Ik heb mij netjes gewonnen gegeven. Het erge is dat een vriend juist dikke winsten maakt. Die mongool speelt zonder na te denken en slechts op wat hij hoopt. Dus die had Nederland bijvoorbeeld met 9 punten door laten gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
WK heeft me tot nu toe al 150 euro gekost echt faal na faal man maar blijf stug proberen, iets met een ezel
Niet met die bet die ik heb gezetquote:Op maandag 30 juni 2014 17:36 schreef xcachet het volgende:
Want je wilt je geld terug winnen. De kans dat dat gebeurt is klein.
het geluk is met de dommenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij netjes gewonnen gegeven. Het erge is dat een vriend juist dikke winsten maakt. Die mongool speelt zonder na te denken en slechts op wat hij hoopt. Dus die had Nederland bijvoorbeeld met 9 punten door laten gaan
Oneerlijk.
Ja daarom.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom.
Al ligt verslaving wel op de loer je weet toch ff bijstorten maar weer anders saai wedstrijd kijken
Beginnersgeluk, volgens mij heeft elke speler dat.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij netjes gewonnen gegeven. Het erge is dat een vriend juist dikke winsten maakt. Die mongool speelt zonder na te denken en slechts op wat hij hoopt. Dus die had Nederland bijvoorbeeld met 9 punten door laten gaan
Oneerlijk.
Gewoon 500 inzetten op de wat minder risicovolle betsquote:Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Beginnersgeluk, volgens mij heeft elke speler dat.
Wacht maar als hij straks flink gaat verliezen kijken of hij zichzelf dan in bedwang heeft
Daar gaat het vaak dus mis.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon 500 inzetten op de wat minder risicovolle bets
Gaat elke mis juist met die minder risicovolle bets op die kaulo-wk.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon 500 inzetten op de wat minder risicovolle bets
Hey, je bent weer terug.quote:
Speel mijn betje danquote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat elke mis juist met die minder risicovolle bets op die kaulo-wk.
Yvonne is een bazin.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey, je bent weer terug.Hoe heb je dat nou geflikt?
Welke heb je dan.quote:
Hij flikt het vaker. Net als debiele rijtjes van 7 wedstrijden of zoquote:Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Beginnersgeluk, volgens mij heeft elke speler dat.
Wacht maar als hij straks flink gaat verliezen kijken of hij zichzelf dan in bedwang heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |