Uhu. Een kwart van de mensen met anorexia overleeft het ook neit geloof ik, of 20 procent ofzo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden contact met zo'n pro-ana meisje op tumblr. Lag al in 't ziekenhuis en wilde gewoon een einde er aan maken omdat ze perse niet wilde eten
WIE DAN, IK WERK ALTIJD 'S NACHTS.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja 't is ook niet dat ik echt een geheim maak van m'n identiteit met tientallen FOK!kers als vrienden en zelfs één in m'n bed
Oh heb ik je op Facebook ja? Ben je naam vergetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je al toegeveogd joh.
Ik zag een update van Mono waar jij op een foto stond.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden contact met zo'n pro-ana meisje op tumblr. Lag al in 't ziekenhuis en wilde gewoon een einde er aan maken omdat ze perse niet wilde eten
Iew nee. Ik vind dat zo eng, die botten.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew nee. Ik vind dat zo eng, die botten.
Prachtig. Zou kusje geven.quote:
Slet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh heb ik je op Facebook ja? Ben je naam vergeten
Precies, en dezelfde stad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja 't is ook niet dat ik echt een geheim maak van m'n identiteit met tientallen FOK!kers als vrienden en zelfs één in m'n bed
Haar buikquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Iew nee. Ik vind dat zo eng, die botten.
quote:
Ik moest bijkomen. Ik moet energie tanken om jou lief te hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt er net de halve dag in gelegen
En dan wil jij afvallen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt verdacht veel op mijn figuur (op een goede dag)
dan mag jij wel wat meer etenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig lijf, zou mijn bed niet uitschoppen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wat fijn dat Kaneeltje en ik dezelfde smaak in deze hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig lijf, zou mijn bed niet uitschoppen.
Wel als het Snow was.
Wil geen ruzie met Roro.
Dan hoef je toch niet af te vallen, aap.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |