Ga drinken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Bah, ik ben echt flauw melig.Ik heb niet eens gedronken.
niet erg hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Bah, ik ben echt flauw melig.Ik heb niet eens gedronken.
Feer, mijn rank is eindelijk weer boven de 1300.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Bah, ik ben echt flauw melig.Ik heb niet eens gedronken.
Nah. Geen behoefte aan. Ik heb alleen zin in Fruitesse of Kriek, maar dat heb ik niet.quote:
Gelukkig maar.quote:
Ik let daar niet op, dus geen idee of dat goed is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, mijn rank is eindelijk weer boven de 1300.
Wat dan?quote:
Dan ben ik meer van het nemenquote:
Geen idee. Ze zegt dat ook niet echt volgens mij, maar het lijkt zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt. Serie/film etc.
In dat geval neem ik ookquote:
He bah...Dat is zo saaiquote:
En dat op deze geile vrijdagavondquote:
Heerlijk hoor. Ik doe het liefst niks. Gewoon wachten tot het hoogtepunt komt en daarna lekker slapenquote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zegt dat ook niet echt volgens mij, maar het lijkt zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |