SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
Mordsith snapt nog niet helemaal dat t een troll is denk ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
Jammer, m'n reactie in dat topic is verwijderd.
Zo bedoe- ahhh fuck itquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
@Tchock: Jij weet het wel te vinden? Smeerlap.
Hij heeft het er maar druk meequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Etsu het volgende:
Mordsith snapt nog niet helemaal dat t een troll is denk ik
Ik ook.quote:
Stoer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik al 3 weken niet meer.
Nouja, jawel, maar die werd toen verwijderd.
Die van mij is hoogstwaarschijnlijk zwaar onterecht.quote:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de mijne heeft gezet. Hebben we dezelfde?quote:
hihi je zei donkerbruinquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de mijne heeft gezet. Hebben we dezelfde?
Nee. Ik heb er eentje van net, uit dat LIF topic.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de mijne heeft gezet. Hebben we dezelfde?
18 is wel erg braaf jaquote:
T is watquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
Waarom heeft SB geen note erbij en Fera wel?
Goede vraagquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
Mijne eerst!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
Zo, nu ga ik even al jullie notes doorlezen.
Mijn opmerking was wat erger, denk ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
we hadden afgesproken dat je voor mij zou maken voor 50quote:
Ik heb er 71quote:
Staan vast spannende verhalen inquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
Zo, nu ga ik even al jullie notes doorlezen.
kan me niet herinnerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hadden afgesproken dat je voor mij zou maken voor 50
zo zie je maar dat je afspraken nooit nakomt
Dat hij zich tot bloedens tot anaal moest laten vernederen, omdat het ijzer in het bloed de geur zou neutraliseren.quote:
Nah kan niet, heb juist niet veel notes gehad afgelopen tijd dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf? paar weken terug had je rond 47, evenveel als ik.
wowquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hij zich tot bloedens tot anaal moest laten vernederen, omdat het ijzer in het bloed de geur zou neutraliseren.
paar maanden dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah kan niet, heb juist niet veel notes gehad afgelopen tijd dus
Dat wordt genietenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
PAX MORGEN 12U DE PARK CHECKEN MET JOHANNES EN MONO
Whehequote:
Ja toch, zo erg was hij nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
Fok zijn reactie weer wegIk vond 'm wel leuk
Neeh niet echtquote:
Oh deze week genoegquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:
Zijn er nog postnummers die mooi zijn om terug te lezen? Fitties die gestart zijn? Ditdatzuszo?
Dat wijf is te naief voor woorden als ze niet snapt dat hij een dikke troll isquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Neeh niet echt'Hoeveel weegt hij' kon ik alleen nog lezen
Mord is snel
Nu ook ditquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wijf is te naief voor woorden als ze niet snapt dat hij een dikke troll is
Met z`n weegt
quote:
Weetje hoeveel delen er zijn binnen een week?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja doe linkjes dan, ik wil sappigheid teruglezen
RUN!!!!quote:
Stinkiebil.quote:
wie de neuk is LMI?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoeveel delen er zijn binnen een week?Je moet gewoon LMI zijn laatste posts hier opzoeken denk ik.
Ik bedoelde stinkiebilquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Mord is een zij
En lief doen tegen d'r
Beetje dom, maar oke.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Mord is een zij
En lief doen tegen d'r
LETMEINquote:
Vertel mij alle sappige roddelsquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
LETMEIN
bespaar je de moeite en hoop koppijn en leer hem niet kennen.
ik waarschuw je nog een keer; leer hem niet kennen
LIF / Help ik stinkquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Moira. het volgende:
EN WELK TOPIC? Dit topic gaat te snel om terug te lezen dus samenvatting pls
Zeg het niet héél snel over een user maar dit is waarquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
LETMEIN
bespaar je de moeite en hoop koppijn en leer hem niet kennen.
ik waarschuw je nog een keer; leer hem niet kennen
Ik moest ook giechelen toen ik het typte.quote:
Ja heb proberen te zoeken maar alle topics gaan zo snel dat het niet te vinden isquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Moira. het volgende:
EN WELK TOPIC? Dit topic gaat te snel om terug te lezen dus samenvatting pls
kijk in LMI's pohiquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb proberen te zoeken maar alle topics gaan zo snel dat het niet te vinden is
quote:
Gedaan, laatste 4 topics door gescrold maar zie niks? Of ik kijk te snelquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Moira. het volgende:
LIF / Help ik stink
IK HEB HET GEWOON GEDAAN HUEHUEHUE YOLO
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=LETMEIN&about=¬intopic=0quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gedaan, laatste 4 topics door gescrold maar zie niks? Of ik kijk te snel
Je wordt dik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Dat moment wanneer je bijna vast zit in je pringles bus
Je hand in je pringles bus voor de duidelijkheid?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Snowbells het volgende:
Dat moment wanneer je bijna vast zit in je pringles bus
Ah goede samenvatting van allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=LETMEIN&about=¬intopic=0
denk dat zn reacties opzich al huilwaardig zijn.
Vertel mij de helft van het verhaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ken het verhaal maar voor de helft, dus weet t niet precies
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=LETMEIN&about=¬intopic=0
denk dat zn reacties opzich al huilwaardig zijn.
Je eten uitbraken werkt resoluut.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meh. Ik wil afvallen maar ik ben te lui
Jij hoeft toch niet af te vallen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lekker chubby worden toch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh ja klopt toen zat ik nog te twijfelen of ik daarvoor mocht gastmodden. Blijkt dus van wel. Soms, dan.quote:
Die Ro is lucky, wajooo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn spuugreflex werkt nietik kan er gewoon tegen als ik mijn vinger in mijn keel doe
Vindt Roro wel fijn zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn spuugreflex werkt nietik kan er gewoon tegen als ik mijn vinger in mijn keel doe
Dat is bijzonder. Dat doe ik je niet naquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met tandenpoetsen doe je toch ook gewoon je tong poetsen? Ik probeer altijd zo ver mogelijk achterop mijn tong te komen dus misschien heb ik het in die jaren getraind ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is bijzonder. Dat doe ik je niet na
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet... Geen... Seksgrap... Maken...quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met tandenpoetsen doe je toch ook gewoon je tong poetsen? Ik probeer altijd zo ver mogelijk achterop mijn tong te komen dus misschien heb ik het in die jaren getraind ofzo
Gewoon een junk volgens mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
Hadden jullie dit hilarische topic ook gezien?
ONZ / Lijk ik jong of oud?![]()
M`n broertje moet braken als hij sochtends vroeg z`n tanden poetstquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met tandenpoetsen doe je toch ook gewoon je tong poetsen? Ik probeer altijd zo ver mogelijk achterop mijn tong te komen dus misschien heb ik het in die jaren getraind ofzo
2 waren je al voor, ik heb mijn reactie al klaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Moet... Geen... Seksgrap... Maken...
Je bent een beetje laat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Moet... Geen... Seksgrap... Maken...
Ja, alleen wel beetje anticlimax thoughquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
Hadden jullie dit hilarische topic ook gezien?
ONZ / Lijk ik jong of oud?![]()
Anorexia meisjes houden er van dus zal wel werkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Dat is tegen obstipatie, of werkt het ook als dunmaker?
Dus hij poetst 's ochtends zijn tanden niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje moet braken als hij sochtends vroeg z`n tanden poetst
Ik doe het nooit zo ver. Ik vind het altijd wel prettig als ik te dronken naar huis ga van een feestje, om ergens in het gras gewoon mijn maag te legen door mijn vinger in de strot te douwen. Dan kom je nog enigzins fatsoenlijk thuis. 2 glazen water en wellicht een boterham, en je voelt je de volgende dag kiplekker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook een anorexia meisjequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anorexia meisjes houden er van dus zal wel werken
Jawel, hij hoeft sochtends nooit vroeg z`n bed uit dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus hij poetst 's ochtends zijn tanden niet?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook een anorexia meisje
Dat sowieso. Maar ik bedoel de echte vent van de foto's.quote:
Ik heb ze liever chubby.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook een anorexia meisje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik bedoel de echte vent van de foto's.
Verbaast me hoelang mijn kakhoofd-filmpje blijft staanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik bedoel de echte vent van de foto's.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zin in Ben & Jerrys Cookie Dough
Godver nu ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Verbaast me hoelang mijn kakhoofd-filmpje blijft staan
Als ik drank op heb en het gaat slecht wil ik dat ook doen maar 't lukt gewoon nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe het nooit zo ver. Ik vind het altijd wel prettig als ik te dronken naar huis ga van een feestje, om ergens in het gras gewoon mijn maag te legen door mijn vinger in de strot te douwen. Dan kom je nog enigzins fatsoenlijk thuis. 2 glazen water en wellicht een boterham, en je voelt je de volgende dag kiplekker.
Altijd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook aantrekkelijker die wat natuurlijker zijn. Dik vind ik echt niet mooi, maar een curve hier en daar lig ik niet wakker van.quote:
Als ik teveel op heb gaat het eigenlijk vanzelf.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik drank op heb en het gaat slecht wil ik dat ook doen maar 't lukt gewoon niet
quote:
quote:
Eergisteren nog wat gehad, maar is op nuquote:
Dus je zegt nu dat chubby zijn natuurlijker is dan dun?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook aantrekkelijker die wat natuurlijker zijn. Dik vind ik echt niet mooi, maar een curve hier en daar lig ik niet wakker van.
Het is mij momenteel te duurquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eergisteren nog wat gehad, maar is op nu
En de AH is nog wel open, maar geen zin om erheen te gaan
Ik ook niet, gelukkig. Anders zou ik nooit kunnen slapen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook aantrekkelijker die wat natuurlijker zijn. Dik vind ik echt niet mooi, maar een curve hier en daar lig ik niet wakker van.
HAHA MONO VALT OP DIKKE VROUWENquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een beetje vet op t lichaam is natuurlijk jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat chubby zijn natuurlijker is dan dun?
Laat ik het anders formuleren: een vrouw die leeft, zich niet druk maakt om een vetrolletje ofzo. Die hele magere scharminkels is niet zo heel spannend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag hij toch vinden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet wel eerst ijs op en dan de koekjesdeeg maar dat doe ik gewoon per hap vanaf mijn lepelquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
Bij Cookie Dough ga ik altijd het ijs opeten enzo en om de koekjes heen scheppen en dan op het eind koekjes op m'n tong laten smelten![]()
Omgquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet wel eerst ijs op en dan de koekjesdeeg maar dat doe ik gewoon per hap vanaf mijn lepelEnorme brokken koekjesdeeg
Beetje vreemde formulering maargoed, scharminkels ook echtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: een vrouw die leeft, zich niet druk maakt om een vetrolletje ofzo. Die hele magere scharminkels is niet zo heel spannend.
Ja hoor. Maar snap niet wat er natuurlijker aan isquote:
Zag je nog op fb vandaag.quote:
Probeerde je haar in eerste instantie terug te duwen de zee in?quote:
Waar?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je nog op fb vandaag.
[..]
Probeerde je haar in eerste instantie terug te duwen de zee in?
Nee, bang voor ontploffingsgevaar. Heb alles afgezet met linten en de EOD en Pieterburen gebeld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je nog op fb vandaag.
[..]
Probeerde je haar in eerste instantie terug te duwen de zee in?
Die benen niet trouwens.quote:
Ik ben geen fan van chocolade ijs.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik een tijdje terug
Mijn god. Ik zou me de diabetes vreten aan die shitquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik een tijdje terug
Ga je aan het bier Mono?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben net wakker, ik ben nog niet op dreef qua taal. Geen nood, dit komt nog goed vanavond!
Ik zag jou laatst ook op iemands status reageren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar?
Waarom zie jij mij wel op FB en ik jou nietVoeg me eens toe dan.
Hoe weet je dat ik het benquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst ook op iemands status reageren.![]()
Ik heb niets gehaald vandaag, ging om 15.00 naar bed en ben net wakkerquote:
Over het algemeen zetten vrouwen wel sneller vet aan dan mannen, hun vetpercentage is van nature gewoon hoger. Vroeger was dat handig voor het dragen en zogen van kinderen als ze gewoon wat extra's hadden. Dus dat het mannen aantrekt is in principe vrij natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar snap niet wat er natuurlijker aan is
Ik vind het wel meevallen Heb erger gezienquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa. Bovenbeen > onderbeen verhouding ziet er rechts weird uit.
Oh, ja oke. kan ik me in vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen zetten vrouwen wel sneller vet aan dan mannen, hun vetpercentage is van nature gewoon hoger. Vroeger was dat handig voor het dragen en zogen van kinderen als ze gewoon wat extra's hadden. Dus dat het mannen aantrekt is in principe vrij natuurlijk.
Niet dat iedereen dat per se hoeft te vinden.
Ontbijten met bierquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb niets gehaald vandaag, ging om 15.00 naar bed en ben net wakkerNachtdiensten hebben mijn ritme kapot gemaakt. Zal kijken of er nog wat in de koelkast ligt.
Ik heb je al toegeveogd joh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar?
Waarom zie jij mij wel op FB en ik jou nietVoeg me eens toe dan.
Kijk uit, straks heb ik een hartaanval.quote:
Ik had een jaar geleden contact met zo'n pro-ana meisje op tumblr. Lag al in 't ziekenhuis en wilde gewoon een einde er aan maken omdat ze perse niet wilde etenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen Heb erger gezien
Op tumblr vooralZIe je echt hele magere meisjes
Die gewoon echt rijp zijn voor een opname
Force feeden en in coma leggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden contact met zo'n pro-ana meisje op tumblr. Lag al in 't ziekenhuis en wilde gewoon een einde er aan maken omdat ze perse niet wilde eten
omgquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee het was deze
[ afbeelding ]
Ook met koekjesdeeg
Nja 't is ook niet dat ik echt een geheim maak van m'n identiteit met tientallen FOK!kers als vrienden en zelfs één in m'n bedquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik ben best slim hoor, don't worry.
Koppelen aan een feeder.quote:
Dit. Maar RTV Oost Oktoberfeesten zijn wel tof. Gewoon bier drinken en mee lallen met je zatte kop.quote:
Uhu. Een kwart van de mensen met anorexia overleeft het ook neit geloof ik, of 20 procent ofzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden contact met zo'n pro-ana meisje op tumblr. Lag al in 't ziekenhuis en wilde gewoon een einde er aan maken omdat ze perse niet wilde eten
WIE DAN, IK WERK ALTIJD 'S NACHTS.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja 't is ook niet dat ik echt een geheim maak van m'n identiteit met tientallen FOK!kers als vrienden en zelfs één in m'n bed
Oh heb ik je op Facebook ja? Ben je naam vergetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je al toegeveogd joh.
Ik zag een update van Mono waar jij op een foto stond.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Iew nee. Ik vind dat zo eng, die botten.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew nee. Ik vind dat zo eng, die botten.
Prachtig. Zou kusje geven.quote:
Slet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh heb ik je op Facebook ja? Ben je naam vergeten
Precies, en dezelfde stad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja 't is ook niet dat ik echt een geheim maak van m'n identiteit met tientallen FOK!kers als vrienden en zelfs één in m'n bed
Haar buikquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew nee. Ik vind dat zo eng, die botten.
quote:
Ik moest bijkomen. Ik moet energie tanken om jou lief te hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt er net de halve dag in gelegen
En dan wil jij afvallen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt verdacht veel op mijn figuur (op een goede dag)
dan mag jij wel wat meer etenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig lijf, zou mijn bed niet uitschoppen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wat fijn dat Kaneeltje en ik dezelfde smaak in deze hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig lijf, zou mijn bed niet uitschoppen.
Wel als het Snow was.
Wil geen ruzie met Roro.
Dan hoef je toch niet af te vallen, aap.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En dan wil je afvallen? En vind je dat andere meisje te dun?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nouja, ik ben atm wel veel chubby-er, chubbier bij mijn buikquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan wil jij afvallen?
Dan ben je dun hoor
En vervolgens komt die liefde via FOK!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moest bijkomen. Ik moet energie tanken om jou lief te hebben
Ik ben vannacht door jouw straat gefietst. Star is tot laat open en ze hebben wel fijne broodjes kebab. Heb vannacht daar een kebabje gehaald tijdens de nachtdienst.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al 2 jaar joh.In het centrum, bij Emmaplein.
Jij dan?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig lijf, zou mijn bed niet uitschoppen.
Wel als het Snow was.
Wil geen ruzie met Roro.
Bij 't stadspark, Overwinningsplein in de buurtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al 2 jaar joh.In het centrum, bij Emmaplein.
Jij dan?
Niet zeuren verdommequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
En vervolgens komt die liefde via FOK!
Not at all. Dat figuur is gewoon perfect. En mja ik moet gewoon beginnen met hardlopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan wil je afvallen? En vind je dat andere meisje te dun?
Note gegeven.quote:
Dat is Zuiderdiep, ik woon iets daarachter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben vannacht door jouw straat gefietst. Star is tot laat open en ze hebben wel fijne broodjes kebab. Heb vannacht daar een kebabje gehaald tijdens de nachtdienst.
Blijf van mijn hossels af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat fijn dat Kaneeltje en ik dezelfde smaak in deze hebben
Batsenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet zeuren verdomme
Straks samen op de bank een filmpje kijken, keihard chillen jwz. Liefde
Emmaplein is toch als je van het viaduct af komt en dan rechtdoor fietst. Waar alleen de taxi's en bussen overheen mogen? Daar ben ik door heen gefietst iig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is Zuiderdiep, ik woon iets daarachter.
Dat je een foto toegestuurd krijgt betekent niet meteen dat ze bij je in bed ligtquote:
Nee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
positief?
[..]
[..]
geef mij dan een positieve
Haal altijd mijn wierie bij de Vliegende Hollander daar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is Zuiderdiep, ik woon iets daarachter.
Bij Stinkiebil?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef richolio het volgende:
Ik hoop dat vanavond de Tarrelfee langs komt
daar doet hij niet aan, wilde die bij mij ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
positief?
[..]
[..]
Misschien heeft hij die foto uitgeprint en in bed gelegd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een foto toegestuurd krijgt betekent niet meteen dat ze bij je in bed ligt
Ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Emmaplein is toch als je van het viaduct af komt en dan rechtdoor fietst. Waar alleen de taxi's en bussen overheen mogen? Daar ben ik door heen gefietst iig.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef richolio het volgende:
Ik hoop dat vanavond de Tarrelfee langs komt
maar ik ben ezellquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar doet hij niet aan, wilde die bij mij ook niet
en toen gaf die mij een negatieve note terwijl ik niks had misdaan
Hehequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die foto uitgeprint en in bed gelegd.
Ook bij mijquote:
Ken het wel, fiets best vaak langs.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haal altijd mijn wierie bij de Vliegende Hollander daar.
Kan er nog steeds niet aan wennen dat ze hier met van die kutzakjes van 5 en 12 euro werken
Ik wil gewoon kunnen zeggen "doe mij 3 gram van die shit" of "doe mij een tientje van die andere shit"
Nu weet ik waar ik moet wildpoepen binnenkort! Wellicht dat de tarrelfee dan potent genoeg is om mij te helpen met het kweken van een paar verse tarrelsquote:
Bedel maar bij iemand anders.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
positief?
[..]
Helemaal eens met deze vraag. Groningen kent echt veel betere shops. Beter gezegd.. Iedereen die ik ken vind dit de slechste shop in Groningen (ben ik het ook mee eens)quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
Waarom Vliegende Hollander en niet ergens anders?
Ik zie dat Moira het al gefixt heeftquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
positief?
[..]
Respect broeder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook bij mijIk heb al mijn tarrels heel lang gespaard en nu krijg ik mijn beloning
![]()
Omdat ik de weg niet ken naar andere shops en die het dichtst bij zit/makkelijks te bereiken isquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ken het wel, fiets best vaak langs.![]()
Waarom Vliegende Hollander en niet ergens anders?
hoi weepeequote:
bij weepeequote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Respect broeder.
Ik hoop dat je alles krijgt wat je wenst.
ben daar te arm en te druk voorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
4,50 betalen of full/pimp abo nemen
Of gewoon mod worden.
Maar nergens is de wiet zo kut als daar.. Meisje toch, wat een geldverspilling dat je daar heen gaat. Zoek alsjeblieft de Dees opquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik de weg niet ken naar andere shops en die het dichtst bij zit/makkelijks te bereiken is
Maar overal werken ze met die kutzakjes
ik ben dan ook koala liefquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell heeft alleen maar positieve notes, heb ik vernomen.
Misschien moet Stinkiebil dat ook maar doen en wensen voor een goede kontdeo.quote:
Niet eens een leugenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell heeft alleen maar positieve notes, heb ik vernomen.
wowquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik ben een racist en ezell heeft mij mongool genoemd rot op
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
serieus?![]()
maar ik wil ook een positieve van pax
Ken jij shops in Grunn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar nergens is de wiet zo kut als daar.. Meisje toch, wat een geldverspilling dat je daar heen gaat. Zoek alsjeblieft de Dees op
Alle foto's van tumblr zie ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
zal ik haar noten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben daar heel boos om want het is onnodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |