SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Dat is nog hoog.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geef de inhoud van dit naamtopic een 5 uit 10.
nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
Lr kun je van de TT het LR riddertopic maken ipv toto
Wel een mooie trui om zijn nek gebonden, zonde dat hij deze tegen het einde niet even aantrekt.quote:
Goed DT gebruikquote:Op maandag 30 juni 2014 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel dan wordt het hier gezelliger
Dacht dat je niet meer kon missen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
Net de volgende bet gezet (odd 2.29):
Frankrijk - Nigeria:
Total Ball possession by Home Team over 56.5% @1.70
Duitsland - Algerije:
Total Booking Points by Away Team over 10.5 @1.35
Ziet er vreemd uit inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooie trui om zijn nek gebonden, zonde dat hij deze tegen het einde niet even aantrekt.
50%quote:Op maandag 30 juni 2014 17:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat deze bet goed gaat
2.29 samen en normaal gesproken is dit een 100% win.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo hoog zijn die odds anders niet?
minimaal 2 gele kaarten bij Algerijequote:Op maandag 30 juni 2014 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
2.29 samen en normaal gesproken is dit een 100% win.
Veel meer. Als Duitsland ze zoals verwacht echt afstraft zullen ze gaan trappen om het thuispubliek tevreden te stellen met 1982 in gedachte.quote:
En tegen zwitserland 41quote:Op maandag 30 juni 2014 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
Frankrijk had bij honduras en ecuador 65% balbezit
Nigeria speelt heel anders dan zwitserland. Zij spelen de lange bal op Emineke, sakho staat bij hem en dan heeft frankrijk weer balbezitquote:
welkequote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
Slimme jongen die Fokkie.
Helaas ook weer een bet gezet
wat danquote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
Slimme jongen die Fokkie.
Helaas ook weer een bet gezet
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
Frankrijk - Nigeria:
Duitsland - Algerije:
To get card, Obi Mikel Yes.quote:
Dat zijn vervelende bets, die had ik ook lopen tegen ecuador.quote:
Rode kaart?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
To get card, Obi Mikel Yes.
Benzema to score, Yes
Away team given red card (Ger - Alg) , Yes
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel meer. Als Duitsland ze zoals verwacht echt afstraft zullen ze gaan trappen om het thuispubliek tevreden te stellen met 1982 in gedachte.
En ik sta praktisch eerste in de FOK!poule dus ik heb gelijk.
Voor Algerije ja.quote:
wow best veel inderdaad goede betquote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Algerije ja.
Zijn wrede odds (6,30) en ik acht de kans vrij groot als ze weggetikt worden door een superieur Duitsland dat er eentje een tweede domme gele kaart pakt als de wedstrijd allang gespeeld is of zo.
Daarom is het ook een betquote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kaarten krijgen ze zeker, maar rood weet ik zo gauw nog niet
Godver... nee ik weiger weer geld te stortenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Algerije ja.
Zijn wrede odds (6,30) en ik acht de kans vrij groot als ze weggetikt worden door een superieur Duitsland dat er eentje een tweede domme gele kaart pakt als de wedstrijd allang gespeeld is of zo.
Dat was ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
er is iemand op fok die zich voor doet als jou
WK heeft me tot nu toe al 150 euro gekost echt faal na faal man maar blijf stug proberen, iets met een ezelquote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom is het ook een bet
[..]
Godver... nee ik weiger weer geld te storten
Stop ermee.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
WK heeft me tot nu toe al 150 euro gekost echt faal na faal man maar blijf stug proberen, iets met een ezel
maar wel vermaak tochquote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
WK heeft me tot nu toe al 150 euro gekost echt faal na faal man maar blijf stug proberen, iets met een ezel
Ik heb mij netjes gewonnen gegeven. Het erge is dat een vriend juist dikke winsten maakt. Die mongool speelt zonder na te denken en slechts op wat hij hoopt. Dus die had Nederland bijvoorbeeld met 9 punten door laten gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet met die bet die ik heb gezetquote:Op maandag 30 juni 2014 17:36 schreef xcachet het volgende:
Want je wilt je geld terug winnen. De kans dat dat gebeurt is klein.
het geluk is met de dommenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij netjes gewonnen gegeven. Het erge is dat een vriend juist dikke winsten maakt. Die mongool speelt zonder na te denken en slechts op wat hij hoopt. Dus die had Nederland bijvoorbeeld met 9 punten door laten gaan
Oneerlijk.
Ja daarom.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom.
Al ligt verslaving wel op de loer je weet toch ff bijstorten maar weer anders saai wedstrijd kijken
Beginnersgeluk, volgens mij heeft elke speler dat.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij netjes gewonnen gegeven. Het erge is dat een vriend juist dikke winsten maakt. Die mongool speelt zonder na te denken en slechts op wat hij hoopt. Dus die had Nederland bijvoorbeeld met 9 punten door laten gaan
Oneerlijk.
Gewoon 500 inzetten op de wat minder risicovolle betsquote:Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Beginnersgeluk, volgens mij heeft elke speler dat.
Wacht maar als hij straks flink gaat verliezen kijken of hij zichzelf dan in bedwang heeft
Daar gaat het vaak dus mis.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon 500 inzetten op de wat minder risicovolle bets
Gaat elke mis juist met die minder risicovolle bets op die kaulo-wk.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon 500 inzetten op de wat minder risicovolle bets
Hey, je bent weer terug.quote:
Speel mijn betje danquote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat elke mis juist met die minder risicovolle bets op die kaulo-wk.
Yvonne is een bazin.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, je bent weer terug.Hoe heb je dat nou geflikt?
Welke heb je dan.quote:
Hij flikt het vaker. Net als debiele rijtjes van 7 wedstrijden of zoquote:Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Beginnersgeluk, volgens mij heeft elke speler dat.
Wacht maar als hij straks flink gaat verliezen kijken of hij zichzelf dan in bedwang heeft
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke heb je dan.
Ik ga die van fokkie ook nog zetten voor 25, balbezit moet wel lukken voor de Fransen.
Anders gewoon echt euthanasie of zo
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
Frankrijk - Nigeria:
Duitsland - Algerije:
Nice!quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ging ie expres geel proberen te krijgen echt baas was dat
zie quote danquote:Op maandag 30 juni 2014 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Staat gevangenisstraf op toch als ze je pakken.
ja denk het wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Staat gevangenisstraf op toch als ze je pakken.
whaha lolquote:Op maandag 30 juni 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ook paar zuid koreanen moesten gevangenis in omdat ze starcraft matches expres gingen verliezen elan
haha wtfquote:Op maandag 30 juni 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ook paar zuid koreanen moesten gevangenis in omdat ze starcraft matches expres gingen verliezen elan
moest eentje zelfs 2 jaar gevangenis in.quote:
Ja weet.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest eentje zelfs 2 jaar gevangenis in.
is echt huge daar
nee man.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oke
en weet jij toevallig wat de withdraw fee bij unibet is
weet jij wat de withdraw fee bij unibet isquote:Op maandag 30 juni 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is echt huge daar
Zweden ook hoor. Gewoon prime time op de openbare tv daarquote:Op maandag 30 juni 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is echt huge daar
speel niet bij unibetquote:Op maandag 30 juni 2014 17:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
weet jij wat de withdraw fee bij unibet is
ja laatste 2-3 jaar wel met dota2 vooralquote:Op maandag 30 juni 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zweden ook hoor. Gewoon prime time op de openbare tv daar
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Elan vertelde mij dat jij was vreemd gegaan met iemand uit Enkhuizen
Elan vertelde mij dat jij je bek moet houden.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Elan vertelde mij dat jij was vreemd gegaan met iemand uit Enkhuizen
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elan vertelde mij dat jij je bek moet houden.
Nee hoor :squote:Op maandag 30 juni 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
En als je vreemd wil gaan dan aub met mij
En Tjacka zat een week vast?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elan vertelde mij dat jij je bek moet houden.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
LMIseriously
wat hoopte je te bereiken met die dm's gister? Dat ik wat
Negatiefs over Cachet zou zeggen wat je dan weer zou kunnen gebruiken?
Wat?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
LMIseriously
Jij ook al?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
LMIseriously
omgquote:Op maandag 30 juni 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
LMIseriously
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ook al?
Wat een teringkneus is die gast joh.
Dat je dat vreemdgaan verhaal dus gewoon geluld hebtquote:
Nee, Elan dm'de mij. Wil je pics of watquote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dat vreemdgaan verhaal dus gewoon geluld hebt
WTF.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
LMIseriously
Dat je vreemd was gegaan met de vriend van knetterkrankjorumquote:
JJH?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je vreemd was gegaan met de vriend van knetterkrankjorum![]()
Dat zei elan tegen mij gastquote:Op maandag 30 juni 2014 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor die gast moet eens kappen met zelf dm's maken en dan gaan stokenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor die gast moet eens kappen met zelf dm's maken en dan gaan stoken.
Jaquote:
Die ken ik helemaal niet :squote:Op maandag 30 juni 2014 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
userquote:Op maandag 30 juni 2014 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet :s
Wie is knetterkrankjorum?
:Squote:Op maandag 30 juni 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
Is Elan weer eens bezig? Jemig. Ik denk dat het hem frustreert dat hij een gerimpelde penis heeft, want dit is niet de eerste keer.
quote:
Okequote:
Neequote:Op maandag 30 juni 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
Is Elan weer eens bezig? Jemig. Ik denk dat het hem frustreert dat hij een gerimpelde penis heeft, want dit is niet de eerste keer.
Whatquote:Op maandag 30 juni 2014 18:07 schreef xcachet het volgende:
oh
LMI loopt allerlei leugens via DM te verspreiden
Ook over zichzelf.
LMI moet een permban krijgen of zo.quote:
Kijk die pic danquote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
Dit keer is Elan het niet
LMI is de dader
Hij kan zo Glossip Girl in :s
Oh, LMI alweer. Dan kan ik gerust even roken.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
Dit keer is Elan het niet
LMI is de dader
Hij kan zo Glossip Girl in :s
Screenshot het en stuur het naar forum@fok.nlquote:Op maandag 30 juni 2014 18:03 schreef Fok-it het volgende:
LMIseriously
Leuk knutselwerkje.quote:
Geen zin in. Als admins er wat mee willen doorzoeken ze mijn dm's maarquote:Op maandag 30 juni 2014 18:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Screenshot het en stuur het naar forum@fok.nl
Ja dan gebeurt er ook niets heh.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zin in. Als admins er wat mee willen doorzoeken ze mijn dm's maar
Stuur het naar Yvonne.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
LMI wat stuur je bullshit door achterlijke imbeciel
Je mag überhaupt geen dm's openbaar maken aap dat je er bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Yvonne kijkt mijn dm's en dan weet ze genoeg
Je hebt mij ook dm's openbaar gemaakt sloeberquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag überhaupt geen dm's openbaar maken aap dat je er bent.
Dat is hoe je snel leert.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel, dan heb je net les 1 gehad en moestj e dit en dat doen en dan ineens bij les 2 moet je dit en dat ook meteen al doen
Ik zal Yvonne dan ook wel even waarschuwen dat jij al die DM screens bewerkt.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Yvonne kijkt mijn dm's en dan weet ze genoeg
zij kan toch zien wat ik krijg en stuurquote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal Yvonne dan ook wel even waarschuwen dat jij al die DM screens bewerkt.
dit is onderling verspreidenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag überhaupt geen dm's openbaar maken aap dat je er bent.
gastquote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is onderling verspreiden
maar if fake is het echt het echt superkansloos
beetje dr stalker niveau
Vind je hwt te snel gaan?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel, dan heb je net les 1 gehad en moestj e dit en dat doen en dan ineens bij les 2 moet je dit en dat ook meteen al doen
Ja. En ook zien dat er dus een hoop aan geknutseld is.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
zij kan toch zien wat ik krijg en stuur
Ik zou pas een ban krijgen als ik de dm hier op het forum plaats.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En ook zien dat er dus een hoop aan geknutseld is.
Tevens is het openbaar maken van een DM al een ban op zich.
Openbaar maken!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou pas een ban krijgen als ik de dm hier op het forum plaats.
Je kan aan een dm zelf niks knutselenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En ook zien dat er dus een hoop aan geknutseld is.
Tevens is het openbaar maken van een DM al een ban op zich.
Hoeveel doe je nou per week? 2?quote:
Nee LMI, nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan aan een dm zelf niks knutselen
quote:
Je post dingen die ik tegen jou gezegd zou hebben via dm gewoon op het forum, hoezo is dat niet openbaar maken dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou pas een ban krijgen als ik de dm hier op het forum plaats.
Ja, 2 - 3quote:
Waarom zouden we jou nog moeten geloven na alles wat je gedaan hebt de afgelopen 6 maandenquote:
Zit op mobiel dus, doe vanavond anders welquote:
Topshow, dagelijks genieten 9/10quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom zouden we jou nog moeten geloven na alles wat je gedaan hebt de afgelopen 6 maanden
je loopt werkelijk alleen maar te kankeren en te doen en als je een tegenwoord krijgt dan is het heel snel schijnheilig de modjes erbij halen
Verwijder je account en kom nooit maar dan ook nooit meer terug.
Held. Je zou heel GRTD blij maken.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit op mobiel dus, doe vanavond anders wel
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef Crack_ het volgende:
We hadden wel bijna botsing met auto. Scheelde niks.
Ik voel me nog geen eens verantwoordelijk, ik wist niet hoe ik moest remmen überhaupt en ik hoefde niet op het verkeer te letten van hem.
Buitenspel.quote:
Was geen buitenspelquote:
je zegt net dat het goed isquote:Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is toch slecht dan joh.
Jij raadde me die bet net aan tot 4x toe ezel
Had tennis staan en Murray is nog niet afgelopen dusquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar vorige keer had Mo 't over een bestuurder die hij 'mongooltje' noemde en vandaag kwam hij aan en zei 'morgeeeeeeen' en zei ik "morgen?!" en Mo zei "haha ja net dutje gedaan![]()
" en daarna lul verhaal over dat je daar boete voor kan krijgen en dat ie vroegah met vriendjes ging blowen en deed zo'n vriend dutje in de auto want die mocht niet stoned thuis komen blabla
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godverdomme, jij hebt echt autisme he
baasquote:Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar vorige keer had Mo 't over een bestuurder die hij 'mongooltje' noemde en vandaag kwam hij aan en zei 'morgeeeeeeen' en zei ik "morgen?!" en Mo zei "haha ja net dutje gedaan![]()
" en daarna lul verhaal over dat je daar boete voor kan krijgen en dat ie vroegah met vriendjes ging blowen en deed zo'n vriend dutje in de auto want die mocht niet stoned thuis komen blabla
![]()
Je kunt eigenlijk niet verliezen, zo moet je het zien.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Etsu het volgende:
Alhoewel, Fransen hebben ook negers en die hebben ook een lange.
Ik weet niet voor wie ik ben
Ik zei het toch?quote:
Hahaquote:
Dat je autisme hebt.quote:
tja Engeland hequote:Op maandag 30 juni 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Kut Wimbledon, kap eens met die regen de hele tijd
Mats Hummels xdquote:
hoeveel ben jij kwijt per maand aan boodschappen denk je?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Nee, hij is wel verstandig enzo hoor. Ook gewoon rustig met uitleggen en shitje maar het is ook gewoon een jonge gast
.
Ben echt bang dat ik tering duur boodschappen ga doen als ik uit huis benquote:
doe ik ook als ik alleen boodschappen doequote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben echt bang dat ik tering duur boodschappen ga doen als ik uit huis benik ben gewend nooit naar prijs te kijken met boodschappen
30 - 40 maar ik hou van luxe producten (garnalen, gerechten met véél ingrediënten, verse vis etc etc)quote:Op maandag 30 juni 2014 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoeveel ben jij kwijt per maand aan boodschappen denk je?
per maand hequote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
30 - 40 maar ik hou van luxe producten (garnalen, gerechten met véél ingrediënten, verse vis etc etc)
per maand jaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
30 - 40 maar ik hou van luxe producten (garnalen, gerechten met véél ingrediënten, verse vis etc etc)
voor boodschappen?quote:
ik zat aan 160 te denken per maandquote:
quote:
Hahaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul prima denk ik.
[..]
Ik ben ook zuinig. Lidl![]()
ook gewoon ranja/siroop/aanmaak drinken iddquote:Op maandag 30 juni 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul prima denk ik.
[..]
Ik ben ook zuinig. Lidl![]()
Ja, dat doe ik ook. Nog geen eens om geld te besparen maar gewoon, gedoe allemaalquote:Op maandag 30 juni 2014 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ook gewoon ranja/siroop/aanmaak drinken idd
of gewoon water
Wordt heel lastigquote:
quote:
Waar waren jullie trouwens? Welke stad bedoel ikquote:Op maandag 30 juni 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar we gisteren waren trouwens, met voetbal, kon je Gentse Waterzooi krijgen.
En ook Oostendse Waterzooi.
Leiden.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar waren jullie trouwens? Welke stad bedoel ik
Hmm, nu zin in waterzooi hmmm
Nee. Gewokt met ui, knoflook, woksaus en sambal.quote:
de wat?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
De 'kijk-het-doet-mij-allemaal-niks' post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |