Komt vanzelf als je het lang genoeg met dr uithoud hier op fokquote:
ahhahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je het lang genoeg met dr uithoud hier op fok.
Verder is alles opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ook.
[..]
Fera.
Heb ik al weken last van, maar ik heb telkens geen zin om naar de supermarkt te gaan. Vorige week wel even vlug gegaan, maar alleen chips gekocht en broodjes. Moet maar snel weer eens diepvries minipizza's enzo halen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je het lang genoeg met dr uithoud hier op fok.
Had ie toch snel voor elkaarquote:
Trusten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo maar eens serie kijken en jullie verlaten. Spreek jullie binnenkort wel weer
. Slaap lekker alvast
![]()
.
Welke serie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo maar eens serie kijken en jullie verlaten. Spreek jullie binnenkort wel weer
. Slaap lekker alvast
![]()
.
Vandaag een oude ep van ncisquote:
quote:
Op een zaterdag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet wel, veel te doen vandaag
Uh ja, morgen hok vol visite, dus boodschappen doen, taart afmaken, opruimen dat soort zooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een zaterdag?Ik heb nog 1 dagje werken, daarna weekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |