fuckzooiquote:Op maandag 30 juni 2014 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, heb mn scriptie niet behaald dus kan hoogst waarschijnlijk niet afstuderen dit schooljaar en dus niet doorstuderen en door alles samen gaat me dat 5000 kosten.
oh noesquote:Op maandag 30 juni 2014 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, heb mn scriptie niet behaald dus kan hoogst waarschijnlijk niet afstuderen dit schooljaar en dus niet doorstuderen en door alles samen gaat me dat 5000 kosten.
wat?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Had vandaag gesprek met beoordelaar en beoordeling klopt ook gewoon niet, jammer genoegquote:Op maandag 30 juni 2014 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh noes
En volgens mij heb je best wel pittig je best gedaan
Uhu.. nu brief schrijven naar examencommissie en hopen dat dat iets oplevertquote:
de beoordelaars ook altijdquote:Op maandag 30 juni 2014 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Had vandaag gesprek met beoordelaar en beoordeling klopt ook gewoon niet, jammer genoeg.
[..]
Uhu.. nu brief schrijven naar examencommissie en hopen dat dat iets oplevert
? zijn gewoon mensen die strenge maar rechtvaardige regels nalevenquote:
Het klopt gewoon nietquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
? zijn gewoon mensen die strenge maar rechtvaardige regels naleven
en ja als je daar niet aan kunt voldoen is dat heel erg kut maar is het niet anders
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
? zijn gewoon mensen die strenge maar rechtvaardige regels naleven
en ja als je daar niet aan kunt voldoen is dat heel erg kut maar is het niet anders
heb het niet over jouquote:
Kan je daar geen bezwaar tegen aantekenen dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet.
Had vandaag gesprek met haar en ze zei dat ik geen antwoord gaf op mijn deelvragen in de conclusie dus ik alle deelvragen weer opgezocht in mn conclusie en laten zien dat ik dat wél deed "Ohja.. ohja ik zie het.. maar je geeft ook geen aanbevelingen voor de praktijk" dus ik dát weer opzoeken.
Ohzo, ja.. ik heb niks tegen ze als ze hun werk goed doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb het niet over jou
heb het over beoordelaars in het algemeen
altijd gehaat op de examencommissie maar zijn ook maar mensen die regels naleven
Dat ga ik nu dus doen..quote:Op maandag 30 juni 2014 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je daar geen bezwaar tegen aantekenen dan?
Niks tegen jou verder ofzoquote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohzo, ja.. ik heb niks tegen ze als ze hun werk goed doen.
Gewoon subtiel aanbrengen, zo van: "In de beoordeling staat zo en zo, echter is hier geen sprake van want dit staat er wel in zo en zo". Dus geen directe 'aanval'.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus doen..
Maar mijn beoordelaar zit in de examencommissie en zou goed woordje voor me doen maar als ik nu ga zeggen "ze heeft 't fout beoordeeld" dan weet ik niet wat ze daarmee gaat doen dus ik moet heel voorzichtig zijnen weet niet hoe
Ja, zo inderdaad.. sorry heb rijles nu. Maar thanksquote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon subtiel aanbrengen, zo van: "In de beoordeling staat zo en zo, echter is hier geen sprake van want dit staat er wel in zo en zo". Dus geen directe 'aanval'.
"er is foutief beoordeeld op de volgende punten, want deze informatie is daadwerkelijk terug te vinden" Niemand benoemen enzo.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus doen..
Maar mijn beoordelaar zit in de examencommissie en zou goed woordje voor me doen maar als ik nu ga zeggen "ze heeft 't fout beoordeeld" dan weet ik niet wat ze daarmee gaat doen dus ik moet heel voorzichtig zijnen weet niet hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |