ik heb geen idee to be honestquote:
ooh okeequote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee to be honest
ik ben een hele tijd toen niet meer op fok geweest
toen ik weer terug kwam bestond het niet meer
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week al op stap geweest met mn moeder. Heb van mn ouders nieuwe spreien voor over mn banken gekregen en ze hebben geld bij mn nieuwe matras gelegd. Van mn broertje heb ik zo'n campinggaspitje gekregen die ik dan dus mee kan nemen naar LowlandsEn er werd zojuist een fles wijn bezorgd via Greetz met een leuk kaartje van mn nicht
Thanks!quote:
Nou, een van de eerste dingen die ze deden toen ik wakker werd was heel dicht bij me komen liggen, veel spinnen en af en toe miauwen. Ik zie dat als 'Gefeliciteerd mama'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:09 schreef yats het volgende:
[..]Allemaal vrij nuttige cadeau's dus. En natuurlijk kopjes van de katten neem ik aan?
Zelfs al doen ze het vaker, het gebaar word toch altijd op prijs gesteld lijkt me. Die dikke rooie van mij komt uit het asiel waardoor zijn precieze geboortedatum onbekend is, dus is hij op dezelfde dag als mij jarig. Dat geeft een extra dimensie aan een verjaardag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, een van de eerste dingen die ze deden toen ik wakker werd was heel dicht bij me komen liggen, veel spinnen en af en toe miauwen. Ik zie dat als 'Gefeliciteerd mama'Ookal doen ze dat vaker
Leukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs al doen ze het vaker, het gebaar word toch altijd op prijs gesteld lijkt me. Die dikke rooie van mij komt uit het asiel waardoor zijn precieze geboortedatum onbekend is, dus is hij op dezelfde dag als mij jarig. Dat geeft een extra dimensie aan een verjaardag.
Hoe oud zijn ze nu? Mijne kreeg een nieuwe krabpaal dit jaar, hij was er zo blij mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk![]()
Die van mij waren 20 juni jarig. Overladen met cadeau's
Een jaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze nu? Mijne kreeg een nieuwe krabpaal dit jaar, hij was er zo blij mee.
Thanks Rivalquote:
dan hier in nijmegen ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:41 schreef Giertje het volgende:
volgens mij krijgen we hier in apeldoorn zo een plensbui :S
zo te zien wel jaquote:
hier nog niet en daar ga ik effe snel gebruik van maken door effe snel boodschappen te doenquote:
Hier niet.quote:
Ah, de 'leuke leeftijd' dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |