Sedan is een nachtuiltje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee dat dan weer niet, hoewel ik sowieso een nachtmens ben. Maar slapen is meestal instant, zelfs na laptop aan hebben. Hou sowieso niet van lezen e.d.
Ecto.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga echt zo vaak naar de Mac, of de turk. Ik kom echt weinig aan.
Dankje Fera je bent echt aardig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ecto.
Maar even serieus: je moet opmerkingen hier vaak met een korrel zout nemen. En soms moeten mensen in een SC gewoon aan je wennen. Eigenlijk is dat IRL ook, als je net bij een nieuwe groep komt. Er zullen altijd mensen denken: "Tssk, wie is die nieuwe?" Gewoon even doorheen bijten.
En als ze echt vervelend worden kun je altijd nog een andere crowd zoeken. Maar het blijft FOK!
Awww.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Geen dank hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Slapen = tijdsverspilling, alleen helaas nodigquote:
Slapen doen we wel als we dood zijn!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slapen = tijdsverspilling, alleen helaas nodig
Hoewel 3-4uur ook niet echt handig is, echter stelt een nieuwe pc zichzelf ook niet in helaas
Slijmbalquote:
Fokken DUH !quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan in iedergeval al slijmen als een echte Fok!ker.
Feraquote:
Bier drinkenquote:
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
PC instellen, Fok!ken, en broodje aan het nomnom
Feraquote:
Sorry. Kusje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets snacken moet ik zo ook gaan doen ja. En serie kijken ook.
[..]
Fera.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |