quote:Op maandag 30 juni 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom doe jij hier altijd zo raar en in DM altijd heel normaal?
quote:
Dat vraagt iedereenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
omdat hij wanneer hij je DM't wat van je nodig heeft en anders nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat hij wanneer hij je DM't wat van je nodig heeft en anders niet
is hij zeer zeker nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
maar lmi denkt dat hij zich lekker gek kan gedragen op het internet omdat hij anoniem denkt te zijn
Dat denk ik helemaal nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
maar lmi denkt dat hij zich lekker gek kan gedragen op het internet omdat hij anoniem denkt te zijn
Nee ik heb altijd gesprekken met je ouders over je gedrag op fokquote:Op maandag 30 juni 2014 16:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben jij altijd die kk mongool die belt en weer ophangt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik heb altijd gesprekken met je ouders over je gedrag op fok
zeg dan gewoon kankermongool.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben jij altijd die kk mongool die belt en weer ophangt?
laatst hoorde ik 5 sec niks en toen computerstemmetje met Goodbyequote:Op maandag 30 juni 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
wel sadness, mensen die bellen en dan ophangen
ben geen 13 meer
nou nouquote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeg dan gewoon kankermongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |