Stuur het naar Yvonne.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:11 schreef Elan het volgende:
LMI wat stuur je bullshit door achterlijke imbeciel
Je mag überhaupt geen dm's openbaar maken aap dat je er bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Yvonne kijkt mijn dm's en dan weet ze genoeg
Je hebt mij ook dm's openbaar gemaakt sloeberquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag überhaupt geen dm's openbaar maken aap dat je er bent.
Dat is hoe je snel leert.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel, dan heb je net les 1 gehad en moestj e dit en dat doen en dan ineens bij les 2 moet je dit en dat ook meteen al doen
Ik zal Yvonne dan ook wel even waarschuwen dat jij al die DM screens bewerkt.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Yvonne kijkt mijn dm's en dan weet ze genoeg
zij kan toch zien wat ik krijg en stuurquote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal Yvonne dan ook wel even waarschuwen dat jij al die DM screens bewerkt.
dit is onderling verspreidenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag überhaupt geen dm's openbaar maken aap dat je er bent.
gastquote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is onderling verspreiden
maar if fake is het echt het echt superkansloos
beetje dr stalker niveau
Vind je hwt te snel gaan?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel, dan heb je net les 1 gehad en moestj e dit en dat doen en dan ineens bij les 2 moet je dit en dat ook meteen al doen
Ja. En ook zien dat er dus een hoop aan geknutseld is.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
zij kan toch zien wat ik krijg en stuur
Ik zou pas een ban krijgen als ik de dm hier op het forum plaats.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En ook zien dat er dus een hoop aan geknutseld is.
Tevens is het openbaar maken van een DM al een ban op zich.
Openbaar maken!quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou pas een ban krijgen als ik de dm hier op het forum plaats.
Je kan aan een dm zelf niks knutselenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En ook zien dat er dus een hoop aan geknutseld is.
Tevens is het openbaar maken van een DM al een ban op zich.
Hoeveel doe je nou per week? 2?quote:
Nee LMI, nee.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan aan een dm zelf niks knutselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |