SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
Mordsith snapt nog niet helemaal dat t een troll is denk ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
Jammer, m'n reactie in dat topic is verwijderd.
Zo bedoe- ahhh fuck itquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
@Tchock: Jij weet het wel te vinden? Smeerlap.
Hij heeft het er maar druk meequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Etsu het volgende:
Mordsith snapt nog niet helemaal dat t een troll is denk ik
Ik ook.quote:
Stoer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik al 3 weken niet meer.
Nouja, jawel, maar die werd toen verwijderd.
Die van mij is hoogstwaarschijnlijk zwaar onterecht.quote:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de mijne heeft gezet. Hebben we dezelfde?quote:
hihi je zei donkerbruinquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de mijne heeft gezet. Hebben we dezelfde?
Nee. Ik heb er eentje van net, uit dat LIF topic.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de mijne heeft gezet. Hebben we dezelfde?
18 is wel erg braaf jaquote:
T is watquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
Waarom heeft SB geen note erbij en Fera wel?
Goede vraagquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
Mijne eerst!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
Zo, nu ga ik even al jullie notes doorlezen.
Mijn opmerking was wat erger, denk ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
we hadden afgesproken dat je voor mij zou maken voor 50quote:
Ik heb er 71quote:
Staan vast spannende verhalen inquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
Zo, nu ga ik even al jullie notes doorlezen.
kan me niet herinnerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hadden afgesproken dat je voor mij zou maken voor 50
zo zie je maar dat je afspraken nooit nakomt
Dat hij zich tot bloedens tot anaal moest laten vernederen, omdat het ijzer in het bloed de geur zou neutraliseren.quote:
Nah kan niet, heb juist niet veel notes gehad afgelopen tijd dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf? paar weken terug had je rond 47, evenveel als ik.
wowquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hij zich tot bloedens tot anaal moest laten vernederen, omdat het ijzer in het bloed de geur zou neutraliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |