hoeveel ben jij kwijt per maand aan boodschappen denk je?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Nee, hij is wel verstandig enzo hoor. Ook gewoon rustig met uitleggen en shitje maar het is ook gewoon een jonge gast
.
Ben echt bang dat ik tering duur boodschappen ga doen als ik uit huis benquote:
doe ik ook als ik alleen boodschappen doequote:Op maandag 30 juni 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben echt bang dat ik tering duur boodschappen ga doen als ik uit huis benik ben gewend nooit naar prijs te kijken met boodschappen
30 - 40 maar ik hou van luxe producten (garnalen, gerechten met véél ingrediënten, verse vis etc etc)quote:Op maandag 30 juni 2014 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoeveel ben jij kwijt per maand aan boodschappen denk je?
per maand hequote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
30 - 40 maar ik hou van luxe producten (garnalen, gerechten met véél ingrediënten, verse vis etc etc)
per maand jaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
30 - 40 maar ik hou van luxe producten (garnalen, gerechten met véél ingrediënten, verse vis etc etc)
voor boodschappen?quote:
ik zat aan 160 te denken per maandquote:
quote:
Hahaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul prima denk ik.
[..]
Ik ben ook zuinig. Lidl![]()
ook gewoon ranja/siroop/aanmaak drinken iddquote:Op maandag 30 juni 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul prima denk ik.
[..]
Ik ben ook zuinig. Lidl![]()
Ja, dat doe ik ook. Nog geen eens om geld te besparen maar gewoon, gedoe allemaalquote:Op maandag 30 juni 2014 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ook gewoon ranja/siroop/aanmaak drinken idd
of gewoon water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |