij een echte knuffel is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Elke leeftijd heeft zijn charmes, toch?
Niet zo gek, neequote:
Als ik zou moeten kiezen tussen 'gek' en 'slet', zou ik zeggen dat hij in de eerste plaats een slet is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |