SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Dat is nog hoog.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef de inhoud van dit naamtopic een 5 uit 10.
nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
Lr kun je van de TT het LR riddertopic maken ipv toto
Wel een mooie trui om zijn nek gebonden, zonde dat hij deze tegen het einde niet even aantrekt.quote:
Goed DT gebruikquote:Op maandag 30 juni 2014 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel dan wordt het hier gezelliger
Dacht dat je niet meer kon missen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
Net de volgende bet gezet (odd 2.29):
Frankrijk - Nigeria:
Total Ball possession by Home Team over 56.5% @1.70
Duitsland - Algerije:
Total Booking Points by Away Team over 10.5 @1.35
Ziet er vreemd uit inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooie trui om zijn nek gebonden, zonde dat hij deze tegen het einde niet even aantrekt.
50%quote:Op maandag 30 juni 2014 17:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat deze bet goed gaat
2.29 samen en normaal gesproken is dit een 100% win.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo hoog zijn die odds anders niet?
minimaal 2 gele kaarten bij Algerijequote:Op maandag 30 juni 2014 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
2.29 samen en normaal gesproken is dit een 100% win.
Veel meer. Als Duitsland ze zoals verwacht echt afstraft zullen ze gaan trappen om het thuispubliek tevreden te stellen met 1982 in gedachte.quote:
En tegen zwitserland 41quote:Op maandag 30 juni 2014 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
Frankrijk had bij honduras en ecuador 65% balbezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |