M`n broertje moet braken als hij sochtends vroeg z`n tanden poetstquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met tandenpoetsen doe je toch ook gewoon je tong poetsen? Ik probeer altijd zo ver mogelijk achterop mijn tong te komen dus misschien heb ik het in die jaren getraind ofzo
2 waren je al voor, ik heb mijn reactie al klaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Moet... Geen... Seksgrap... Maken...
Je bent een beetje laat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Moet... Geen... Seksgrap... Maken...
Ja, alleen wel beetje anticlimax thoughquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
Hadden jullie dit hilarische topic ook gezien?
ONZ / Lijk ik jong of oud?![]()
Anorexia meisjes houden er van dus zal wel werkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Dat is tegen obstipatie, of werkt het ook als dunmaker?
Dus hij poetst 's ochtends zijn tanden niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje moet braken als hij sochtends vroeg z`n tanden poetst
Ik doe het nooit zo ver. Ik vind het altijd wel prettig als ik te dronken naar huis ga van een feestje, om ergens in het gras gewoon mijn maag te legen door mijn vinger in de strot te douwen. Dan kom je nog enigzins fatsoenlijk thuis. 2 glazen water en wellicht een boterham, en je voelt je de volgende dag kiplekker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met tandenpoetsen doe je toch ook gewoon je tong poetsen? Ik probeer altijd zo ver mogelijk achterop mijn tong te komen dus misschien heb ik het in die jaren getraind ofzo
Vroeger was ik ook een anorexia meisjequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anorexia meisjes houden er van dus zal wel werken
Jawel, hij hoeft sochtends nooit vroeg z`n bed uit dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus hij poetst 's ochtends zijn tanden niet?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook een anorexia meisje
Dat sowieso. Maar ik bedoel de echte vent van de foto's.quote:
Ik heb ze liever chubby.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook een anorexia meisje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik bedoel de echte vent van de foto's.
Verbaast me hoelang mijn kakhoofd-filmpje blijft staanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik bedoel de echte vent van de foto's.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zin in Ben & Jerrys Cookie Dough
Godver nu ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Verbaast me hoelang mijn kakhoofd-filmpje blijft staan
Als ik drank op heb en het gaat slecht wil ik dat ook doen maar 't lukt gewoon nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe het nooit zo ver. Ik vind het altijd wel prettig als ik te dronken naar huis ga van een feestje, om ergens in het gras gewoon mijn maag te legen door mijn vinger in de strot te douwen. Dan kom je nog enigzins fatsoenlijk thuis. 2 glazen water en wellicht een boterham, en je voelt je de volgende dag kiplekker.
Altijd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook aantrekkelijker die wat natuurlijker zijn. Dik vind ik echt niet mooi, maar een curve hier en daar lig ik niet wakker van.quote:
Als ik teveel op heb gaat het eigenlijk vanzelf.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik drank op heb en het gaat slecht wil ik dat ook doen maar 't lukt gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |