En sowieso het weer werkt ook lekker mee hequote:
je bent verliefd op je getrouwde baas?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En sowieso het weer werkt ook lekker mee he
Soms heb je spontaan ineens een heel leuk gesprek waardoor de vlinders ineens door je lijf gieren
Ik geloof er niet (meer) in.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker een lekker nachtje worden voor je dan
ZondagmiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent verliefd op je getrouwde baas?![]()
Nou danquote:
Ach, laat maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft lola he, deed net ook al stom tegen mij
Spannendquote:
Je zit te stoken jongen. Die arme yats is helemaak van de kaartquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijft lola he, deed net ook al stom tegen mij
Ik heb helemaal niet liggen rollenbollenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met wie heb je dan liggen rollebollen op deze zogenoemde geile vrijdagavond????
Daar heb ik sedan niet voor nodig. Het duizelt me sowieso de laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zit te stoken jongen. Die arme yats is helemaak van de kaart
Ik stook niet, je bent gewoon vervelendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zit te stoken jongen. Die arme yats is helemaak van de kaart
Oh... sterktequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet liggen rollenbollen![]()
Het is gewoon warm en ik heb zin, dus geile vrijdagavond
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet liggen rollenbollen![]()
Het is gewoon warm en ik heb zin, dus geile vrijdagavond
Ow dat komt vannacht wel goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik stook niet, je bent gewoon vervelend
Ga je vannacht rollebollen dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dat komt vannacht wel goed hoor
Nee jij mag nietquote:
Ja met mijn dolfijntjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |