abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:18:27 #151
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141914726
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Vervelend ;(
Ik krijg daar altijd last van bij verkeerde shampoo :P
Het kan daar wel aan liggen, maar ik gebruik altijd van alles door elkaar en heb nooit ergens last van. :') Maar ik gebruik inderdaad sinds een paar weken Rainforest Shampoo van TBS. Alleen die heb ik wel eens eerder gehad, zonder problemen. :o Maar ja. Ik gebruik hem nu als douchegel. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:18:41 #152
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141914736
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen? Verveel me zo erg :(
Gezien het tijdstip: ga lekker naar bed.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141914743
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Gezien het tijdstip: ga lekker naar bed.
Ik ben totaal niet moe :'(
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:19:36 #154
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141914775
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Was een grapje hoor. :*
Dus je wil wel in de buurt zijn O+
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:20:07 #155
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141914801
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet moe :'(
Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:20:20 #156
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141914811
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dus je wil wel in de buurt zijn O+
Misschien. *)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141914827
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk. :)
Je hebt wel gelijk, maar ... Ja ik weet niet ik wil gewoon nog wakker zijn en iets leuks doen. Ben een nachtmens. :P
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:21:00 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141914833
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk. :)
Vandaar dat ik super wakker ben met 3 schermen open :')
pi_141914857
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Het kan daar wel aan liggen, maar ik gebruik altijd van alles door elkaar en heb nooit ergens last van. :') Maar ik gebruik inderdaad sinds een paar weken Rainforest Shampoo van TBS. Alleen die heb ik wel eens eerder gehad, zonder problemen. :o Maar ja. Ik gebruik hem nu als douchegel. :')
Hmm ja maar lijkt me als het al een paar weken terug voor het laatst gewisseld hebt, je al eerder last van moeten hebben
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:22:20 #160
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141914897
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm ja maar lijkt me als het al een paar weken terug voor het laatst gewisseld hebt, je al eerder last van moeten hebben
Ik heb er al een paar weken last van. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141914919
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik heb er al een paar weken last van. :@
Oh :+ Nou grote kans dat het daar dan aan ligt :P
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:23:15 #162
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141914937
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vandaar dat ik super wakker ben met 3 schermen open :')
Kan best hoor. Ik merk het aan mezelf ook. Dan ga ik van de laptop af, nog even op m'n mobiel en dan ben ik klaarwakker. Maar tegenwoordig lees ik even een stukje en dan voel ik m'n oogleden echt zwaar worden. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:23:52 #163
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141914972
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Oh :+ Nou grote kans dat het daar dan aan ligt :P
Daarom. :D Dus kuurtje gehaald en nieuwe shampoo. Ik ga maar eens babyshampoo proberen. Dat is heel erg mild. Lekker rustig voor m'n hoofdhuid. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141915010
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Daarom. :D Dus kuurtje gehaald en nieuwe shampoo. Ik ga maar eens babyshampoo proberen. Dat is heel erg mild. Lekker rustig voor m'n hoofdhuid. :)
Hopen dat het helpt *O*
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:25:56 #165
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915058
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hopen dat het helpt *O*
Yes! Want die sneeuw in m'n bed is ook niks. _O- :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141915060
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Daarom. :D Dus kuurtje gehaald en nieuwe shampoo. Ik ga maar eens babyshampoo proberen. Dat is heel erg mild. Lekker rustig voor m'n hoofdhuid. :)
Neutral _O_ O+
Het is stom maar is zacht vd hoofdhuid
pi_141915137
Vinden jullie mij aardig? :'(
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:28:08 #168
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915178
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Neutral _O_ O+
Het is stom maar is zacht vd hoofdhuid
Ik gebruik al best veel van Neutral. :D Vooral voor m'n gezicht. Best wel fijn. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:28:24 #169
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915198
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Fylax het volgende:
Vinden jullie mij aardig? :'(
Maak je niet zo druk over wat ze in GRTD zeggen. :* Zeker niet over Inso.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141915254
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef Fera het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk over wat ze in GRTD zeggen. :* Zeker niet over Inso.
Dankjewel. O+
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:30:29 #171
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:29 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dankjewel. O+
Zoals ik al zei, op FOK! heb je af en toe een dikke huid nodig.

Gelukkig heb ik die van nature. Hihaho. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:30:36 #172
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141915312
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Kan best hoor. Ik merk het aan mezelf ook. Dan ga ik van de laptop af, nog even op m'n mobiel en dan ben ik klaarwakker. Maar tegenwoordig lees ik even een stukje en dan voel ik m'n oogleden echt zwaar worden. :D
Oh nee dat dan weer niet, hoewel ik sowieso een nachtmens ben. Maar slapen is meestal instant, zelfs na laptop aan hebben. Hou sowieso niet van lezen e.d.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:31:03 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141915331
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Fylax het volgende:
Vinden jullie mij aardig? :'(
Nee, echt totaal niet.
pi_141915332
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, op FOK! heb je af en toe een dikke huid nodig.

Gelukkig heb ik die van nature. Hihaho. ;(
Hoe krijg je een dikke huid? Ik ben van nature super dun.
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:31:50 #175
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915369
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe krijg je een dikke huid? Ik ben van nature super dun.
Vaker naar de Mac gaan. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:32:05 #176
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh nee dat dan weer niet, hoewel ik sowieso een nachtmens ben. Maar slapen is meestal instant, zelfs na laptop aan hebben. Hou sowieso niet van lezen e.d.
Sedan is een nachtuiltje. O+ :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141915400
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Vaker naar de Mac gaan. :')
Ik ga echt zo vaak naar de Mac, of de turk. Ik kom echt weinig aan. :')
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:34:05 #178
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915489
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik ga echt zo vaak naar de Mac, of de turk. Ik kom echt weinig aan. :')
Ecto.

Maar even serieus: je moet opmerkingen hier vaak met een korrel zout nemen. En soms moeten mensen in een SC gewoon aan je wennen. Eigenlijk is dat IRL ook, als je net bij een nieuwe groep komt. Er zullen altijd mensen denken: "Tssk, wie is die nieuwe? :') " Gewoon even doorheen bijten.

En als ze echt vervelend worden kun je altijd nog een andere crowd zoeken. Maar het blijft FOK!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141915516
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:34 schreef Fera het volgende:

[..]

Ecto.

Maar even serieus: je moet opmerkingen hier vaak met een korrel zout nemen. En soms moeten mensen in een SC gewoon aan je wennen. Eigenlijk is dat IRL ook, als je net bij een nieuwe groep komt. Er zullen altijd mensen denken: "Tssk, wie is die nieuwe? :') " Gewoon even doorheen bijten.

En als ze echt vervelend worden kun je altijd nog een andere crowd zoeken. Maar het blijft FOK!
Dankje Fera je bent echt aardig. O+ :D :*
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:35:33 #180
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915566
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:34 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dankje Fera je bent echt aardig. O+ :D :*
Awww. :D Geen dank hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141915591
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Awww. :D Geen dank hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:36:56 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141915635
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Fera het volgende:

[..]

Sedan is een nachtuiltje. O+ :D
Slapen = tijdsverspilling, alleen helaas nodig :(

Hoewel 3-4uur ook niet echt handig is, echter stelt een nieuwe pc zichzelf ook niet in helaas ;(
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:37:31 #183
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915657
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Slapen = tijdsverspilling, alleen helaas nodig :(

Hoewel 3-4uur ook niet echt handig is, echter stelt een nieuwe pc zichzelf ook niet in helaas ;(
Slapen doen we wel als we dood zijn!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141915660
Wat zijn jullie aan het doen?
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:37:44 #185
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141915671
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:34 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dankje Fera je bent echt aardig. O+ :D :*
Slijmbal :r.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:37:51 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141915674
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:34 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dankje Fera je bent echt aardig. O+ :D :*
Je kan in iedergeval al slijmen als een echte Fok!ker.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:38:27 #187
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141915701
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen?
Fokken DUH !
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:38:28 #188
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915704
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef DaMook het volgende:

[..]

Slijmbal :r.
:')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141915721
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan in iedergeval al slijmen als een echte Fok!ker.
:')
(she/her)
pi_141915729
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:38 schreef DaMook het volgende:

[..]

Fokken DUH !
en verder?
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:39:08 #191
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141915735
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:38 schreef Fera het volgende:

[..]

:')
Fera *O* .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:39:33 #192
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141915752
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef Fylax het volgende:

[..]

en verder?
Bier drinken :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:39:59 #193
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915773
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef DaMook het volgende:

[..]

Fera *O* .
:') ___ !!!

Pls
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:40:48 #194
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141915812
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Slapen doen we wel als we dood zijn!
Daarom :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:38 schreef Fylax het volgende:

[..]

:')
:*
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:41:40 #195
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141915847
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen?
PC instellen, Fok!ken, en broodje aan het nomnom :9
pi_141915874
Ik heb ook honger. :(
(she/her)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:44:03 #197
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141915948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

PC instellen, Fok!ken, en broodje aan het nomnom :9
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ook :) .

quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef Fera het volgende:

[..]

:') ___ !!!

Pls
Fera -O- .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:44:17 #198
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141915954
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef DaMook het volgende:

[..]

Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ook :) .

[..]

Fera -O- .
Sorry. Kusje? :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:47:08 #199
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_141916079
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Sorry. Kusje? :)
:* .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 5 juli 2014 @ 00:47:25 #200
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141916096
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:47 schreef DaMook het volgende:

[..]

:* .
:*
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')