Heerlijk toch? Ik ben geloof ik echt de grootste autist hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
Haha. Zou wat zijn. Ik ben alleen vreselijk slecht in uitleggen. Het is echt een soort tweede natuur, zonder opschepperig over te komen.Gaat vanzelf.
Ah, arme jijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.Meestal is het juist andersom.
Maar ja, IRL ben ik ook een zielige zolderkamerautist.
nee optiefen kutkloonquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef artelligence het volgende:
Hallo! Ik ben nieuw hier. Is het gezellig?
Hamka's zijn lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke TT.
Even dat kutje vol hamka's spuiten..
Geil
met jou nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef artelligence het volgende:
Het plaatje dat ik daarbij in mijn hoofd had was niet zo geil hoor Lolaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke TT.
Geil
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke TT.
Geil
Dank U, Dank U.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef artelligence het volgende:
Ik weet niet of dat zo heerlijk is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik ben geloof ik echt de grootste autist hier
Niet alles hoeft geil te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het plaatje dat ik daarbij in mijn hoofd had was niet zo geil hoor Lola
Dank u voor dit beeldquote:
Past wel bij een SEX SC, niet?quote:
Heb ik samen met Emma gemaakt.quote:
Tegen jou over mij?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jesus, dat gifje
Ik hoor het haar zo zeggen
Hm, sociaal vaardig zijn word overschat. Dat ben ik, behalve tegenover leuke vrouwenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo heerlijk is.Ik ben liever sociaal vaardig.
Bij vlagen ben ik dat ook en dat is toch wel leuker.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet alles hoeft geil te zijn.
Geven en nemen Carooltje.
Ga drinken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Bah, ik ben echt flauw melig.Ik heb niet eens gedronken.
niet erg hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Feer, mijn rank is eindelijk weer boven de 1300.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
Nah. Geen behoefte aan. Ik heb alleen zin in Fruitesse of Kriek, maar dat heb ik niet.quote:
Gelukkig maar.quote:
Ik let daar niet op, dus geen idee of dat goed is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, mijn rank is eindelijk weer boven de 1300.
Wat dan?quote:
Dan ben ik meer van het nemenquote:
Geen idee. Ze zegt dat ook niet echt volgens mij, maar het lijkt zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt. Serie/film etc.
In dat geval neem ik ookquote:
He bah...Dat is zo saaiquote:
En dat op deze geile vrijdagavondquote:
Heerlijk hoor. Ik doe het liefst niks. Gewoon wachten tot het hoogtepunt komt en daarna lekker slapenquote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zegt dat ook niet echt volgens mij, maar het lijkt zo.
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
You just ruined itquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?
Ja lach maarquote:
Ik mis wat daarvoor...quote:
Ik wist dat t nooit iets tussen ons had kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Ik doe het liefst niks. Gewoon wachten tot het hoogtepunt komt en daarna lekker slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Nou hier mag ik niet klagen hoorquote:
Zou kunnen. Ik dacht, kan ik misschien weer een leuke film gaan kijken maar neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zegt Hitchcock, in plaats van 'his cock'. Waarschijnlijk een interview?
Nou niet hier bij mij... dus daarquote:
quote:
Ik had het in een spoiler moeten zetten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
You just ruined it
[..]
Ja lach maar
Nu nog wel
Sorry.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik dacht, kan ik misschien weer een leuke film gaan kijken maar nee
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mis wat daarvoor...
[..]
Ik wist dat t nooit iets tussen ons had kunnen worden.
Dat gaat zeker een lekker nachtje worden voor je danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Benauwd, moe, zenuwig en dat alles tegelijk.. Dat zal lekker slapen worden vannacht en morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Nee hoor. Eet maar lekker op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef Fylax het volgende:
Fera, wil jij de laatste paar Hamka's chips?
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook wel
Arme jongen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hoeft dat ook helemaal niet. Je hebt een toffe kat maar dat is het dan ook wel
Aaawwwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomen
Nu ben ik bezorgd
Ik heb een deja vuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis te warm. Die van mij was ook weg vannacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kat is vandaag niet thuis gekomen
Nu ben ik bezorgd
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis te warm. Die van mij was ook weg vannacht.
En vanmorgen mauwen alsof en brokken vreten alsof hij een wereldreis achter de rug had gehad zonder eten
En op sommige potten een andere potquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor. Op ieder potje past een deksel.
Grrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er valt nog niks te vertellenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij ging iets vertellen. ...ik wacht
Nu ben je te laatquote:
scherven brengen geluk...komt toch alles nog goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.
Jawel dat was het welquote:
Laat maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat betekend niet dat je meteen zijn potje moet laten vallen.
Eh, nee...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
scherven brengen geluk...komt toch alles nog goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |