Nigeria speelt heel anders dan zwitserland. Zij spelen de lange bal op Emineke, sakho staat bij hem en dan heeft frankrijk weer balbezitquote:
welkequote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
Slimme jongen die Fokkie.
Helaas ook weer een bet gezet
wat danquote:Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
Slimme jongen die Fokkie.
Helaas ook weer een bet gezet
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
Net de volgende bet gezet (odd 2.29):
Frankrijk - Nigeria:
Total Ball possession by Home Team over 56.5% @1.70
Duitsland - Algerije:
Total Booking Points by Away Team over 10.5 @1.35
To get card, Obi Mikel Yes.quote:
Dat zijn vervelende bets, die had ik ook lopen tegen ecuador.quote:
Rode kaart?quote:Op maandag 30 juni 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
To get card, Obi Mikel Yes.
Benzema to score, Yes
Away team given red card (Ger - Alg) , Yes
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel meer. Als Duitsland ze zoals verwacht echt afstraft zullen ze gaan trappen om het thuispubliek tevreden te stellen met 1982 in gedachte.
En ik sta praktisch eerste in de FOK!poule dus ik heb gelijk.
Voor Algerije ja.quote:
wow best veel inderdaad goede betquote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Algerije ja.
Zijn wrede odds (6,30) en ik acht de kans vrij groot als ze weggetikt worden door een superieur Duitsland dat er eentje een tweede domme gele kaart pakt als de wedstrijd allang gespeeld is of zo.
Daarom is het ook een betquote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kaarten krijgen ze zeker, maar rood weet ik zo gauw nog niet
Godver... nee ik weiger weer geld te stortenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Algerije ja.
Zijn wrede odds (6,30) en ik acht de kans vrij groot als ze weggetikt worden door een superieur Duitsland dat er eentje een tweede domme gele kaart pakt als de wedstrijd allang gespeeld is of zo.
Dat was ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
er is iemand op fok die zich voor doet als jou
WK heeft me tot nu toe al 150 euro gekost echt faal na faal man maar blijf stug proberen, iets met een ezelquote:Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom is het ook een bet
[..]
Godver... nee ik weiger weer geld te storten
Stop ermee.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
WK heeft me tot nu toe al 150 euro gekost echt faal na faal man maar blijf stug proberen, iets met een ezel
maar wel vermaak tochquote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
WK heeft me tot nu toe al 150 euro gekost echt faal na faal man maar blijf stug proberen, iets met een ezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |