Het kan daar wel aan liggen, maar ik gebruik altijd van alles door elkaar en heb nooit ergens last van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vervelend
Ik krijg daar altijd last van bij verkeerde shampoo
Gezien het tijdstip: ga lekker naar bed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen? Verveel me zo erg
Ik ben totaal niet moequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip: ga lekker naar bed.
Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk.quote:
Misschien.quote:
Je hebt wel gelijk, maar ... Ja ik weet niet ik wil gewoon nog wakker zijn en iets leuks doen. Ben een nachtmens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk.
Vandaar dat ik super wakker ben met 3 schermen openquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je even alle schermen afsluiten, want dat licht breek de melatonine (het stofje wat je moe maakt) in je lichaam af, waardoor je dus slecht in slaap gaat komen. Pak een boek, ga lekker in bed lezen tot je moe wordt en dan slaap je heerlijk.
Hmm ja maar lijkt me als het al een paar weken terug voor het laatst gewisseld hebt, je al eerder last van moeten hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan daar wel aan liggen, maar ik gebruik altijd van alles door elkaar en heb nooit ergens last van.Maar ik gebruik inderdaad sinds een paar weken Rainforest Shampoo van TBS. Alleen die heb ik wel eens eerder gehad, zonder problemen.
Maar ja. Ik gebruik hem nu als douchegel.
Ik heb er al een paar weken last van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja maar lijkt me als het al een paar weken terug voor het laatst gewisseld hebt, je al eerder last van moeten hebben
Kan best hoor. Ik merk het aan mezelf ook. Dan ga ik van de laptop af, nog even op m'n mobiel en dan ben ik klaarwakker. Maar tegenwoordig lees ik even een stukje en dan voel ik m'n oogleden echt zwaar worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik super wakker ben met 3 schermen open
Daarom.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhNou grote kans dat het daar dan aan ligt
Hopen dat het helptquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom.Dus kuurtje gehaald en nieuwe shampoo. Ik ga maar eens babyshampoo proberen. Dat is heel erg mild. Lekker rustig voor m'n hoofdhuid.
Yes! Want die sneeuw in m'n bed is ook niks.quote:
Neutralquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom.Dus kuurtje gehaald en nieuwe shampoo. Ik ga maar eens babyshampoo proberen. Dat is heel erg mild. Lekker rustig voor m'n hoofdhuid.
Ik gebruik al best veel van Neutral.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neutral![]()
![]()
Het is stom maar is zacht vd hoofdhuid
Maak je niet zo druk over wat ze in GRTD zeggen.quote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk over wat ze in GRTD zeggen.Zeker niet over Inso.
Zoals ik al zei, op FOK! heb je af en toe een dikke huid nodig.quote:
Oh nee dat dan weer niet, hoewel ik sowieso een nachtmens ben. Maar slapen is meestal instant, zelfs na laptop aan hebben. Hou sowieso niet van lezen e.d.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan best hoor. Ik merk het aan mezelf ook. Dan ga ik van de laptop af, nog even op m'n mobiel en dan ben ik klaarwakker. Maar tegenwoordig lees ik even een stukje en dan voel ik m'n oogleden echt zwaar worden.
Hoe krijg je een dikke huid? Ik ben van nature super dun.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, op FOK! heb je af en toe een dikke huid nodig.
Gelukkig heb ik die van nature. Hihaho.
Vaker naar de Mac gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe krijg je een dikke huid? Ik ben van nature super dun.
Sedan is een nachtuiltje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee dat dan weer niet, hoewel ik sowieso een nachtmens ben. Maar slapen is meestal instant, zelfs na laptop aan hebben. Hou sowieso niet van lezen e.d.
Ecto.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga echt zo vaak naar de Mac, of de turk. Ik kom echt weinig aan.
Dankje Fera je bent echt aardig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ecto.
Maar even serieus: je moet opmerkingen hier vaak met een korrel zout nemen. En soms moeten mensen in een SC gewoon aan je wennen. Eigenlijk is dat IRL ook, als je net bij een nieuwe groep komt. Er zullen altijd mensen denken: "Tssk, wie is die nieuwe?" Gewoon even doorheen bijten.
En als ze echt vervelend worden kun je altijd nog een andere crowd zoeken. Maar het blijft FOK!
Awww.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Geen dank hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Slapen = tijdsverspilling, alleen helaas nodigquote:
Slapen doen we wel als we dood zijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slapen = tijdsverspilling, alleen helaas nodig
Hoewel 3-4uur ook niet echt handig is, echter stelt een nieuwe pc zichzelf ook niet in helaas
Slijmbalquote:
Fokken DUH !quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan in iedergeval al slijmen als een echte Fok!ker.
Feraquote:
Bier drinkenquote:
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
PC instellen, Fok!ken, en broodje aan het nomnom
Feraquote:
Sorry. Kusje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ook.
[..]
Fera.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |