In dat geval neem ik ookquote:
He bah...Dat is zo saaiquote:
En dat op deze geile vrijdagavondquote:
Heerlijk hoor. Ik doe het liefst niks. Gewoon wachten tot het hoogtepunt komt en daarna lekker slapenquote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zegt dat ook niet echt volgens mij, maar het lijkt zo.
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
You just ruined itquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?
Ja lach maarquote:
Ik mis wat daarvoor...quote:
Ik wist dat t nooit iets tussen ons had kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Ik doe het liefst niks. Gewoon wachten tot het hoogtepunt komt en daarna lekker slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Nou hier mag ik niet klagen hoorquote:
Zou kunnen. Ik dacht, kan ik misschien weer een leuke film gaan kijken maar neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?
Nou niet hier bij mij... dus daarquote:
quote:
Ik had het in een spoiler moeten zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
You just ruined it
[..]
Ja lach maar
Nu nog wel
Sorry.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik dacht, kan ik misschien weer een leuke film gaan kijken maar nee
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mis wat daarvoor...
[..]
Ik wist dat t nooit iets tussen ons had kunnen worden.
Dat gaat zeker een lekker nachtje worden voor je danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Benauwd, moe, zenuwig en dat alles tegelijk.. Dat zal lekker slapen worden vannacht en morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Nee hoor. Eet maar lekker op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef Fylax het volgende:
Fera, wil jij de laatste paar Hamka's chips?
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook wel
Arme jongen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook wel
Aaawwwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomen
Nu ben ik bezorgd
Ik heb een deja vuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook wel
Tis te warm. Die van mij was ook weg vannacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomen
Nu ben ik bezorgd
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis te warm. Die van mij was ook weg vannacht.
En vanmorgen mauwen alsof en brokken vreten alsof hij een wereldreis achter de rug had gehad zonder eten
En op sommige potten een andere potquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor. Op ieder potje past een deksel.
Grrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor. Op ieder potje past een deksel.
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor. Op ieder potje past een deksel.
Er valt nog niks te vertellenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging iets vertellen. ...ik wacht
Nu ben je te laatquote:
scherven brengen geluk...komt toch alles nog goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.
Jawel dat was het welquote:
Laat maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.
Eh, nee...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
scherven brengen geluk...komt toch alles nog goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |